Geile hoerige slet slavin weer beschikbaar!!

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
the Stud
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 okt 2009 13:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Geile hoerige slet slavin weer beschikbaar!!

Bericht door the Stud »

Dames, Heren en koppels,

Binnenkort is me hoerige geile slet slavin weer beschikbaar als vanouds en zal ik haar volledig aan jullie aanbieden :-)

Zij heeft er weer zin in en nú wil ik echt gaan zien dat zijn vanaf het begin hardcore aangepakt wordt, dus niet te veel er omheen draaien maar neuken en haar deepthroat laten pijpen.

Alles natuurlijk onder mijn supervisie en aandacht waarbij er geluisterd wordt naar mijn opdrachten én wat er wel en niet mag. ;)

Zij is een hoerige geile slet die van pijpen, slikken, fisten, anaal, dp, squirten en ongeremd sexplezier houdt. In haar hoerige leren ouftit geblinddoekt zal ik haar aanbieden en jullie mogen volledig los gaan.

Haar stats; 1m68, licht mollig, geschoren mooie kutje, stevig kont, cup c, 48 jr en ontzettend geil.

Ik verwacht graag een pb bericht van de personen die mee willlen doen, die krijgen absoluut voorrang.

Graag een ieder fris, geschoren en volledig respect naar mijn hoerig sletje. dus geen haantjes en praatjes makers.

Pijpen zonder condoom, neuken met condoom!!

Zorg dat je dit niet mist, want zij is een topper puur sang en wilt weer ongeremd genieten.

Last but not least, kijkers uiteraard toegestaan, maar doeners graag de ruimte geven om zich te laten gaan, dank jullie wel 8-)

Master Bull "The Stud" & Slet Slavin
Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Geile hoerige slet slavin weer beschikbaar!!

Bericht door Student »

Klinkt leuk! Ben er graag bij om haar stevig aan te pakken. Heb je al een datum in gedachten? Mag ook in pm.
Justme52
Berichten: 43
Lid geworden op: 20 jan 2015 21:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Geile hoerige slet slavin weer beschikbaar!!

Bericht door Justme52 »

Laat maar weten wanneer jullie er zijn.. deze DOENER is er dan zeker bij

the Stud schreef:Dames, Heren en koppels,

Binnenkort is me hoerige geile slet slavin weer beschikbaar als vanouds en zal ik haar volledig aan jullie aanbieden :-)

Zij heeft er weer zin in en nú wil ik echt gaan zien dat zijn vanaf het begin hardcore aangepakt wordt, dus niet te veel er omheen draaien maar neuken en haar deepthroat laten pijpen.

Alles natuurlijk onder mijn supervisie en aandacht waarbij er geluisterd wordt naar mijn opdrachten én wat er wel en niet mag. ;)

Zij is een hoerige geile slet die van pijpen, slikken, fisten, anaal, dp, squirten en ongeremd sexplezier houdt. In haar hoerige leren ouftit geblinddoekt zal ik haar aanbieden en jullie mogen volledig los gaan.

Haar stats; 1m68, licht mollig, geschoren mooie kutje, stevig kont, cup c, 48 jr en ontzettend geil.

Ik verwacht graag een pb bericht van de personen die mee willlen doen, die krijgen absoluut voorrang.

Graag een ieder fris, geschoren en volledig respect naar mijn hoerig sletje. dus geen haantjes en praatjes makers.

Pijpen zonder condoom, neuken met condoom!!

Zorg dat je dit niet mist, want zij is een topper puur sang en wilt weer ongeremd genieten.

Last but not least, kijkers uiteraard toegestaan, maar doeners graag de ruimte geven om zich te laten gaan, dank jullie wel 8-)

Master Bull "The Stud" & Slet Slavin
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten