Had geprobeerd met E af te spreken. Die had twee weken familie uit het buitenland op bezoek, heeft zich twee weken braaf moeten houden. Ze was er dus weerhard aan toe. Vanmorgen krijg ik bericht: "De natuur heeft een wrede timing". Helaas dus geen afspraakje met E. Dan maar op goed geluk naar EC. Je weet tenslotte maar nooit.
Om half 2 kom ik binnen. Het is niet druk. Als ik de heterocinema inloop, zit daar tot mijn verrassing Buurman en op twee stoelen naast elkaar iets wat lijkt op een jong stelletje te zoenen. De man van het "stelletje" ken ik. Dat is Arabiannights. De jongedame naast hem ken ik niet. Ik stel me aan haar voor en ze zegt dat ze A heet. A is een heel mooi meisje van 23 jaar. Ze lijkt net een lief, verlegen meisje, maar van binnen zit er een kinky sletje in haar. Dus noemen we haar (of eigenlijk is dat haar eigen voorstel): Kinkysletje. Ze heeft een zwart glimmend jurkje aan, waar haar vrouwelijke vormen mooi in uitkomen. Ze heeft donker lang haar en een verlegen, maar toch ondeugende blik. Eerst denk ik dat Arabiannights haar mee heeft genomen, maar het blijkt dat hij haar net pas in EC ontmoet heeft. Way to go Kinkysletje! Helemaal alleen naar binnen gegaan. Dat heeft ze in Hilversum al eens eerder gedaan vertelt ze maar echt goed is dat niet bevallen. Hoog tijd dat daar wat aan gebeurt.
Samen met Buurman en Arabiannights en later Slammer praat ik met haar. We komen erachter dat ze van kinky, extreme dingen houdt, zoals vastbinden etc. Maar ze lijkt op het moment nog te verlegen om zich daar al aan over te geven. Kinkysletje fluistert Arabiannights iets in het oor en ze staan op om naar de darkoom te gaan, waar ze haar jurkje uitdoet. Er komt een heerlijk lichaam onder te voorschijn. Ze gaat zonder omhaal in de sling liggen. Arabiannights gaat tussen haar benen staan en begint haar te vingeren. Ze begint meteen te kreunen. De mannen verzamelen zich om haar heen. Ik sta al helemaal paraat om haar te penetreren, maar eerst komt Buurman met zijn squirt-expert-vingers. Kinkysletje weet niet wat haar overkomt en schreeuwt het uit. Daarna zet ik het op een neuken. Het is duidelijk dat dit precies is waar ze voor komt, want alle verlegenheid valt van haar af en haar inner slut komt langzaam te voorschijn. Tussen het neuken door herhaalt Buurman zijn vingertechniek nog enkele keren en Kinkysletje vindt alles heerlijk, maar het put haar uit en ze wil even stoppen. Ik help haar uit de sling en houdt haar stevig in mijn armen zodat ze niet omvalt. Buurman biedt haar wat van zijn cola aan om haar suikerspiegel weer wat op peil te brengen en wat vocht aan te vullen. Daarna gaan we weer even naar de heterozaal om te zitten uitrusten. Wat mij betreft hoeft dat niet zo, want ik begin net warm te draaien, maar we wachten rustig tot Kinkysletje weer verder is voor een volgende ronde. Terwijl we naar de kinky film kijken op het scherm, vertelt ze dat ze, als ze thuis op ed computer een dergelijke film kijkt en zichzelf vingert, ze binnen 10 seconden klaarkomt. You just gotta love her!
Buurman moet helaas weer weg. Die volgende ronde vind plaats op het bed onder het scherm. Arabiannights gaat even condooms halen en ik pas zolang op Kinkysletje. Tijd om haar even vast te houden en lekker te zoenen. Ze geeft zich lekker aan mij over. We leggen haar op het bed en Arabiannights gaat bij haar mond zitten waarmee ze hem pijpt. Ik kruip tussen haar benen om haar lekkere kutje te proeven en haar op te geilen voor de volgende neukbeurt. Arabiannights wil eerst even. Dus wisselen we van plaats. Ze pijpt me heerlijk en wordt ook nog tot squirten gebracht door Slammer. Arabiannights heeft ruzie met zijn condoom, waardoor ik het weer even over mag nemen. Op volle sterkte gepijpt en met de smaak van haar lekkere kutje nog op mijn tong ga ik haar weer neuken. Man, wat voelt dat goed! Kinkysletje komt steeds meer los en laat goed van zich horen. Net als ik op het punt sta om klaar te komen, kreunt ze: "Zo hard ben ik nog nooit geneukt". En dat terwijl ik voor mijn doen slechts op halve snelheid bezig ben. Ik kom vreselijk lekker klaar en kus Kinkysletje als dank. Na mij volgen Slammer en Arabiannights en wie weet nog anderen. Het is half 4 en ik moet er vandoor.
Kinkysletje A, je bent ontzettend stoer om zomaar een EC vol geile mannen binnen te lopen en je zo aan hen over te geven. Ik hoop je nog vaak terug te zien en ik kijk uit naar jouw verslag van hoe je het beleefd hebt.
KINKYSLETJE
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
KINKYSLETJE
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: KINKYSLETJE
Zomaar even een motorritje,dat was de planning.
Echter naar alle leuke verhalen van Benno dacht ik de EC daar kan ik wel even een bakkie doen.
Er was een zeer jonge en verfrissende dame aanwezig, wat jammer dat ik er nu niet was met mijn partner in crime Juicy want dan hadden wij samen graag van je gesnoept.
Echter gelukkig kwam ze wel een beetje los en ging ze naar de darkroom waar ze heerlijk plaats nam in de sling.
Na haar gekust en gevingerd te hebben werd ze door Benno lekker geneukt ,want die stond natuurlijk weer lekker snel met een harde lul klaar voor deze kanjer, later heb ik haar nog even gevingerd en vond ze het even genoeg.
Helaas moest ik al weer snel gaan en hield het feestje voor mij ook een beetje op, maar ben er wel vanuit gegaan dat ze volop daarna aan haar trekken zou komen.
Moet wel zeggen dat ik het van deze dame enorm veel lef vond om alleen in de EC naar binnen te komen, blijf lekker genieten mooie dame en hopelijk tot een volgende ontmoeting!
de Buurman
Echter naar alle leuke verhalen van Benno dacht ik de EC daar kan ik wel even een bakkie doen.
Er was een zeer jonge en verfrissende dame aanwezig, wat jammer dat ik er nu niet was met mijn partner in crime Juicy want dan hadden wij samen graag van je gesnoept.
Echter gelukkig kwam ze wel een beetje los en ging ze naar de darkroom waar ze heerlijk plaats nam in de sling.
Na haar gekust en gevingerd te hebben werd ze door Benno lekker geneukt ,want die stond natuurlijk weer lekker snel met een harde lul klaar voor deze kanjer, later heb ik haar nog even gevingerd en vond ze het even genoeg.
Helaas moest ik al weer snel gaan en hield het feestje voor mij ook een beetje op, maar ben er wel vanuit gegaan dat ze volop daarna aan haar trekken zou komen.
Moet wel zeggen dat ik het van deze dame enorm veel lef vond om alleen in de EC naar binnen te komen, blijf lekker genieten mooie dame en hopelijk tot een volgende ontmoeting!
de Buurman
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten