heerlijke dame

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
specialB
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

heerlijke dame

Bericht door specialB »

wat een feest was het vandaag:) heb een hele leuke tijd beleefd met een supermooie sexy dame met een rood sexy lingerie setje/ pakje.....mocht je dit lezen: super bedankt
nijntjestout69
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: heerlijke dame

Bericht door nijntjestout69 »

Thanks
Gert30
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Gert30 »

Nijntje is zeker lekker
Pleasuretown
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Pleasuretown »

Ik had maar even tijd en zag een oproep staan van PeterenRenata dus snel richting ec want t leek mij een leuk stel.

Aangekomen boven tref ik een super mooi slank stel dat zich aan t aankleden was. Zij had een wit sexy netje aan met alle intieme delen open. :shock: :P Peter ook slank sportief lichaam en lekker naakt.
Je kon zien dat ze er zin in hadden en stelde voor of ik ze even wilde rondleiden. Tuurlijk wil ik ze alle mooie plekjes laten zien van dit sexpaleisje :D . Voor Mn gevoel zou dit wel eens een hele geile bedoeling worden niks is ze te gek dacht ik. :D

In de grote ruimte lag een leuk jongstel op bed met een aantal mannen er omheen. Zag er naar uit
Dat ze zich goed vermaakte. In de darkroom pijpte Renata er heerlijk op los terwijl ze lekker van achter werd genomen.

Peter is ook niet vies van piemel en smulde van een paar heerlijke harde pikken.
Vervolgens had Renata zin in de sling en hielpen we haar. De mannen stonden paraat en is ze door verschillende mannen waaronder ik heerlijk doorgeneukt. Ze zijn absoluut niet preuts dus ze geeft precies aan wat ze fijn vind en waar ze niet zo van houdt.

Ze heeft een heerlijk strak kutje en het genot spat er vanaf wat je bloed nog
Meer laat stollen. Ze vonden dat t tijd was voor een pauze met een drankje en een peukje.
Helaas had ik geen tijd meer en moest ik me spullen pakken.

Ik ben al een tijdje nieuwsgierig naar nijntjestout69 nu kon ik ze eindelijk eens in het echt
Meemaken maar laat de tijd t niet toe.

Ik hoop dat jullie vaker de deur naar de cinema weten te vinden want ik zou jullie graag beter willen leren kennen.

Zo te horen is de rest van de middag ook retegeil geweest en willen aankomende zaterdagen graag weer komen genieten. En er mogen nog wel meer mensen bij ze houden van een orgy.:)

Bedankt stel PeterenRanata en Nijntjrstout voor het ge(il)zellige middagje.
Hopelijk zie ik jullie snel weer !
Pleasuretown
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Pleasuretown »

Altijd leuk om te horen! :P Heb al een beetje mee geregen wat jullie fantasieën zijn en wat nog afgevinkt moet worden. Dat beloofd een feestje te worden met jullie !

Wat fijn en leuk dat jullie zo open minded zijn en niet bang zijn om nieuwe dingen uit te proberen!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten