Hoi hoi
Morgen weer een geil feestje in Arnhem! Ik denk dat sommige dit vast al weten.
Nu zit ik met een klein probleempje, wat overigens niet echt een probleem hoeft te zijn.
Afgelopen vrijdag was het de bedoeling dat Jamie ook ergens mee naar toe zou gaan, maar ze is niet verschenen..
Dit zou op zich dus ook morgen kunnen gebeuren, maar weet ik niet zeker. En helaas zijn de vriendinnen die ik wel eens vaker meeneem allemaal bezet door andere bezigheden, dat betekend dat er geen reservewiel is.
Maar niet getreurd.. ik ben er wel en heb er ook mega veel zin in. Als je dus al speciaal voor mij komt is er niets aan de hand.
Het feestje is dit keer enkel de middag v 13u tot 16u. Airco zetten we natuurlijk aan, liever koude voeten dan wegdrijven toch?
Mocht Jamie morgen niet komen opdagen hou dan nu zeker rekening met elkaar. Delen is de manier die iedereen graag ziet, blijven plakken en personen die recht voor mijn neus gaan staan zodat niemand anders ook kan genieten..dat is het nou net niet. En graag een goede opfrissing VOOR deelname!
Laten jullie mij weer genieten zo vlak voor mijn vakantie? Ik kijk er naar uit!
Tot morgen xxx
Joke
Sexfeestje Jamie en Joke, morgen
- Joke-Prive
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
- Joke-Prive
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Sexfeestje Jamie en Joke, morgen
Dat was mega pech voor iedereen dat Jamie niet is komen opdagen, maar ik had al zo'n vermoeden en daarom ook mijn waarschuwing hierboven...
Ik heb mijn uiterste best gedaan om het iedereen naar de zin te maken, bij een groot aantal is dit ook gelukt. Helaas waren er toch een paar die het niet leuk vonden dat Jamie er niet was of iig een plaatsvervangster. Helaas hadden Isaura en Isha de afgelopen middag andere verplichtingen en ik kan nou 1x niet toveren. Dus moet je roeien met de riemen die je hebt en stond ik er alleen voor...
Eigenlijk vond ik dat superleuk, want nu hoefde ik eens niet te delen! Al die lekkere kerels allemaal voor mij alleen... lekker hoor.
Er was slechts 1 persoon, geen idee wie, die de helft vd entree prijs terug wilde omdat er 1 vrouw niet is komen opdagen. Wat niemand helemaal begrijpt is, dat de entreeprijs voor een feestje eigenlijk telt voor 1 persoon ( moi ) en dat een 2e of 3e etc een soort v bonus is.
Natuurlijk was het niet leuk dat Jamie er niet bij was, maar ik had het ook kunnen cancelen.. en dat zou nog minder leuk geweest zijn toch?
Ik hoop iig dat degene die er waren zich vermaakt hebben. Ik zeker weten v wel!!
Vanwege mijn vakantie is het nog niet zeker of ik in september zal verschijnen. Maar in oktober zien jullie mij, met een betrouwbare 2e dame, zeker weer.
Dan moet ik wel weer delen... hmmmm, nu.. dat komt vast wel in orde.
Bedankt voor jullie komst en tot snel!!
X Joke
Ik heb mijn uiterste best gedaan om het iedereen naar de zin te maken, bij een groot aantal is dit ook gelukt. Helaas waren er toch een paar die het niet leuk vonden dat Jamie er niet was of iig een plaatsvervangster. Helaas hadden Isaura en Isha de afgelopen middag andere verplichtingen en ik kan nou 1x niet toveren. Dus moet je roeien met de riemen die je hebt en stond ik er alleen voor...
Eigenlijk vond ik dat superleuk, want nu hoefde ik eens niet te delen! Al die lekkere kerels allemaal voor mij alleen... lekker hoor.
Er was slechts 1 persoon, geen idee wie, die de helft vd entree prijs terug wilde omdat er 1 vrouw niet is komen opdagen. Wat niemand helemaal begrijpt is, dat de entreeprijs voor een feestje eigenlijk telt voor 1 persoon ( moi ) en dat een 2e of 3e etc een soort v bonus is.
Natuurlijk was het niet leuk dat Jamie er niet bij was, maar ik had het ook kunnen cancelen.. en dat zou nog minder leuk geweest zijn toch?
Ik hoop iig dat degene die er waren zich vermaakt hebben. Ik zeker weten v wel!!
Vanwege mijn vakantie is het nog niet zeker of ik in september zal verschijnen. Maar in oktober zien jullie mij, met een betrouwbare 2e dame, zeker weer.
Dan moet ik wel weer delen... hmmmm, nu.. dat komt vast wel in orde.
Bedankt voor jullie komst en tot snel!!
X Joke
- erwin69
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Re: Sexfeestje Jamie en Joke, morgen
Duidelijk verhaal over entree.
Zeker gezien de entreeprijs bij de EC feestjes, valt er totaal niks te zeuren als de 2e dame een keer niet op komt dagen.
Ik ben zelf niet geweest deze keer, maar uit ervaring kan ik bevestigen dat bij Joke iedereen aan zijn trekken komt.
Ik ben er een volgende keer zeker weer bij.
Tot ergens in oktober dan?
Zeker gezien de entreeprijs bij de EC feestjes, valt er totaal niks te zeuren als de 2e dame een keer niet op komt dagen.
Ik ben zelf niet geweest deze keer, maar uit ervaring kan ik bevestigen dat bij Joke iedereen aan zijn trekken komt.
Ik ben er een volgende keer zeker weer bij.
Tot ergens in oktober dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten