Heerlijk avontuurtje in bios vandaag
-
- Geslacht: Non-binair
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Heerlijk avontuurtje in bios vandaag
Na de laatste aankondiging hier op forum heel veel mannen gezien, het was druk en daarna geen enkele reactie op het gebeuren, voor mij een gemis, wat ons heeft doen besluiten een groepje te maken op kik met mannen die we kennen uit de bios om daar aan te kondigen en zo ervaringen te kunnen delen. Vind je dit ook wat? Laat het gerust weten. Wat we verder tegenkomen in bios is natuurlijk altijd goed en leuk voor erbij. Zo ook vandaag geweest tussen 11.00 en 12.30. Afgesproken met een jongeman daar.
Vandaag spannende momenten mogen beleven met mijn heerlijke Kevin en L. Echt zo onwijs genoten van jullie allebei. Rustig in de bios en lekker triootje zo. Eerst alleen gestart met Kevin. Ik had onwijs veel zin en werd zo nat van hem. Ik wilde zo graag z’n pik in me voelen daar. Wat mij betreft kon dat voorspel wel stoppen. Word gek dan. Hij stond tegen een wand en ik gebukt voor hem, heel zachtjes zijn pik in en uit me. Zoooo onwijs geil. L. kwam erbij toen we op het grote bed bezig waren. Wat kan hij neuken zeg. We hebben wat afgewisseld in standjes. Dan L...dan Kevin...In de darkroom jullie afwisselend gepijpt. Uiteindelijk lag ik op mijn buik op het bed waar L. me van achteren neukte en ik Kevin pijpte die voor me stond. Trilapparaat tegelijkertijd onder me en kwam zo onwijs lekker klaar terwijl ik geneukt werd. L. had me behoorlijk klem, waardoor ik geen kant op kon en hij me door bleef neuken. Geil!
Aan het einde heeft hij heerlijk naast me liggend op z’n zij over me heen gespoten en hoe...mmmm...Had ik even goed uitzicht. Echt heerlijk. Dat kwam uit je tenen hè? Geil om te zien. Thxxx mannen
Vandaag spannende momenten mogen beleven met mijn heerlijke Kevin en L. Echt zo onwijs genoten van jullie allebei. Rustig in de bios en lekker triootje zo. Eerst alleen gestart met Kevin. Ik had onwijs veel zin en werd zo nat van hem. Ik wilde zo graag z’n pik in me voelen daar. Wat mij betreft kon dat voorspel wel stoppen. Word gek dan. Hij stond tegen een wand en ik gebukt voor hem, heel zachtjes zijn pik in en uit me. Zoooo onwijs geil. L. kwam erbij toen we op het grote bed bezig waren. Wat kan hij neuken zeg. We hebben wat afgewisseld in standjes. Dan L...dan Kevin...In de darkroom jullie afwisselend gepijpt. Uiteindelijk lag ik op mijn buik op het bed waar L. me van achteren neukte en ik Kevin pijpte die voor me stond. Trilapparaat tegelijkertijd onder me en kwam zo onwijs lekker klaar terwijl ik geneukt werd. L. had me behoorlijk klem, waardoor ik geen kant op kon en hij me door bleef neuken. Geil!
Aan het einde heeft hij heerlijk naast me liggend op z’n zij over me heen gespoten en hoe...mmmm...Had ik even goed uitzicht. Echt heerlijk. Dat kwam uit je tenen hè? Geil om te zien. Thxxx mannen
-
- Leeftijd: 45
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Heerlijk avontuurtje in bios vandaag
Jaaa! Dat willen wij ook, maar kik groep Arnhem steeds vol.
Willen als stel heerlijk komen spelen met meerdere mannen x
-
- Contacteer:
Spannend! Wellicht kunnen we een keer samen de mannen gek maken? Jullie hebben een pb.Erolovers schreef:Jaaa! Dat willen wij ook, maar kik groep Arnhem steeds vol.
X Sanne
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Geil avontuurtje
Lekker hoor, gr sem
Lekker hoor, gr sem
-
- Contacteer:
Jullie hebben pbstoutkoppel schreef:Ook wij kijken uit naar EC-ontmoetingen met stellen in Arnhem!
Erg jammer dat de stellenavond er niet meer is.
X
-
- Contacteer:
Thxxxxarnhemse teaser schreef:Geil avontuurtje
Lekker hoor, gr sem
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Dat begrijp ik niet idd ff een berichtje geven als je zo heerlijk verwend bent. Deze keer was ik er niet bij maar hoor wel weer graag van jullie want wat zijn jullie een leuk en heerlijk stel.
Greetz mag pb gestuurd
Greetz mag pb gestuurd
-
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Ik lees alleen maar hele geile verhalen over jullie !
Ik hoop dat ik jullie snel eens tref in de bios!

-
- Contacteer:
Pleasuretown schreef:Ik lees alleen maar hele geile verhalen over jullie !![]()
![]()
Wie weet....

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten