FSS zoekt masseur voor op het matras......

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

FSS zoekt masseur voor op het matras......

Bericht door FemSubSletje »

Beste heren,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik in A'foort ben geweest en het word echt ernstig tijd dat ik weer kom. Nu heb ik elke plek in de bios al wel gehad zeg maar ( behalve homozaaltje natuurlijk, die zitten niet op mij te wachten :lol: )

Maar ook het grote matras heb ik nog niet betreden. Om verschillende redenen, die ik hier niet ga uitdiepen, trok het mij niet aan tot op heden. Maar er werd wel om gevraagd door verschillende heren tijdens mijn bezoekjes. Dus om het voor mij aantrekkelijk te maken heb ik een lekker idee bedacht. Vandaar de masseur.

Normaal begin ik vaak in de sling om even lekker te ontspannen en opgewarmd te worden door de aanwezige mannen en hun handen, tongen en pikken. Maar nu lijkt het me lekker om dit eens op het matras te doen. Beginnend met een massage van een sympathieke goed masserende heer. Dus iemand die het met plezier doet en ook een beetje kan. Niet dat laffe halve werk van een paar minuten, nee lekker een grondige massage van een half uurtje ofzo. Waarbij ik me lekker kan ontspannen en genieten. De heren omstanders kunnen kijken en meegenieten op hun manier als ze dat willen. En daarna we er een lekkere geile boel van kunnen maken door iedereen die wil mee te laten doen.
Massage word ik sowieso al geil van, maar zeker als de handen en vingers ook nog eens op plaatsen komen waar een "normale " masseur niet aan hoort te komen. En dan heerlijk de overige mannen met hun handen en tongen en pikken erbij lijkt me heerlijk. Mij lekker likken en vingeren, pikken in mijn handen en mond, en uiteindelijk in mijn kutje en kont. En me natuurlijk lekker onderspuiten als jullie willen.

Graag hoor ik hier of via pm goede voorstellen van masseurs ( als we elkaar nog niet kennen stel jezelf dan ook gelijk even voor in je bericht ). En andere ideeen voor en van omstanders natuurlijk ook. Uiteindelijk zal ik dan een masseur uitkiezen en met hem een dag en tijd afspreken. Dit zal sowieso altijd doordeweeks na 18.00 uur zijn of op een zaterdag. En daarna zal ik via pm een aantal heren uitnodigen om lekker mee te komen doen. En natuurlijk mogen de spontane bezoekers ook mee doen.

Hou er vast rekening mee; ik pijp zonder, maar neuk met condoom. Spuiten mag over mijn hele lijf en in mijn gezicht ( niet ogen en oren ) En in mijn mond. Ik slik, maar niet altijd alles, soms kan het allemaal gewoon een beetje teveel zijn :lol: Ik hou van een goede tik op mijn kont, het trekken aan mijn tepels en lekker knijpen erin, Het me sletje of snol of whatever noemen vind ik ook geil. Condooms zelf meenemen, glijmiddel voor mijn kontje neem ik wel mee ;) Als ik rust tussen door wil dan bedoel ik ook rust, geen horde mannen achter me aan, of om me heen gapend en wachtend. Dan blijf ik zeker een uurtje of 3 als alles lekker loopt en iedereen lekker geniet van mij en de geiligheid die we er van maken. En ik ben geen pijpmachine. Ja ik pijp graag tussen het sexen en neuken door. Maar wil dus echt wel lekker verwend worden door jullie, lekker gelikt, gevingerd en geneukt worden. En dan pijp ik ook graag. Maar is niet de bedoeling dat ik iedereen pijp en zelf zonder lekkers weer naar buiten moet :lol: Ik wil aktie en uigewoond weer naar huis rijden.

Ik zie de ideeen en voorstellen wel komen heren. Ben benieuwd. En stellen, sorry, ik hou van mannen en niet van vrouwen. Dus met alle respect, jullie hoeven niet te reageren.

Gr. FSS Die hopelijk binnen een week lekker op het matras ligt in A'foort.
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
martins
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 aug 2008 22:32
Contacteer:

Re: FSS zoekt masseur voor op het matras......

Bericht door martins »

:D Nou hier ben ik dan ik flinke handen :roll: om je eens lekker onderhanden te nemen ik sportmasseur wil wel ook eens andere plekjes masseren hoor :roll: ik 39 jaar sportief wil je kutje (klitje) en teppels en de rest lekker wel rustig onder handen nemen stuur maar eens pm als je wilt .groetjes van Martins
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Hepalien en 2 gasten