Tiffany weer een keer in Arnhem (2 juli)
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Tiffany weer een keer in Arnhem (2 juli)
Ik ben er rond 4 uur om 4 uur
- Eroticcinema Arnhem
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Tiffany heeft ons net gebeld en er zijn helaas wat onverwachte problemen met het openbaar vervoer
.
Het word dus wat vandaag later dan verwacht .

Het word dus wat vandaag later dan verwacht .
-
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Tiffany bedankt, wat ben je toch een heerlijk lieve meid, pss ik kwam wel een beetje snel maargoed dat krijg je van jou heerlijke lichaam.
de man die ik nog even verwent heb in het donker , ik hoop je snel weer te ontmoeten .
Iedereen nog veel plezier ! en tiffany jij ging wat langer door was het niet (oooo je kan er geen genoeg van krijgen
X Jelle
de man die ik nog even verwent heb in het donker , ik hoop je snel weer te ontmoeten .
Iedereen nog veel plezier ! en tiffany jij ging wat langer door was het niet (oooo je kan er geen genoeg van krijgen

X Jelle
- Glenn4U
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 47
- Contacteer:
Wauw,… een golfslagbad in de EC. Wat kan deze dame squirten! Heerlijk Tiffany!
Wat later dan aangekondigd komt Tiffany binnen. De mannen zijn flink opgewonden en dat wordt nog heter wanneer deze dame binnen komt in een sexy strakke jurk met niets er onder.
Er heerst een ontspannen sfeer, met en grapje hier en daar beginnen we aan onze seks avontuur. Ik ben de gelukkige die aan z’n pik naar haar toe wordt getrokken. Mijn harde pik glijdt diep haar mondje in en ze zuigt er lekker op los. Inmiddels heeft ze in iedere hand een pik te pakken. Na mij gezogen te hebben gaat ze met volle overgave netjes naar de volgende. Zo geil om te zien hoe ze er zelf ook van geniet.
Ze ligt op haar zij pikken te zuigen en Eddie ziet een gaatje vrij en duik er gulzig met zijn pik in en neuk haar. Ik kan het niet laten om haar poesje ook te voelen en vraag of ik haar mag neuken. Hoe wil je me hebben? Op je rug? Goed! Nadat mijn pik in haar natte kutje verdwijnt, neuk ik haar langzaam met lange diepe stoten en steeds sneller. De eerste golfslag is in aantocht, ik voel haar spieren samen strekken en…. Poef.. de eerste golfslag. Gelukkig heb ik mijn zwem diploma
. Even schoon maken en weer door. Ik vroeg of ze op haar knietjes wilde. Achterlangs eerst met korte halen en dan steeds dieper en harder. Automatisch neemt ze een holle rug aan met kont omhoog, zodat haar kutje dieper over mijn harde pik glijdt en ja.. de spiertjes trekken samen en ..poef.. de tweede golfslag. Ik heb niet alle golfslagen geteld het waren er veel. De volgende keer neem ik mijn zwemvliezen en duikbril mee. Misschien ook een anker om niet weg te drijven
.
Tiffany bestede aan een ieder voldoende tijd. Echt een top dame die op een leuke en zeer geile manier met de manen omging, waar de meeste mannen meerdere keren klaar waren gekomen. En ze zelf ook enorm heeft genoten.
Bedankt Tiffany en hopelijk kom je vaker naar Arnhem.
Wat later dan aangekondigd komt Tiffany binnen. De mannen zijn flink opgewonden en dat wordt nog heter wanneer deze dame binnen komt in een sexy strakke jurk met niets er onder.
Er heerst een ontspannen sfeer, met en grapje hier en daar beginnen we aan onze seks avontuur. Ik ben de gelukkige die aan z’n pik naar haar toe wordt getrokken. Mijn harde pik glijdt diep haar mondje in en ze zuigt er lekker op los. Inmiddels heeft ze in iedere hand een pik te pakken. Na mij gezogen te hebben gaat ze met volle overgave netjes naar de volgende. Zo geil om te zien hoe ze er zelf ook van geniet.
Ze ligt op haar zij pikken te zuigen en Eddie ziet een gaatje vrij en duik er gulzig met zijn pik in en neuk haar. Ik kan het niet laten om haar poesje ook te voelen en vraag of ik haar mag neuken. Hoe wil je me hebben? Op je rug? Goed! Nadat mijn pik in haar natte kutje verdwijnt, neuk ik haar langzaam met lange diepe stoten en steeds sneller. De eerste golfslag is in aantocht, ik voel haar spieren samen strekken en…. Poef.. de eerste golfslag. Gelukkig heb ik mijn zwem diploma

Tiffany bestede aan een ieder voldoende tijd. Echt een top dame die op een leuke en zeer geile manier met de manen omging, waar de meeste mannen meerdere keren klaar waren gekomen. En ze zelf ook enorm heeft genoten.
Bedankt Tiffany en hopelijk kom je vaker naar Arnhem.
Honger en verlangen naar lust!
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Hallo lekkere geile mannen van vanmiddag,
Ik heb het superleuk gehad!
Ik was inderdaad wat later door problemen met de trein, maar om die reden ben ik ook wat langer doorgegaan want ik had het erg naar mijn zin.
Ik kom zeker nog een keer weer naar Arnhem, vast volgende maand al.
Hou het forum in de gaten.
Xxx,
Tiffany
Ik heb het superleuk gehad!
Ik was inderdaad wat later door problemen met de trein, maar om die reden ben ik ook wat langer doorgegaan want ik had het erg naar mijn zin.
Ik kom zeker nog een keer weer naar Arnhem, vast volgende maand al.
Hou het forum in de gaten.
Xxx,
Tiffany
- EddieEagle
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Hey Glenn, leuk verslag! Gezellig om elkaar weer eens tegen te komen op zo'n lekker feestje.
Het was inderdaad een heerlijke middag met Tiffany en de andere aanwezigen. Ik heb na al deze actieve dagen niet alleen mijn zak maar ook mijn pen leeg, dus even geen verslag van mij deze keer. Jij hebt het al mooi beschreven.
Geweldig om het gesquirt van Tiffany eens van dichtbij mee te maken.
Tiffany, super dat je er was en alvast veel plezier vrijdag.
Het was inderdaad een heerlijke middag met Tiffany en de andere aanwezigen. Ik heb na al deze actieve dagen niet alleen mijn zak maar ook mijn pen leeg, dus even geen verslag van mij deze keer. Jij hebt het al mooi beschreven.
Geweldig om het gesquirt van Tiffany eens van dichtbij mee te maken.
Tiffany, super dat je er was en alvast veel plezier vrijdag.
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten