Geile donderdagmiddag in de EC

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Geile donderdagmiddag in de EC

Bericht door Bikerscouple »

Donderdag, we gaan voor een kort bezoekje naar EC .
Maar geen aankondiging gedaan.
Wel zijn er mannen persoonlijk gevraagd . Die ik of al gezien had vorige keer en een paar nieuwe mannen.
Heb reuze veel zin.

Ik heb thuis alles klaar gelegd qua speeltjes zoals tepelklemmen , collar, polsbanden en setje van ik aan moest die middag. Ik kleed mij vast gedeeltelijk aan op mijn rode pumps na. Scheelt weer in tijd omdat we van de parkeergarage een stukje moesten lopen naar de EC. Mijn Mr vraagt of ik mijn vacuümpomp op mijn kutlippen zet om mannen te verrassen met dikke kut . Ik begin thuis al en onderweg in auto hou ik hem er nog op. Wat is dat geil en op weg lekker mijn voet op het dashboard en wijdbeens met de vacuümpomp op mijn kut. Busjes en vrachtauto’s konden me zo zien zitten maar dat vinden we ook opwindend.
Whauwww wat kom ik met dikke lippen aan .

Mijn Mr Elvis ontmoet ik in parkeergarage. Mijn hubby en ik zijn er op tijd en moesten even wachten en dat gaf de tijd om wat spannende foto’s te maken.

Bij binnenkomst is het rustig . We worden begroet door Benno en een dame genaamd E. die al lekker bezig is. Babbel kwam naar ons toe en stelde zich netjes voor.

Snel ff mijn jurk uit en mijn heels aan en mijn collar en polsbandjes om, ik kijk met mijn zoekende zaadogen rond .

Dan mag ik van mijn Mr mannen gaan begroeten .
Ik moet op mijn knietjes en krijg zalige lullen voor mij .
Ik lik en pijp diep alle aangeboden lullen. Ze voelen ondertussen aan mijn opgezwollen kutlippen. Sommige hebben dit nog niet eerder meegemaakt.

Er wordt iemand lastig en opdringerig na een tweede waarschuwing stuurt mijn Mr stuurt hem weg en mijn Hubby houdt t ook in de gaten.

Dan mag ik op het bed en neukt mijn Mr mij zalig diep tussen mijn opgepomde dikke gepiercde lippen. Hmmm mijn kut is zeiknat . En komen is voor mij geen moeite . Benno moest vroegtijdig weg maar bleef wel even kijken en voelen voordat hij afscheid nam van E en iedereen.

Er zijn meer gegadigden die mij diep en hard neuken . Terwijl ik ook zalig diep lullen pijp. Ik druk dan per ongeluk een lul uit mijn kut omdat Jeroen zijn lul diep in mijn mond stopt. Er wordt gerouleerd en constant met ik met 2 palen bezig. Op een gegeven moment zit Koen voor me en Babbel het Duracell mannetje die neukt me. Ze geven elkaar een boks want Koen had geadviseerd om Babbel ook te vragen.
Nu gaan degenen die mijn neuken proberen dit te weerstaan. Ze neuken mij nog harder. Richard die op uitnodiging van mijn Mr er voor t eerst is ook een topper. Hij moet van ver komen maar zegt terecht afspraak is afspraak. Jeroen pijp ik zalig terwijl ik geneukt wordt en hij spuit mijn mondje vol met zaad.

In de tussen tijd ligt de dame E ook lekker te spelen / neuken met de aanwezigen mannen.
Mijn Mr word ook geïnspecteerd naar zijn Prins Albert .
Ze zuigt hem diep en zie genot.
Hii mag haar ook flink neuken en voelde zelf aan haar kut terwijl ze geneukt werd.

Ik word ook van alle kanten geneukt en ik daag de mannen uit met mijn ogen terwijl ik ze nog een rondje pijp . Ik zeg tegen Babbel ga op de bank zitten dan klim ik op je paal lekker reverse cowgirl en kijkt tegen mijn kont aan.
Na veel zaad en komen is het alweer tijd .

We springen gauw even onder de douche.

Snel allen mijn jurkje en sneakers en Ik bedank en groet iedereen en gaan weer op huis aan .

Hopelijk hebben alle aanwezigen net zoveel genoten als ik.
Leuk met de dame E. erbij .
En dit keer klein gezelschap.

Tot volgende keer , Mo, Hubby en Mr Elvis .
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile donderdagmiddag in de EC

Bericht door JohnV »

Wat een waanzinnig geil verhaal Mona, je bent echt een neukbeest……👌👌
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Geile donderdagmiddag in de EC

Bericht door Bikerscouple »

Dank je John xxx
Gebruikersavatar
koen540
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Geile donderdagmiddag in de EC

Bericht door koen540 »

En of zij een neukbeest is… en vergeet haar pijpkwaliteiten niet!!!
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile donderdagmiddag in de EC

Bericht door Gerrit Willem »

Geweldig feestje, hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn! Zeer relaxte mensen. Een en al positiviteit en snap niet dat je maar keer gewaarschuwd moet worden hier. Dan ligt het toch echt aan jezelf.
Groet GW
Babbel
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 jun 2021 19:47
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Geile donderdagmiddag in de EC

Bericht door Babbel »

Mooi verslag mona ik heb van je genoten,en zeker voor herhaling vatbaar ,met je mooie zaaddragende ogen,grt b
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile donderdagmiddag in de EC

Bericht door Benno »

Mona heeft mij ook gevraagd erbij te zijn, maar het tijdstip is wat lastig voor mij. Ze zou om 16.30 pas komen. Ik kom om 16 uur en ontmoet E die ook net binnen is. Ze drinkt altijd graag eerst een kop koffie. Die heeft ze net op, dus ze is er klaar voor om te beginnen. Nou, ik ook. Ze begint met een rondje pijpen, waarna ik haar vrij uitgebreid neuk in diverse posities. De posities zijn zo gekozen dat ze over de rand van het bed wat aangeboden pikken kan pijpen. Ik ben benieuwd of er bij de aanwezige heren ook nog neukers zijn. Twee kunnen E's pijpkunsten niet weerstaan en spuiten zich leeg in haar mond. Een donkere heer met snor houdt het langer vol en met hem wissel ik het neuken af. Ook laat ik E nog enkele malen squirten en lik ik haar kutje tot aan het randje van een orgasme. Dit omdat ze tegen de tijd dat ze bijna komt ze mij "aftikt".

Ik verwacht elk moment dat Mona zal binnenkomen met haar man Biker en bull Mr Elvis. Dat duurt uiteindelijk tot 16.45. Er zijn dan ook een stuk of 6 mannen gearriveerd die door Mona zijn uitgenodigd.
Mona kleedt zich om en ik kom haar even uitgebreid begroeten. Ik geef haar een kus en ze pakt me bij mijn pik. Ik voel aan haar kitje dat niet alleen al lekker nat is, maar ook zijn haar schaamlippen zeer gezwollen, omdat ze de hele weg hierheen een vacuümpomp op haar kutje heeft gehad. Het voelt heel apart aan en ik zou het graag even van dichtbij bekijken/likken/mijn pik tussen steken, maar Mr. Elvis heeft andere plannen. Hij zet Mona op de grond en de mannen verzamelen zich om haar heen. Ze gaat ze een voor een pijpen. Ik ben niet zo van dat dringen om een dame heen, dus ik blijf wat op afstand. Bovendien was ik met E bezig en dat beviel erg goed. Ik ga daarom vrolijk met haar verder en neuk haar tot ik brullend klaarkom. Het is dan 17.15 en echt hoog tijd voor mij om te gaan. Ongetwijfeld is er nog veel te beleven met de ondeugend kijkende Mona, maar ik kan daar helaas niet meer bij zijn. Volgende keer weer.
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Geile donderdagmiddag in de EC

Bericht door Bikerscouple »

Komt zeker goed Benno xxx Mo
Gebruikersavatar
Thiagobbc
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 nov 2021 20:05
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Geile donderdagmiddag in de EC

Bericht door Thiagobbc »

Wat een heerlijk geile middag zou dat geweest zijn 🤩 ik ben gewoon jaloers dat mag je gerust weten 😂😂💋
Donkere man stevige grote pik Hetero, op zoek naar ontmoetingen met stellen / dames in een van de EC.

Bij interesse stuur gerust een berichtje, gangbang of trio
LET OP. Zeer groot geschapen.
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Geile donderdagmiddag in de EC

Bericht door Bikerscouple »

Volgende keer ben je er gewoon bij xxx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: vvincee en 8 gasten