Dat Ellen zou komen weet ik al een tijdje. Ik weet alleen nog niet zeker of het zal lukken om er ook te zijn vandaag. Mijn dag is erg vol qua werkafspraken en het zal een uitdaging worden om er een EC-bezoek tussenin te plannen. Net als ik op het punt sta om dat bezoek af te blazen krijg ik een berichtje van Buurman dat ik maar beter toch kan komen... Ik weet dat dat betekent dat hij met Juicy aanwezig zal zijn. En aangezien ik Juicy onweerstaanbaar vind, besluit ik alles op alles te zetten.
Snel kleed ik me uit. Buurman gaat door met Juicy te laten spuiten. Hij wenkt me en leidt mijn vingers in Juicy's kutje. Met zijn eigen vingers onder die van mij doet hij voor welke beweging er gemaakt moet worden. Daarna probeer ik het zelf.... nope, lukt niet. Dus dat laat ik maar aan Buurman over die het volledig beheerst. Ik maak van de gelegenheid gebruik om Juicy uitgebreid te zoenen. De handdoek ligt nog over haar ogen, maar ze weet toch wel dat ik het ben. Terwijl Buurman haar begint te neuken, laat ik mijn pik langs haar armen en daarna haar gezicht gaan. Als hij in de buurt van haar mond komt, likt ze mijn pik en hapt hem naar binnen. Gekmakend lekker wordt ik gepijpt. Juicy hangt nog steeds in de stangen en Buurman leunt op die waar haar voeten aan vast zitten, alsof hij aan de bar hangt terwijl hij neukt. Daarna mag ik het neuken over nemen en dat doe ik gretig. Eerst even haar sappige kutje likken en dan mijn pik erin. Het is al weer een tijdje geleden dat ik het genoegen en genot had om Juicy te neuken. Volgens mijn herinnering was het heerlijk. En ja, dat is het dus ook. Naast ons is Buurman Ellen aan het laten spuiten. Ook laat hij Ellen met haar kutje boven Juicy's gezicht hangen zodat zij haar kan likken. We vormen een kluwen van seksende lichamen.
Eerst leun ik ook op de bar zoals Buurman dat deed, maar dan maakt hij haar los en is er minder afstand tussen onze lijven. Juicy slaat haar benen om mij heen en ik leun voorover om haar te kussen. En ik neuk haar alsof mijn leven er van af hangt... nou ja, bij wijze van spreken dan. Op een gegeven moment moet ik echt even pauzeren om water te drinken. Als ik terugkom is Buurman Juicy aan het neuken. Ellen is een man aan het pijpen en ik grijp mijn kans om me aan haar te vergrijpen. Terwijl ik haar op z'n hondjes neuk, komt Buurman klaar in Juicy, luid schreeuwend: "Fuck, fuck, oh fuck!".
"Volgens mij is hij aan het neuken", zeg ik tegen Ellen.
Later zitten we even uit te rusten op de bank. "We moeten zodirect maar eens gaan douchen", zegt Buurman tegen Juicy.
"Zodirect?", zeg ik terwijl ik Juicy beetpak, "of over 5 minuten?"
"Wil je haar nog even lenen?", zegt Buurman. "Ja heel graag".
Ik leg Juicyy achterover op het bed en kruip over haar heen. Wederom merk ik hoe onweerstaanbaar ik me tot haar aangetrokken voel. Ik wil haar neuken en wel nu! Zo gezegd , zo gedaan. Terwijl ik bezig ben valt het me op dat Juicy linkshandig is... of in elk geval dat ze met haar linkerhand haar clitje stimuleert, terwijl mijn pik in rap tempo op en neer gaat in haar sappige kutje. Ik voel mijn orgasme al aanstormen, maar weet me te beheersen totdat eerst Juicy is klaargekomen. Met Juicy's benen om mij heen geslagen en mijn armen om haar ranke hals ontplof ik vervolgens diep in haar. Tijdens het orgasme trekt het bloed uit mijn hoofd weg richting mijn kruis, waardoor ik even helemaal duizelig ben van genot.
Voor zowel Buurman en Juicy als voor mij zit de tijd erop. Onder de douche laat Buurman Juicy nog een paar maal squirten terwijl zij tegen het raam geplakt staat. "Dit kan Benno niet!", roept hij.
"Ja hoor, wrijf het er maar in", roep ik terug.
En dat doet hij dan ook. Hij wrijft zodanig dat het er nogmaals uitspat.
Net als ik me ga aankleden komt Alexander binnen. Ellen ziet hem wel zitten en nog voordat ik de deur uitga, zijn ze al met elkaar bezig. Ik kus Ellen gedag en geef ook Juicy nog een lekkere zoen en Buurman een ferme hand. "Bedankt voor het uitlenen"
Met een gelukzalige glimlach verlaat ik het pand