vanmiddag heb ik jou denk ik lekker gepijpt ,je stond in het gloryholehokje van de heterobios om half vier.,voor mij zat een ander aan je maar die liep weg,ik ging aan je lul zitten en dacht eigenlijk(weer niet echt een stijve)maar ik trok even en voelde hem lekker hard worden,en je was lekker kaal.ik nam een condoom en rolde deze er overheen.
ik had zelf een enorme paal waar ik met mijn hand mee speelde.
ik ging op mn knieen en pijpte je zo diep mogelijk en streelde je ballen ,ook zoog ik er een in mn mond,ik pijpte door en trok ook aan je lekkere lul,ik hoorde je gaan hijgen en pijpte lekker door,voor mij was het heerlijk,je zak was zo lekker zacht en kaal.
je ging harder hijgen en spoot het condoom vol,ik was niet gekomen maar vond het heerlijk om te pijpen.hoop dat je genoten hebt.heb je gezicht niet gezien,er zat wel een ruitje maar heb niet gekeken, gaat mij om je lul.
Wat ik hier mee wil zeggen: deze persoon trok niet terug toen ik er een condoom over ging doen en hoefde ook geen verder contact.
ik val niet op mannen maar zo,n lekkere lul vind ik heerlijk als hij kaal en hard is,ik hoef geen gezicht te zien ,als hij maar schoon en fris is,en heren pijpen met condoom maakt het klaarkomen niet minder hoor,en in ieder geval veilig voor ons allemaal.
heel veel mannen willen afspreken maar de spanning is veel geiler,dus mannen ga in zo,n hokje en wacht af,ik kom hier vaker.
mocht je aan willen geven wanneer je er bent oke,stuur dan een pb,maar verwacht van mij geen praatje of zoenen en zo.ik hoef geen contact.
diegene die mij een pbtje sturen horen wanneer ik ga.
vrijdag 1-7 pijpen
- driekeerpotent
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
vrijdag 1-7 pijpen
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
-
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: vrijdag 1-7 pijpen
hallo,lees net je verhaal en ik moet zeggen het lijkt me super,zou graag een keer met je afspreken
wanneer ben je er weer?
hoop snel
wanneer ben je er weer?
hoop snel
- driekeerpotent
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: vrijdag 1-7 pijpen
je hoort van me als ik er ben
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten