ETA: 16:00 uur Gangbang slet Suus vrijdag 9 februari

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Zoef
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 feb 2024 10:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: ETA: 16:00 uur Gangbang slet Suus vrijdag 9 februari

Bericht door Zoef »

Gaat het door? Ik wilde eigenlijk naar Hilversum gaan voor de eerste keer, maar als ik dit zo lees rijd ik liever door naar Amersfoort, als je er nog iemand bij wilt hebben tenminste.
En mag ik gewoon in spijkerbroek binnenkomen? Kom voor het eerst, dus even aftasten wat gebruikelijk is.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: ETA: 16:00 uur Gangbang slet Suus vrijdag 9 februari

Bericht door Rickjsw »

Mr. Flames is altijd zeer betrouwbaar. En zij is heerlijk!
Poesbanger
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jul 2021 17:23
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: ETA: 16:00 uur Gangbang slet Suus vrijdag 9 februari

Bericht door Poesbanger »

Ik ben er later ook bij. 8-)

Groetjes en tot later.
Gebruikersavatar
rikpenultima
Berichten: 122
Lid geworden op: 16 okt 2022 16:25
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: ETA: 16:00 uur Gangbang slet Suus vrijdag 9 februari

Bericht door rikpenultima »

16:00 ga ik helaas niet redden vandaag. Veel speelplezier!
Verzorgde, slanke, Aziatische 50er, bi-schierig, weinig taboes
Zoef
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 feb 2024 10:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: ETA: 16:00 uur Gangbang slet Suus vrijdag 9 februari

Bericht door Zoef »

Ik kom net bij de gangbang Amersfoort vandaan. Eenmaal aangekomen nog keer of 4 de ingang voorbij gelopen en toen toch maar naar binnen. Nou daar heb ik geen spijt van gehad.
Er waren al flink wat mannen aanwezig die aan het opgeilen waren in afwachting van MrFlames en Suus die even later binnenkwam met nog een ander geil sletje aan zijn zijde. Na een paar minuten ging Suus door haar knieën en naam telkens een andere harde kloppende pik in haar geile naar zaad smachtende mondje en één in elke hand. Het duurde dan ook niet lang voordat er klodders zaad op haar gezichtje zaten. Na enkele rukken mocht ook ik mijn grote dikke pik, want ik bleek goed bemeten, ondanks mijn gering lengte van 1.83 en gemiddeld postuur, in haar mondje stoppen. Ik werd ondanks de omvang aangespoord door MrFlames om hem flink diep in haar mondje te steken, zo lekker was ik nog nooit gepijpt.
Dit ging zo even door maar wilde nog even tijd langer genieten en ook het andere gaatje van Suus vullen.
Even later stond mijn pik weer fier omhoog en was ik klaar om Suus te laten genieten. Na een paar voorgangers te hebben gehad gaf MrFlames aan dat er een lekkere flinke dikke pik aankwam. Hierdoor aangemoedigd heb ik Suus een flinke neukbeurt gegeven en kwam ik heerlijk klaar, Suus ging nog even door met de lange rij mannen die op knappen stonden.
Ik bleef in de grote ruimte zitten waar even later MrFlames met Suus en het andere sletje binnen kwamen. Met Suus naast zich die gillend van genot werd gebeft, besloot MrFlames de andere slet zelf voor te bereiden op mogelijk meer pikken. Dat was echter niet zeker want ze kwam elleen even meekijken. Maar zoals te verwachten was ze inmiddels erg geil geworden dus toen MrFlames klaar kwam zocht hij een nieuwe pik voor haar. Aangezien mijn neukstaaf alweer op volle sterkte was en ik voelde dat ik na een tijd droog te hebben gestaan nog wel een keer kon werd ik de uitverkorene om haar als eerste te verwennen. Helaas kon ik het niet heel lang volhouden en kwam voor de tweede keer deze middag klaar.

Deze middag was mijn eerste sex-ervaring met voor mij onbekenden maar echt geweldig en er zullen er nog zeker vele volgen.

Thanks voor deze beleving MrFlames, Suus en .... (Sorry dat ik je naam vergeten ben).

PS. Als jullie om een lekkere grote dikke pik verlegen zitten gewoon laten weten. Want ik blijk best goed bedeeld, iets wat ik niet eerder wist omdat ik geen vergelijkingsmateriaal had.
Laatst gewijzigd door Zoef op 09 feb 2024 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: ETA: 16:00 uur Gangbang slet Suus vrijdag 9 februari

Bericht door Rickjsw »

Mooie ervaring Zoef!
Mr Flames en Suus zijn altijd top🔥!
Keurmeester
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 okt 2008 14:41
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: ETA: 16:00 uur Gangbang slet Suus vrijdag 9 februari

Bericht door Keurmeester »

Zoef heeft al een mooi verhaaltje geschreven. Ik sluit me daar volledig bij aan. Het is een HEERLIJK gezicht om te zien dat Suus volledig ondergespoten werd. Klodders in haar gezicht, veel zaad slikkend zodat ze geen droge mond kreeg. Die Mr Flames heeft het goed voor elkaar. Suus, een werkelijk heerlijke gangbangslet en dan ook nog een heel mooie dame er bij die de kunst af wilde kijken. Toen Suus naar het ronde bed kwam lagen de beide sletten naast elkaar op het bed. Mr Flames neukte Karin en Suus werd constant door 1 van de andere heren geneukt. Omdat ze niet genoeg heeft aan enkel neuken werd ook haar pijpmondje constant gevuld met een harde pik en daarna met 's mans geil. Karin lustte er ook wel pap van. Na langdurig geneukt te zijn door Mr Flames wilde ze toch ook nog wel een aantal andere pikken en die kreeg ze.
Maar toen...... ineens...... STOPte het. En ook wel logisch ook. Er waren niet enkel respectvolle heren maar er was ook iemand die kennelijk niet lezen kon en met zijn telefoon in de aanslag liep.
Of hij foto's of filmpjes gemaakt heeft ? Denk het niet maar het feest was, na interventie van het personeel, over en uit.
De dames gingen douchen en diegenen die na 5 uur kwamen kwamen voor noppes. (behalve geilpijp ?) die zijn lul nog even in het lekkere bekkie van Suus mocht steken.
Goede les voor alle heren: laat je telefoon in je kassie !
Capman2022
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 nov 2022 23:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: ETA: 16:00 uur Gangbang slet Suus vrijdag 9 februari

Bericht door Capman2022 »

Hallo Allen

Helaas...... kon ik er nier bij zijn wegens een wisselstoring geen trein verkeer bij gouda :(
Ik lees dat jullie allen een leuke tijd hadden met Mr flames en zijn vriendinnen. Blij dat te zieen, hoop ze nog eens te ontmoeten.
Echter diep een diep triest dat iemand de rechten van andere mensen niet wil respecteren en een risico voor iedereen vormt. Blijkbaar snappen mensen niet dat we elkaar veilig moeten houden en elkaars grenzen moeten respecteren. Gezond heid, leven en carrieres hangen er vanaf.

Jammer dat dat de sfeer verknalde en dat het feestje afgebroken moet worden. ik heb het niet voor het zeggen maar mensen die dit soort dingen doen moeten een ban krijgen en de EC niet meer in mogen. Permanent. Anders blijf je dit houden.

Voor iedereen die wel elkaar respecteert en een leuke tijd gunt j e niet laten kisten door graftoeters.

keep on partying

Capman.
Laatst gewijzigd door Capman2022 op 09 feb 2024 20:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Gangbanglover74
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2022 09:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: ETA: 16:00 uur Gangbang slet Suus vrijdag 9 februari

Bericht door Gangbanglover74 »

Wat was het heerlijk! Ik was om exact 4 uur bij de cinema en na het betalen direct naar binnen. Thuis al even lekker opgefrist. En dat zouden meer mannen moeten doen. Een aantal had een toch wel vervelende geur om zich heen hangen. En ik zal niet discrimineren maar het is wel steeds dezelfde groep.
Goed, buiten dat. De mannen stonden al in de rij om Suus in de kleine zaal flink onder handen te nemen. De een na de ander neukte haar en ze liet duidlelijk horen dat ze ervan genoot. Langzaam maar zeker kwam ik naar voren en een maal vooraan kroop ik op de verhoging en werd heerlijk gepijpt. Wat een topper. Ondertussen kwam ook de andere dame, Karin, van het podium af om eens lekker mee te gaan doen.
Later ging het feest verder in de grote filmzaal. Veel mannen om het bed en de een na de ander schoot zijn zaad in het ,mondje van Suus. Heerlijk. Ik kon het uiteindelijk ook niet houden en ging op het bed staan en leegde m'n ballen ook in haar bondje. Na een gemeend "dankje" was het voor mij over.
En nu lees ik dat vlak na mijn vertrek het feest ineens werd gestopt. Wat een 'piiiiieeeep'. Hoop mdat ze hem niet meer binnen laten!
Grover80
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jul 2010 16:13
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: ETA: 16:00 uur Gangbang slet Suus vrijdag 9 februari

Bericht door Grover80 »

Normaal gesproken maak ik geen verslag van een bezoek aan EC, maar Mr. Flames benadrukte dat Suus het geil vindt om de verslagen te lezen. Dus hier gaat-ie:

Toen ik iets voor 16u binnenkwam, was het al behoorlijk druk in de grote ruimte. Wat bleek het geval: Suus was al begonnen met het oraal verwennen van de al aanwezige heren. Wat een prachtige dame.

Vanwege de drukte verzocht Mr. Flames een deel van de heren om naar de bios te gaan, dus nam ik daar ook plaats op de voorste rij. Even later kwam het gezelschap naar de bios, nam plaats bij het kussen onder het TV-scherm en kreeg Suus van Mr. Flames de opdracht om zich voor het toegestroomde publiek heerlijk klaar te vingeren. Daana mocht Suus een pik uitkiezen en dat werd die van mijn buurman op de voorste rij. Maar Suus zag mij ook zitten en begon mij tijdens haar pijpbeurt heerlijk af te trekken.

Mr. Flames gaf de opdracht dat Suus zich door meerdere mannen van achter moest laten nemen. En dat mocht best een beetje hard zijn hoor. Ik had een prachtig uitzicht op de mooie kont en benen van Suus. Na een poosje ging Suus op haar rug liggen en werd zij opnieuw genomen terwijl zij ook pijpte. Ik kwam ook zelf aan de beurt om haar op het kussen te nemen en kon zo mijn steentje bijdragen.

Ondertussen begon ook Karin langzaam mee te doen en heeft zij Mr. Flames goed gepijpt.

Na een korte break verhuisden de dames terug naar de grote ruimte. Na een befbeurt ging Suus lekker door met waar ze zo goed in is en waarvoor ze was gekomen. Inmiddels werd Karin op het grote kussen genomen door Mr. Flames en wees Mr. Flames enkele gelukkige heren aan die zich met Karin bezig mochten houden, waar ik er één van was. Karin is net als Suus ook een topper zeg!

We waren lekker los toen een bezoeker iets deed wat niet kon. Toen was de lol ervan af en eindigde het feest. Jammer, maar ik heb toch kunnen genieten.

Ik hoop dat Mr. Flames en de dames zich niet laten kisten en over een poosje weer "komen". Zeer bedankt voor een mooie middag.

P.S.: Suus, veel succes met je marathon!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten