Ervaring Jongerendag 2 februari

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rudolf
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 okt 2022 12:21
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Ervaring Jongerendag 2 februari

Bericht door Rudolf »

Hey iedereen die aanwezig was bij de jongerendag gisteren, het was een leuke dag met veel animo! Het is altijd leuk om naar de cinema te komen. Helaas waren er een aantal dingen die me tegenvielen gisteren. Het begon toen ik net binnenkwam en ik een aantal mannen hoorden praten met elkaar over hun vorige ervaringen. Een van hen zei dat hij wel eens aangeraakt was door een verdwaalde hand van een andere man en dat niet op prijs stelde, wat natuurlijk helemaal oké is ieder zijn of haar eigen seksualiteit, maar het verontrustte me een beetje dat diegene daarna zei dat hij de tweede keer het niet bij woorden zou laten. Als bi man voelde ik me toch minder veilig, terwijl ik toch snap dat het niet fijn is om aangeraakt te worden door iemand waarvan je niet wil dat die je aanraakt. Enfin, ik wilde toen niet de pret laten drukken en dacht ik ga er een leuke middag van maken, met mannen of vrouwen en alles daartussen die wel willen.

Helaas was er nog een tweede voorval die op het moment heel vervelend voelde. De cinema is overal donker, zoals ik en menig ander gewend is van dark rooms. Voor mij is het een fijne omgeving, aangezien subtiele lichaamstaal in zo'n omgeving gebruikelijk is. Persoonlijk vind ik dat zo'n dark room het fijnst is als het stil is. Op een gegeven moment stond ik in een van de hokjes tussen de filmzalen toen een persoon achter me in dezelfde kamer vrij luid aangaf dat er veel vervelende mensen de hokjes bezet hielden en of ze niet konden weggaan, zonder mij direct aan te spreken. Ik denk dat iemand dit dit leest ook wel zal snappen dat het zeker niet een gevoel geeft waar je je prettig bij voelt. Ik vond het jammer dat dit soort incidenten voorkwamen, maar ik weet ook niet hoe dit voorkomen had kunnen worden. Ik ben al een paar keer met veel plezier naar de cinema geweest dus ik denk dat dit ook een vervelend incident is. Ondanks alles vond ik het een fijne middag, jammer dat er incidenten waren. Ik hoop dat de rest van de deelnemers gisteren het ook naar hun zin hebben gehad.
-Rudolf
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1965
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Ervaring Jongerendag 2 februari

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Hallo Rudolf.

Wat vervelend dat je deze ervaringen hebt gehad. Bedankt voor het delen.

Wil je in het vervolg je vervelende ervaringen met het EC personeel delen op het moment zelf? dan kunnen we passende stappen ondernemen naar de persoon die de ervaring veroorzaakt.
Ons doel is dat iedereen zich veilig voelt in de EC en wij als personneel zijn er ook voor om situaties op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Team Erotica.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: 1,83 meter, Benno, Toto en 3 gasten