Hoe is het met het condoomgebruik bij de gloryholes? Is het gebruikelijk dat je alvast een condoom omdoet voordat je pik door het gat steekt?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Condoomgebruik
- driekeerpotent
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Condoomgebruik
is net wie je treft,ik zal het nooit zonder condoom doen maar er zijn mannen die gewoon alles in hun mond nemen , dus als jij een condoom wil moet je dat wel eerst er om doen. veel plezier.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
-
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Ok, ik was al bang dat niemand dat deed. Het lijkt me supergeil om eens door een gloryhole te worden gepijpt, of zelf te pijpen.
Ik respecteer mensen die het zonder doen, maar ik hoop ook dat deze mensen er begrip voor op kunnen brengen als een ander wel met rubber wil.
Zijn er verder nog "spelregels" bij de gloryholes die je moet kennen?
Ik respecteer mensen die het zonder doen, maar ik hoop ook dat deze mensen er begrip voor op kunnen brengen als een ander wel met rubber wil.
Zijn er verder nog "spelregels" bij de gloryholes die je moet kennen?
- driekeerpotent
- Contacteer:
spelregels? nee eigenlijk niet zo.het is al wat je zegt ,respecteer een ieder hoe hij of zij het wil of doet.
ps jammer dat je naar amersfoort wil,ik kom zelf wel eens in hilversum en tref zowiezo weinig mannen die bij een gloryhole gaan staan,en als er dan iemand gaat staan dan heeft of wil hij geen condoom om ,en tja dan pas ik hoe geil ik ook ben,ik speel niet met mijn gezondheid.
ik weet, ieder weet hoe gezond hij is maar je kan het nooit van een ander weten.
heb op de bank in de open ruimte een keer iemand gepijpt die al een condoom om had,was zo lekker,merkt toen voor het eerst dat ik echt dieptrhoat kon pijpen,heerlijk.
ps jammer dat je naar amersfoort wil,ik kom zelf wel eens in hilversum en tref zowiezo weinig mannen die bij een gloryhole gaan staan,en als er dan iemand gaat staan dan heeft of wil hij geen condoom om ,en tja dan pas ik hoe geil ik ook ben,ik speel niet met mijn gezondheid.
ik weet, ieder weet hoe gezond hij is maar je kan het nooit van een ander weten.
heb op de bank in de open ruimte een keer iemand gepijpt die al een condoom om had,was zo lekker,merkt toen voor het eerst dat ik echt dieptrhoat kon pijpen,heerlijk.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
-
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Als ik je goed begrijp ben je met condoom dus wel in de minderheid, dat vind ik jammer. Ik neem aan dat het bij het neuken wel normaal is om een rubber te gebruiken.
- driekeerpotent
- Contacteer:
denk het wel maar daar heb ik geen ervaring mee,dat doe ik niet,ja bij vrouwen en daar kom je echt niet in zonder.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten