FSS heeft 1e massage gehad en genoten........

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

FSS heeft 1e massage gehad en genoten........

Bericht door FemSubSletje »

Beste heren,

Net thuis en heerlijk nagenietend op de bank met een burgelijk bakkie koffie :lol:

Maar de 1e massage is me uitstekend bevallen. Het was een beetje kortdag gepland na mijn oproepje. Maar zeker niet minder lekker.

Gerry bedankt voor de heerlijke ontspannende massage op het matras. En overige heren ook dank voor het geile feestje in ronde 1,2 en 3 erna.
Heb weer lekker ouwerwets 3 uur lang gezellig, lekker en geil genoten van de ontspannen sfeer en de echte heren.

Het was niet te druk. Leuke mensen, goede sfeer, nog een paar laatkomers die weer verse energie in de strijd konden gooien ;) En daardoor konden we heerlijk een rondje matras, een rondje sling en als afsluiter weer een rondje matras doen.

Dit was absoluut voor herhaling vatbaar. Dus andere heren die zich al aangeboden hadden als masseur of dit alsnog willen doen, zal ik zeker in de toekomst een beroep op doen.

Ik ben weer heerlijk uitgewoond de deur uitgelopen en niet alleen met een kaakverkramping :lol: :lol: :lol:

Heren en Erotica, Dank jullie wel voor een top zaterdagmiddag, en hopelijk tot snel maar weer.

XXX FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
thechef
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 aug 2009 13:46
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: niet ver weg
Contacteer:

Re: FSS heeft 1e massage gehad en genoten........

Bericht door thechef »

zo.klinkt goed allemaal.
ik hoop er een keer bij te zijn.

the chef
29 jaar en op zoek naar spanning
thechef
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 aug 2009 13:46
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: niet ver weg
Contacteer:

Re: FSS heeft 1e massage gehad en genoten........

Bericht door thechef »

stuur me maar een keer een pb'tje om te laten weten wanneer ik je een keer kan komen verwennen
the chef
29 jaar en op zoek naar spanning
Kaalkopje
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2009 18:12
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: FSS heeft 1e massage gehad en genoten........

Bericht door Kaalkopje »

Graag gedaan fss.. ik heb ook een heerlijke middag gehad, al kwam ik er wat later bij, en ik kan getuigen dat fss ook genoten heeft ;). Voor herhaling vatbaar wat mij betreft!
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: FSS heeft 1e massage gehad en genoten........

Bericht door FemSubSletje »

Dank je Gerry,

En het is ook een absolute aanrader zo'n overheerlijke massage van Gerry. Met inderdaad, op mijn verzoek, een zalig vervolg met alles erop, eraan en erin :lol:

Dus als je de kans krijgt om je geile middag te starten met een massage als die ik heb mogen ontvangen vanmiddag, dan zou ik hem zeker aangrijpen met beide handen en heel je lijf mensen.

Nogmaals hartelijk dank allen voor deze top dag.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Gebruikersavatar
amersfoortman
Berichten: 79
Lid geworden op: 23 jul 2008 13:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: FSS heeft 1e massage gehad en genoten........

Bericht door amersfoortman »

Beste Fem,

Ik was dus een laatkomer, heb toch de laatste ronde nog top van je genoten, het was niet te druk,gezellig en lekker geilop de grote matras..
nogmaals dank

Pieter
hetero ,sportief,schoon,geschoren,gentlemen, slank,18cm,fris,verzorgt,aktieve doener,ervaren ...
LekkerPaar
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 jun 2009 15:38
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: FSS heeft 1e massage gehad en genoten........

Bericht door LekkerPaar »

Wat lijkt me dat inderdaad een keer heerlijk geil en lekker. Een goede erotische massage .... mmm. Ik ben nog niet eerder in de cinema geweest, maar o wat een geile verhalen.

FSS, was je alleen? :?:
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: FSS heeft 1e massage gehad en genoten........

Bericht door FemSubSletje »

Hai Jessica,

Ben inderdaad alleen binnengekomen ja, maar eenmaal binnen was ik geen minuut meer alleen hoor :lol:
Maar in A'foort voel ik me prettig en safe genoeg om gewoon in mijn uppie een bezoekje te brengen.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
LekkerPaar
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 jun 2009 15:38
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: FSS heeft 1e massage gehad en genoten........

Bericht door LekkerPaar »

Snelle reactie van je FSS. Je bent een lekkere geile doos, lijkt me. Met meer lef dan ik op dit moment heb. Maar het lijkt me zalig om datgene te krijgen wat jij net hebt gehad.

:D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten