bezoek van alleenstaand sletje?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door FemSubSletje »

Beste mensen / mannen,

Het lijkt mij supergeil om eens een bezoekje te komen brengen aan de bios en me daar dan lekker te laten gebruiken als sletje door de aanwezige mannen. Dat kan zijn in de zaal maar ook in de darkroom of waar dan ook. Kunnen jullie mij vertellen wanneer het een beetje druk is en ik dus ook lekker goed gebruikt kan worden door minimaal 5 mannen. Liefst meer. Ik wil er geen avond voor plannen of vastleggen, wil liever gewoon spontaan gaan en dan kijken wat er gebeuren gaat. Bij een vastgestelde dag word het toch een verplichting en happening waar mensen op rekenen en dat wil ik niet. Graag reactie hier of een prive mailtje naar mij aub. Ook Dom's zijn welkom, zolang er maar geen extremen verwacht worden van mij. Oh en ik doe niks met vrouwen. Zij mogen mij wel aanraken enz, maar in principe doe ik niks. Tenzij ik botergeil van je word en van mijn geloof af stap voor het eerst van mijn leven hihi.
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
biuwe
Berichten: 67
Lid geworden op: 05 aug 2008 12:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door biuwe »

Hallo sletje,
Een goede dag is de vrijdagmiddag vanaf 1500 uur tref je dan wel een keer dar
xlboy
Berichten: 91
Lid geworden op: 22 sep 2008 17:10
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door xlboy »

hoi vrijdag is het drukste dag kom dan laks ik ben er oke zelf ront 4 uur tot half 6 ik ben er alle dagen ge weest en vrijdag is het egt het drukst ik ben 22jaar en heb een penis van 21 cm ik kan vrijdag alles jij oke komt ik hoop het wel ik ben een door zetter ik hoop je te zien mail me even alles je egt kom ik hoop het wel dus morgen middag en er lopen morgen oke zat bi mannen dus super geil xxxxxxxxxxxxxx
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door FemSubSletje »

Hai XLboy,

Dank je voor je reactie. Maar ik weet nog niet wanneer ik kom. Dus reken niet op morgen. Ik ben eerst aan het bekijken wanneer de beste dag is om te komen. Wanneer het lekker een beetje druk is. En of er genoeg animo is :lol:
En zodra ik dat weet dan pas beslis ik of en wanneer ik kom. En misschien laat ik het van te voren weten hier, maar kans is groot van niet en dat ik gewoon spontaan een keer ga.

Gr. een lekker geil Sletje
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Gebruikersavatar
MrsKatinka
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 aug 2008 09:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: omgeving utrecht
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door MrsKatinka »

Hoi subsletje,
Ik zou het de eerste keer niet aankondigen als je komt is het meteen zo druk. Wellicht kan ik je een keer begeleiden.
Neem ik mijn slaafje mee. En geloof je als kennis heb gemaakt met mijn dildo ben jij bi ;)
grtz :twisted: Mrs Katinka :twisted:
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door FemSubSletje »

Goedenavond Mrs. Katinka,

Dank u wel voor de reactie. En ook voor uw aanbieding om mij te begeleiden en me kennis te willen laten maken met uw dildo.

Zoals ik al schreef is de kans groot dat ik het niet aankondig van te voren. Inderdaad ivm de drukte, maar ook vanwege de "verplichting" die er dan toch weer aan vast hangt.

En als ik de kennismakting met uw dildo aan ga dan is het toch weer een soort van mannelijk ding. En geen poesje die ik dan in mijn mond krijg. Een dildo heb ik wel vaker in mijn slettebekkie, maar een poesje niet. En wil ik ook niet :lol: Dus wie weet neem ik uw aanbod nog wel eens aan. Maar dan zal ik mij ruim op tijd bij u melden en een verzoek bij u indienen.

Nogmaals hartelijk dank voor de tip en aanbieding Mrs. Katinka, en wie weet tot in de cinema ;)

Gr. Een geil sletje
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
marco
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 okt 2008 11:47
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door marco »

ik marco wil graag u masseren en en lang beffen ik marco 40 mijn msn dekrul1@hotmail.com
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door FemSubSletje »

Hai Marco,

Dank je voor het aanbod. En als we er beiden tegelijk zijn, dan mag je dat zeker doen :lol: heerlijk zelfs. Maar ik ga zeker geen gebruik maken van je msn adres om vooraf af te spreken oid.

Misschiien in de toekomst dat ik aankondig wanneer ik in de bios kom dat ik je dan op de hoogte breng. Maar nu nog niet.

Gr. Een lekker geil sletje
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
marco
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 okt 2008 11:47
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door marco »

waneer denk u tekomen vind het super om u tebeffen zou het wel leuk tevinden om uopmsn te hebben
marco
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 okt 2008 11:47
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door marco »

hoe heet u eigenlijk wil echt uren doe jepriveontvangst of meer gangs
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten