Intieme sessie

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
scrum
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 sep 2018 12:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Intieme sessie

Bericht door scrum »

Klinkt als een mooie middag. Jammer dat ik dit gemist heb. Volgende keer beter 😅
Zoef
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 feb 2024 10:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Intieme sessie

Bericht door Zoef »

Vandaag afgesproken om jullie rond 12.15 te ontmoeten in Amersfoort. Toen ik aankwam bleken jullie al aanwezig en was Darcy bezig Lizzy op te warmen in de stoel. Ik ben doorgelopen naar de lockers en mij uitgekleed, precies op t goede moment want jullie kwamen net naar het grote matras. Lizzy werd hier lekker verwend door Darcy zijn mooie harde pik. Nadat ik me had voorgesteld pakte Lizzy mijn inmiddels flink kloppende pik in haar handen en liet hem keihard worden. Ik klom op het matras en werd heerlijk gepijpt door Lizzy. Dit ging zo even door en even later mocht ik Lizzy heerlijk neuken en voelde ik haar warmte mijn pik omsluiten. Helaas veel te snel, maar wat wil je ook met zo'n heerlijke geile kut om je pik, kwam ik klaar. Omdat ik niet voor een korte neukbeurt helemaal naar Amersfoort was gereden bleef ik naast Lizzy op het matras zitten en kon ik haar met mijn vingers verwennen. Dat was ook het moment om mijn eerste keer een mooie pik, die van Darcy, ter hand te nemen, spannend en voelde toen ook de hand van Darcy om mijn inmiddels weer opbloeiende pik, iets dat tot nu toe alleen in mijn dromen was gebeurd.
Een korte pauze en toen weer met elkaar het matras beklommen. Lizzy was nog lang niet klaar met ons, en wij met haar, en nadat ik mijn pik weer in haar mondje had gestopt begon ze me weer heerlijk te pijpen zodat ik weer op volle sterkte kwam en ik haar voor de 2e keer deze middag kon neuken.
Uiteindelijk ging dit zo'n 2,5 uur door en kwamen er nog enkele mannen aan bod die vakkundig werden gepijpt of Lizzy mochten neuken. Uiteindelijk heb ik Lizzy 5 keer geneukt, afgewisseld door Darcy en wat andere lekkere pikken. Mijn neukbeurten werden afgewisseld met een aantal pijpbeurten van Lizzy en zo ben ik, hoewel mijn zaad op was, nog twee keer klaargekomen. Ik wist niet dat ik dat kon, maar schijnbaar was ik zo geil dat het leek of ik kon blijven doorgaan.
Ik heb me vanmiddag nadat ik thuis kwam nog even lekker afgetrokken terwijl alle geile beelden van deze middag weer in mijn gedachten had. Hier zal ik nog vaak aan terugdenken en houdt voortaan de aankondigingen goed in de gaten.
Darcy en Lizzie, bedankt voor deze heerlijke middag en hopelijk hebben jullie net zo genoten als ik.
PolitesseNL
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 jan 2024 17:06
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Intieme sessie

Bericht door PolitesseNL »

Wat een heerlijk verhaal en sluit graag met mijn 44 lentes eens aan. Ben netjes geschoren, academisch geschoold en met het vak dat ik uitoefen soms ook overdag tijd. Locatie maakt niet uit, woon in het gooi en werk in Arnhem maar zit erg veel door het land. Wie weet tot een volgende.
Gebruikersavatar
Lizzy87
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 okt 2022 12:46
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Intieme sessie

Bericht door Lizzy87 »

Dankjewel Zoef voor je mooie writing 8-)
Elizabeth Bennet ;) 'When I am with him, resistance is futile'
Gebruikersavatar
Gewoonjeroen
Berichten: 91
Lid geworden op: 29 nov 2011 12:26
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Re: Intieme sessie

Bericht door Gewoonjeroen »

Zo jammer wat ik allemaal mis... Toch eens meer vrij nemen dus, mooi verhaal!
Gewoon, omdat het me heerlijk lijkt......
Darcy
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 nov 2018 10:29
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Intieme sessie

Bericht door Darcy »

Na twee dagen nog steeds met een glimlach aan het terugdenken. Het was een erg geslaagde middag, vooral door de respectvolle manier waarop de aanwezige mannen met Lizzy omgingen. We hadden met 1 iemand tevoren afgesproken (eigenlijk met 2 maar die andere kwam niet opdagen :( ) en er bleken nog een stuk of 7 mannen te zijn die graag actie wilden. Wat jullie waarschijnlijk niet wisten, was dat het voor Lizzy de eerste keer was dat ze door vreemden geneukt werd, en dat maakte het extra geil.

Een kleine afknapper vind ik wel de leden van de bejaarden brigade die volledig aangekleed op een afstandje gaan staan, alsof ze op de markt zijn. Maar daar moet ik zelf wat strenger in zijn, meedoen of wegwezen, of uitkleden en rukken, dat is ook goed. Een meneer maakte het wel heel bont, die ging zich uitgebreid staan omkleden en gebruikte het bed als kleedkamer. Ik wou zeggen, read the room , vader.

Toen zijn we maar uitgeweken naar de bioscoopzaal, waar we Lizzy een laatste keer onderhanden hebben genomen. Ze werd nog door Zoef en een ander geneukt , een knappe jongere jongen met een baardje (hoi hoe heet je en waar woon je?) spoot over haar buik, Lizzy kwam heftig klaar en ik neukte haar als laatste en spoot haar kutje vol.

Heel trots en tevreden gingen we naar huis ;)
I can resist everything except temptation.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Intieme sessie

Bericht door Mike1966 »

Is zo te lezen ook weer een heerlijke middag geweest in de EC!
En een goede manier. Afspreken met 1 of meer heren waar je vertrouwen in hebt of één van beide nieuwsgierig naar is en dan ter plekke zien of er meer mee mogen kunnen doen en daardoor weer kennis maken met nieuwe mensen! Je weet nooit waar het goed voor is 🤭😊
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
AC-DC
Berichten: 52
Lid geworden op: 31 aug 2020 21:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Intieme sessie

Bericht door AC-DC »

Darcy schreef: 23 feb 2024 11:45 Een kleine afknapper vind ik wel de leden van de bejaarden brigade die volledig aangekleed op een afstandje gaan staan, alsof ze op de markt zijn. Maar daar moet ik zelf wat strenger in zijn, meedoen of wegwezen, of uitkleden en rukken, dat is ook goed.
Als iemand zich niet opdringt of in de weg staat heb je er niets over te zeggen, is mijn mening. Tenzij het naaktdag is natuurlijk. Iemand verplichten mee te doen of te rukken zou zelfs in je eigen privé-EC strafbaar zijn, laat staan in deze. En sommige mensen zien er beter uit met kleding, en sommige zonder. Ik denk dat de meesten wel aardig kunnen bepalen in welke categorie ze vallen...
Zoef
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 feb 2024 10:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Intieme sessie

Bericht door Zoef »

Darcy schreef: 23 feb 2024 11:45 Na twee dagen nog steeds met een glimlach aan het terugdenken... wat jullie waarschijnlijk niet wisten, was dat het voor Lizzy de eerste keer was dat ze door vreemden geneukt werd, en dat maakte het extra geil...
Heel trots en tevreden gingen we naar huis ;)
Fijn te lezen dat jullie het ook als een lekkere middag hebben ervaren. Het moet voor Lizzy wel een bijzonder gevoel zijn geweest, fijn dat ik daar deel van uit mocht maken en haar oa een lekkere neukbeurt mocht geven. Doordat ik nu weet dat dit voor Lizzy de eerste keer was dat ze door anderen werd geneukt maakt dit voor mij de herinnering nog geiler dan dat ie al was.
Hopelijk is het zo goed bevallen dat dit een vervolg krijgt, want zou met mijn pik nog wel eens
de heerlijke warme kut van Lizzie willen voelen.
Miepet
Berichten: 143
Lid geworden op: 01 jun 2021 17:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Intieme sessie

Bericht door Miepet »

Darcy schreef: 23 feb 2024 11:45

Een kleine afknapper vind ik wel de leden van de bejaarden brigade die volledig aangekleed op een afstandje gaan staan, alsof ze op de markt zijn. Maar daar moet ik zelf wat strenger in zijn, meedoen of wegwezen, of uitkleden en rukken, dat is ook goed. Een meneer maakte het wel heel bont, die ging zich uitgebreid staan omkleden en gebruikte het bed als kleedkamer. Ik wou zeggen, read the room , vader.
Tja, het is wat die hoogbejaarde 55+ ers, die niet in jouw doelgroep vielen en daarom respectvol op afstand bleven, hun schuld dat ze zich aan jouw regels hielden, volgende keer maar de rollator meenemen, nog meer afstand en dan in een uiterst hoekje van de kleedkamer ons omkleden , want met respect omgaan met elkaar moet wel van 2 kanten komen.
En als je nog even wacht, hoor je ook bij de groep 55*

Peter
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Newbee en 11 gasten