JIP EN JANNEKE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

JIP EN JANNEKE

Bericht door Benno »

Afgelopen dinsdag loop i op goed geluk EC binnen. Het lijkt vrij leeg, maar toch is er nog maar 1 locker vrij. Snel werp ik een blik in de darkroom, waar - zoals de naam al zegt - het nogal donker is. Ik kan wel zien da er redelijk wat mensen zijn en dat er iemand op de grond gehurkt zit te pijpen. Mensen herkennen doe ik niet, maar het lijkt me genoeg reden om me snel uit te kleden. Naakt keer ik terug naar de darkroom waar ik nu Gezell herken, die me op de hoogte brengt. Hij is er met een stel dat hij al langer kent. Ze zijn voor het eerst in EC. Even later komen ze uit de darkroom en nemen plaats op 1 van de banken. We maken kennis en als ik vraag hoe ze heten (er bij vertellend dat ik de namen in een verslag wil gebruiken) stellen ze zich voor als Jip en Janneke.

Jip en Janneke zitten zachtjes een tijdje te praten met Gezell. Waarschijnlijk bespreken ze hoe het tot noch toe is verlopen. Ik babbel wat me de andere bezoekers, maar houd met een schuin oog Janneke in de gaten, die ik er best lekker uit vind zien. Ze heeft een lekker lijf met flinke borsten en een mooie ronde kont. Ik meen aan haar gezicht te zien dat ze her komt om te genieten. Het lijkt me leuk om dat samen met haar te doen. Nu nog hopen dat ze niet alleen maar op de bank blijft zitten praten.

Even later staat Janneke op, klimt op het bed en gaat staan. Ze zet haar benen iets uit elkaar en houdt zich met haar handen vast aan de twee stangen die boven haar hoofd hangen. Dit alles gebeurt vlak voor mijn ogen, want ik sta naast het matras en ze staat naar mij toe gericht. "Dat zie er aantrekkelijk uit", zeg ik, "je staat precies op ooghoogte". Ik kijk namelijk precies in haar kruis en als ik omhoog kijk haar fenomenale tieten. Ze lacht uitnodigend en ik vraag of ik aan haar mag zitten. "dat moet je aan hem vragen", zegt ze en ze knikt richting Jip. "mag ik aan haar zitten?", vraag ik. Dat mag.

Dus klim ik bij haar op het matras en ga dicht bij haar staan. Ik begin haar lichaam te verkennen met mijn handen. Ik laat ze over haar billen en borsten gaan, ik druk mijn lichaam tegen het hare en kus haar in haar nek. Dan voel ik aan haar kutje, laat een vinger tussen haar lippen glijden en streel haar clit. Ik merk dat ze begint te hijgen dus ik besluit er nog een schepje bovenop te doen. Terwijl ik met mijn linkerhand haar billen vasthoud om stabiel te staan, ga ik haar met mijn rechterhand intensief vingeren. Janneke blijft zich goed vasthouden aan de stangen. Eerst beroer ik haar clit. daarna laat ik een vinger in haar natte kutje glijden en zoek haar g-spot op. Die blijkt makkelijk te vinden te zijn en als ik haar stevig vinger voel ik niet veel later haar sappen rijkelijk vloeien. Heerlijk.

Daarna neemt Janneke plaats op handen en knieën. Ik doe een condoom om en steek mijn kloppende pik in haar nog druipende kutje. Ik neuk haar met groot enthousiasme, geil geworden door de hele opwindende situatie. Nu zie ik pas echt goed wat een heerlijke kont ze heeft. Ik hou me er stevig aan vast en stoot er hard tegenaan. aan haar reacties kan ik merken dat ze de inspanningen waardeert. Ik kijk o me heen of er anderen zitten te popelen om mij af te lossen, maar er zijn geen aanwijzingen dat het zo is. Dus ga ik door en door. Af en toe wat langzamer en dan weer versnellend. Tot ik uiteindelijk brullend klaarkom en vervolgens uitgeput moet gaan liggen. (NB nog steeds aan het hertellen van een zware operatie).

Kort hierna gaan Jip en Janneke en Gezell er vandoor. Hopelijk gaan ze vaker komen. Dan kom ik ook weer graag :D
gezell
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: JIP EN JANNEKE

Bericht door gezell »

Benno

Top geschreven en Janneke heeft erg genoten

Gezell