Pijp Info
- jan46
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Pijp Info
Ik wil graag iemand een keer heerlijk klaarpijpen. wie kan mij vertellen of dat zonder ook veilig kan. met al een paar keer gedaan maar wil nu wel eens een straal zaad mn mond in voelen spuiten. Groet Jan
KIjk van dichtbij maar geen ongevraagde handen of pikken.
- Vinroo
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Pijp Info
Hoi,
google gewoon eens op "pijpen zonder condoom/risico's " en dan weet je vast genoeg!
Ikzelf doe het never....gewoon omdat ik het risico,hoe klein ook, niet wil lopen. Berouw komt na de zonde, zeggen ze altijd, maar ja, dan zit je er maar mooi mee, niet dan?
Maar natuurlijk is dat heel persoonlijk....probleem is alleen dat iemand er nog zo schoon en fris uit kan zien....je kan er niet in kijken...
Succes!
Roos
google gewoon eens op "pijpen zonder condoom/risico's " en dan weet je vast genoeg!
Ikzelf doe het never....gewoon omdat ik het risico,hoe klein ook, niet wil lopen. Berouw komt na de zonde, zeggen ze altijd, maar ja, dan zit je er maar mooi mee, niet dan?
Maar natuurlijk is dat heel persoonlijk....probleem is alleen dat iemand er nog zo schoon en fris uit kan zien....je kan er niet in kijken...
Succes!
Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Ow enne, zij is bi en hij nie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten