verslag van het verblijf - eerste keer - naakt donderdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Krzysztof1981
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 sep 2022 10:53
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

verslag van het verblijf - eerste keer - naakt donderdag

Bericht door Krzysztof1981 »

Ik ben vandaag voor het eerst naar de bioscoop geweest. Ik heb expres een vrije dag genomen omdat ik had gelezen dat Lientje er zou zijn. Meestal kan ik er niet zijn, behalve in het weekend, omdat ik werk, maar... het was de moeite waard om op vakantie te gaan.
Ik ging heel bang naar binnen. Het is tenslotte de eerste keer en het is meteen NAAKTDAG!
Ik was bang om naakt te zijn in het bijzijn van anderen, maar het bleek dat hier hele aardige mensen zijn!
Lientje was er al. De geur van seks en adrenaline vulde de hoofdkamer. We schreven eerder op het forum en ik waarschuwde dat ik alleen Engels spreek. Net toen ik binnenkwam, vroeg ze wie de heer was en ik zei dat ik het was. Het ijs is gebroken.
Er waren misschien tien mannen.
Ook was ik bang dat ik slecht ontvangen zou worden als iemand uit een ander land die geen Nederlands sprak. Oh, wat had ik het mis! Zowel de dames als de heren waren open en vriendelijk tegen mij.
Ik kleedde me uit en ging rondkijken. Er zaten nog een paar mannen in de rechte kamer. Terwijl ik zat, begon ik mezelf aan te raken, de angst verdween. Ik denk dat we allemaal op Lientje hebben gewacht...
Toen ze de hererokamer binnenkwam, werd het erg heet. Ze keek een film met ons en begon toen de man achter de muur met het gat aan te raken.
Het was een teken. De film verloor van Linthie. We stonden allemaal op en keken aandachtig toe hoe de Dame haar heer met haar hand bevredigde. Het was heel spannend!
Toen ging de Dame weg en ik deed alsof ik niet op haar terugkomst zat te wachten... ik was er tenslotte voor haar.
Ze kwam na korte tijd terug en wilde meteen naast mij komen zitten, maar de stoel naast mij was verwijderd. Ik bood aan haar de mijne te geven terwijl ik naast haar stond. Zij zat echter aan de andere kant. Ik vroeg of ik dat ook kon. Ze antwoordde niet. Ik vond het leuk dat ze zo niet beschikbaar was. De man aan de zijkant zei: ga zitten.
Maar ik antwoordde dat ik geen toestemming had. Lintha vond het leuk. Ze ging even weg en vroeg toen meteen of ze op mij mocht komen zitten. O, hier wacht ik op...
Dus ging ze zitten en we speelden met elkaars tongen, hartstochtelijk kussend. Ik streelde haar zachte borsten en zij streelde mijn penis. Opeens zei ze: ik wil je neuken. We gingen op het matras naast het scherm liggen. Ze besteeg me en reed me hard. Het was prachtig. Ze was wild en dominant. Helaas was ik te nerveus om te finishen. Ik werd gestrest door veel naakte mannen in de buurt. Dit is mijn eerste keer, dus ik heb nog geen ervaring. Ik wilde het met de hand doen, maar ik voelde me nog steeds gestresseerd. Linthie bleek een geweldige, begripvolle vrouw. Ze nam me mee naar een afgelegen plek en vroeg de mannen ons niet te volgen. Toen we alleen waren, ben ik klaar met haar lichaam.
Ik vind het jammer dat ik alleen in het weekend kan komen, want het was een prachtig avontuur. Bedankt Lintha voor je geweldige begrip. En de mannen omdat ze zo vriendelijk zijn.
Linthie en ik spraken privé. Een hele aardige vrouw. Ik kleedde me aan, nam afscheid en ging de trein halen. Ik hoop dat we contact kunnen houden met Linthie. En misschien zal ik me op een dag niet meer zo schamen als vandaag...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Julian007 en 4 gasten