Ik kwam naast haar te zitten en vroeg of ik haar mocht aanraken. Dat mocht en ik streelde langzaam haar hals, haar borsten onder haar jurkje en de binnenzijde van haar gebruinde bovenbenen. Het begon ook binnen ineens wel erg warm te worden! Zelf werd ik ondertussen ook lekker langzaam afgetrokken. Ik voelde onder haar jurkje en kwam in aanraking met een lekker nat kutje. Ik had wel zin om die te proeven, dus ik ging voor haar op mijn knieën en begon haar heerlijk te likken. Enkele andere – heel respectvolle – heren ontfermden zich tegelijkertijd over haar borsten.
Het spel verplaatste zich naar het matras in de cinema, waar de temperatuur alleen nog maar verder toenam. Het zwarte jurkje ging uit en de dame liet zich gewillig betasten, vingeren en beffen. De mannen die een condoom droegen, mochten hun pik ook lekker in haar mondje laten glijden. Na een tijdje wilde ze ook wel geneukt worden en ik was de eerste die deze taak kreeg toebedeeld. Heerlijk! Ik wil hier nogmaals benoemen dat het wel echt heel moedig van haar was om in haar eentje en dan ook nog bij haar eerste keer in de cinema zo los te durven gaan. Dat doet zeker niet iedereen haar na. Tijdens een korte pauze in de rokersruimte leerde ik dat ze Mandy heet en kreeg ik haar Kiknaam.
Omdat het nog steeds niet ontzettend druk was, kreeg ik alle kansen om Mandy meerdere keren en in meerdere standjes te neuken. Ze vroeg me zelfs of ik haar voorzichtig in haar kontje wilde nemen. Ik leende nog een condoom uit aan een man die zelf niet bij zich had. Of eigenlijk gaf ik deze weg natuurlijk. Zou wat zijn anders, haha.
Intussen waren ook Jordan & Ellen binnengekomen, een stel dat ik al kende van de nieuwjaarsgangbang (https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=74469). Voor wie haar niet kent: Ellen is een geile slanke meid met grote borsten en in de cinema is werkelijk niks haar te gek. Jordan is haar dom, een gemoedelijke gast die vooral graag van een afstandje toekijkt. Met zijn allen op zo’n klein bed was niet alles, dus we besloten ons van de heterozaal naar het grote bed bij de kluisjes te verplaatsen. Daar stond de airco tenminste aan en was er wat meer ruimte voor iedereen. Zo kon het gebeuren dat ik even later voor mijn neus twee innig zoenende geile dames zag liggen die beiden lekker gevingerd werden (waarvan één door mijzelf). Ellen liet mij meteen ook even zien hoe goed ze kan deepthroaten en kort daarna werd ze door iemand anders heerlijk gefist. En toen besloot Jordan dat Ellen Mandy eens even lekker zou gaan beffen. Wauw wat geil om te zien! Zeker omdat Ellen tijdens het likken van Mandy zelf nog steeds gefist werd… Mandy kwam trouwens tot de conclusie dat vrouwen toch beter kunnen beffen dan mannen. Al vond ze het de aanwezige mannen toch ook wel heel goed doen…
Het fisten hield op, Mandy verplaatste zich met een stuk of drie heren naar de sling en ik zag mijn kans schoon en nam plaats achter Ellen, alwaar ik haar nog een flinke tijd doggy heb genomen en ondertussen haar kontje heb gevingerd. Zelfs zo langdurig dat ze soms even vroeg of ik het nog wel volhield, omdat ik al het werk aan het doen was.

Tot slot heb ik Mandy nog even opgezocht in de sling en daar lekker lang aan haar kutje gelikt en op haar clitje gezogen. En toen waren we allebei wel uitgedroogd en klaar om te gaan. Ik kletste nog wat na met Jordan en Ellen en ging huiswaarts, richting twee welverdiende Turkse pizza’s. Het waren weer een paar prachtige uurtjes in de EC! Dank aan Mandy, Ellen, Jordan en alle respectvolle heren!