Kinkylady/stel zoekt .....24okt.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
kinky
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 okt 2008 22:45
Geaardheid: bi
Contacteer:

Kinkylady/stel zoekt .....24okt.

Bericht door kinky »

Wij zijn afgelopen dinsdag in de bios geweeest. Dit is ons goed bevallen. Dus we gaan vrijdag 24okt nog een keertje. Het zou leuk zijn dat er weer leuke mannen/bi mannen komen. Iedereen is welkom trouwens bij ons man/vrouw/homo/bi/jong/oud enz . Dus ACTIEVE mannen /vrouwen jullie komen maar:-). Geen uren gevrij en alleen een beetje gepijp maar, vooral lekker neuk werk. Wel safe natuurlijk! Wij komen daar als ONDERDANIG koppel. We zijn niewt kinderachtig zolang het safe gaat. De vrouw is flinkt te neuken en de man afwerkbaar (oraal /anaal/lichaamlijk ) in de gayzaal en/of algemene ruimte. Soft bdsm isons niet vreemd buiten de deur:-) Dit staat los van Eroticcinema dus intree moet je wel betalen maar ik/wij zijn 100% gratis te gebruiken. Wij zijn een volslank koppel (hij 38 en zij 45) Foto kun je zien op onze prive site http://www.kinkylady.nl......LET OP: Wij zijn daar ONGEVEER vanaf 12:00 tot zo lang het gezellig is!
Daarnaar gaan wij weg en komen dan in de loop middag avond nog een keer tot een uur of 21:00.
xxx
Gebruikersavatar
stallion1979
Berichten: 480
Lid geworden op: 22 jul 2008 12:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: omg.Arnhem
Contacteer:

Re: Kinkylady/stel zoekt .....24okt.

Bericht door stallion1979 »

DAT GAAT WEER GEILLLL WORDEN HMMMMMM
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
johanp1957
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 sep 2008 19:15
Geaardheid: hetero
Locatie: Omgeving Rotterdam
Contacteer:

Re: Kinkylady/stel zoekt .....24okt.

Bericht door johanp1957 »

Helaas kan ik die dag niet. Maar zijn jullie evt. van plan om dinsdagavond 28 oktober ook weer te komen vanaf een uur of half acht?
een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd.
xlboy
Berichten: 91
Lid geworden op: 22 sep 2008 17:10
Contacteer:

Re: Kinkylady/stel zoekt .....24okt.

Bericht door xlboy »

het was dinsdag egt super ik ben er Ront halif 1 of wat later ieder val kom ik je weer pakken net alles dinsdag weet je nog was geil ik ben die jongen die je hard hard hat ge neuk ik hoop dat je weer zo geil bent en nog veel geiler ik wil je dit keer flik stootten en dat je me diep pijpt
marco
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 okt 2008 11:47
Contacteer:

Re: Kinkylady/stel zoekt .....24okt.

Bericht door marco »

ik marco vond marieke erg geil ik marco heb haar gefisten gebefdt wil graag eens slaaf zijn bij u dekrul1@hotmail.com of bij ugangbang wil haar pis drinken geneukt voorbind
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten