Hey cinemagangers,
Ik kom graag in de cinema, en geniet dan ook van mijn bezoeken. Maar er is toch iets wat ik onder de aandacht wil brengen, en dat is het onbeschofte gedrag die ik heb meegemaakt. Vandaag in de heterozaal, ben ik meerdere malen door mannen ongevraagd aangeraakt, zo meende een man mijn pik ongevraagd te mogen vastpakken, en werd er door een andere man zijn pik tegen me aangeduwd, terwijl ik de film keek. Dit vind ik gewoon echt niet kunnen, dit is in mijn ogen gewoon aanranding.
Gasten die zich hierbij aangesproken voelen: kap hier meteen mee, en vraag iemand vantevoren of je aan diegene mag zitten. Als je je door je geilheid niet in bewang kan houden, dan moet je maar lekker thuis blijven.
Onbeschofte gasten
- Multibanaan
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 32
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Onbeschofte gasten
Volledig met je eens heb het pas ook mee gemaakt sommigen denken gewoon even in de ronde te kunnen graaien als ze langs je lopen dit is zeer ongepast hier ga ik ook wat van zeggen mocht dit weer gebeuren
- Eroticcinema Arnhem
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Wij vinden het jammer dat dit heeft kunnen gebeuren en vragen alle bezoekers om andere bezoekers met respect te behandelen en te benaderen. Ongevraagd iemand betasten wordt in onze cinema NIET getolereerd. Gebeurt dit wel graag een melding maken bij de aanwezige medewerker zodat hij/zij diegene erop aan kan spreken of eventueel te verwijderen uit de cinema.
Mvg Team Erotica
Mvg Team Erotica
-
- Leeftijd: 29
- Contacteer:
Dit is ook mijn 'angst' om het overdreven te zeggen, om voor de eerste keer naar de cinema te gaan.
Dat een overgroot gedeelte van de bezoekers homo- of biseksuele mannen zijn snap ik wel, maar dat geeft geen vrijbrief om maar aan iedereen te zitten...
Dat een overgroot gedeelte van de bezoekers homo- of biseksuele mannen zijn snap ik wel, maar dat geeft geen vrijbrief om maar aan iedereen te zitten...

- Liza.TVgirl
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Transseksueel
- Contacteer:
is toch jammer dat je daarvoor/ daardoor niet gaat. de meeste bezoekers gedragen zich netjes.
mijn ervaring. er zijn maar enkelingen die zich niet weten te gedragen, en ongevraagd iets doen. geniet daar en zeg dat je dat niet zowil.
mijn ervaring. er zijn maar enkelingen die zich niet weten te gedragen, en ongevraagd iets doen. geniet daar en zeg dat je dat niet zowil.
spontane,sexy TVgirl, strak, slank figuurtje,... op hoge stiletto naaldhakken.
*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Transgender
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Ik had de eerste keer dat ik ging ook een oudere Aziatische man die me maar niet met rust liet ondanks dat ik nee zei. Ik zal dit ook zeker de volgende keer melden mocht het zich nog een keer voordoen. Maar ik ben blij dat ik weet dat het echt een uitzondering is.
-
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Waarde heren,
Leg mij eens uit...….
Als 100% hetero, kom ik niet in de gay zaal. Eenieder die daar naar binnen gaat, gun ik echter veel plezier. Moge alle mannen daar met elkaar veel plezier hebben en het uitkirren van genot!
Waarom dan ook proberen om in de hetero zaal man-man (ongewenst) contact te krijgen?
Als 100% Dom wil ik nog wel eens een sletje stevig te grazen nemen. Als zij door een man of 10 te grazen wordt genomen, wil er nog wel eens een kreetje aan haar dan wel mezelf ontlokt worden. Over geluidsoverlast wordt echter ook op dit forum (Hilversum) geklaagd door mannen die op zoek zijn naar mannen.
Waarom klagen over geluidsoverlast, indien je ook in een andere ruimte je plezier kunt maken?
Als man wil ik mijn sletje nog wel eens stevig een-op-een in de cinema laten voelen waar ze staat.
Waarom wordt er door mannen verbaal denigrerend gedaan over mijn slet terwijl de heren, ons spel bekijkend met elkaar spelen?
Ik kan hieruit alleen maar de conclusie trekken dat diverse klagende heren liever permanent een hengstenbal hebben en proberen een gemengde cinema te converteren in een 100% homo cinema.
Laat een ieder, homo of hetero, in zijn waarde en laat hetero stellen ongestoord samen spelen, zoals wij ook niet klagen over krijsende mannen door mannen!
Groet
D.R.
Leg mij eens uit...….
Als 100% hetero, kom ik niet in de gay zaal. Eenieder die daar naar binnen gaat, gun ik echter veel plezier. Moge alle mannen daar met elkaar veel plezier hebben en het uitkirren van genot!
Waarom dan ook proberen om in de hetero zaal man-man (ongewenst) contact te krijgen?
Als 100% Dom wil ik nog wel eens een sletje stevig te grazen nemen. Als zij door een man of 10 te grazen wordt genomen, wil er nog wel eens een kreetje aan haar dan wel mezelf ontlokt worden. Over geluidsoverlast wordt echter ook op dit forum (Hilversum) geklaagd door mannen die op zoek zijn naar mannen.
Waarom klagen over geluidsoverlast, indien je ook in een andere ruimte je plezier kunt maken?
Als man wil ik mijn sletje nog wel eens stevig een-op-een in de cinema laten voelen waar ze staat.
Waarom wordt er door mannen verbaal denigrerend gedaan over mijn slet terwijl de heren, ons spel bekijkend met elkaar spelen?
Ik kan hieruit alleen maar de conclusie trekken dat diverse klagende heren liever permanent een hengstenbal hebben en proberen een gemengde cinema te converteren in een 100% homo cinema.
Laat een ieder, homo of hetero, in zijn waarde en laat hetero stellen ongestoord samen spelen, zoals wij ook niet klagen over krijsende mannen door mannen!
Groet
D.R.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten