ETA: 16:00 uur Gangbang slet Suus vrijdag 9 februari

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Mr_Dre
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 apr 2023 12:26
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 100
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: ETA: 16:00 uur Gangbang slet Suus vrijdag 9 februari

Bericht door Mr_Dre »

Op 9 februari naar de EC in Amersfoort geweest. Dit n.a.v. een mededeling dat gangbangslet Suus weer eens langs zou komen met haar Meester Mr. Flames. Even na 16.00 stapte ik binnen en op werd gelijk bij binnenkomst al getrakteerd op heerlijke kreun geluiden. Dat kon niet anders dan Suus zijn die zo te horen al heerlijk werd geneukt. Snel één van de laatste vrije lockers uitgezocht en me uitgekleed. Bij binnenkomst in de bioscoopzaal werd mijn vermoeden inderdaad bevestigd. Het was Suus die achterin de zaal op een verhoging onder het scherm lag met haar benen wijd open. Ze werd op dat moment geneukt en een grote groep mannen stond in een rij klaar om hetzelfde te doen.
Enige tijd later kon ik naar voren lopen om even bij te kletsen met Mr. Flames. We hadden elkaar immers al een tijdje niet meer gezien in het wereldje. Tot mijn verassing zag ik dat hij nog een leuke dame bij zich had die zich voorstelde als Karin. Ze was met Mr. Flames en Suus meegekomen om te kijken hoe het er bij een gangbang van deze orde van grote nu precies aan toe gaat.
Na nog wat bij gekletst te hebben met Mr. Flames gaf Suus aan dat ze naar de ruimte met het grote hoge matras wilde gaan. Nadat ze was opgestaan gaf Mr. Flames haar opdracht om eerst nog even op haar knieen voor me te gaan zitten om mij nog even een heerlijke pijpbeurt te geven. Al snel stonden er nog 2 andere mannen voor haar die Suus zonder enige aarzeling begon af te trekken. Wat een genot om haar mond om mijn pik te voelen en te zien dat ze op dat moment tegelijk ook 2 andere mannen aftrok die ze daarna ook nog even pijpte. Het lijkt wel of deze heerlijke dame dit doet volgens het Pavlov systeem en dat ze zodra ze een pik ziet als vanzelf begint te pijpen, een automatisme wat ik enorm geil vind om te zien.
Zoals gezegd ging daarna het hele gevolg naar de grote ruimte waar Suus liggend op haar rug plaatsnam op het matras. Ik heb toen een tijdje aan het matras gestaan en alleen gekeken en van mijn uitzicht genoten. Wat is het toch enorm mooi om Suus helemaal in haar geile flow op te zien gaan toen ze keer op keer werd geneukt en ondertussen de ene na de andere pik aftrok en pijpte en gewillig (zoals Mr. Flames had aangegeven) in haar lekkere mondje liet klaarkomen. Het hele festijn werd nog geiler toen ook Karin te kennen gaf dat ze tot wat geile actie wilde overgaan. Nadat Mr. Flames heel duidelijk aan iedereen haar grenzen had aangegeven, geen sperma in haar mond en over haar lichaam, werd ook zij door een aantal mannen geneukt. Na ook een tijdje van dit uitzicht, en de hand van Karin over mijn pik, te hebben genoten kwam Suus mijn kant opgelopen en ging met haar handen naar voren en haar billen naar achteren voor het hoge matras staan. Ze stond precies voor me zodat ik haar billen en natte kutje kon betasten om daarna een condoom om te doen om haar heerlijk van achter te neuken.
Na een korte pauze sloeg de sfeer echter helaas om. Dit werd veroorzaakt doordat iemand die mij bij het neuken al bijna omver liep omdat hij per se op een bepaalde plek wilde gaan staan, nu Mr. Flames probeerde weg te duwen om dichter bij Suus te kunnen zitten. Tijdens de discussie die hierop volgde bleek dit haantje ook nog eens zijn mobiele telefoon in zijn hand te hebben. Wat bezielt iemand om alles van waarde in zijn locker op te bergen en dan zijn telefoon (toch ook best een waardevol ding) in zijn hand mee te nemen tijdens een gangbang. Ik neem aan dat deze droeftoeter niet van plan was om op dat moment een telefoongesprek te gaan voeren. Wat je verder dus allemaal bij zijn bedoelingen met zijn telefoon kan bedenken is dus een absolute dooddoener voor je geile brein. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat dit een totale domper was op de geile feestvreugde voor Mr. Flames en de dames en het feestje hiermee ten einde was. Een einde met een klapper maar helaas zonder hoogtepunt op het eind maar ik kijk weer uit naar de volgende keer met heerlijke Suus.
Groeten,
Mr_Dre
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten