Ik ben van plan om zeer binnenkort samen met mijn sletje naar de Cinema te komen. Ik heb ervaring met het bezoeken van de bioscoop, zij nog niet in deze vorm. We zijn onlangs wel samen naar een gangbang geweest waar we vooral hebben gekeken.
Omdat ik eerder heb meegemaakt dat het voor een nieuwe bezoeker nogal overweldigend kan zijn (veel non-communicatieve mannen die opdringerig achter je aanlopen en op minder dan 1 meter afstand staan te rukken) ben ik op zoek naar enkele frisse, aantrekkelijke, relaxte en sociaal vaardige mannen die het leuk vinden ons te vergezellen bij dit of een volgend bezoekje. Mannen die wat ervaring hebben, weten hoe ze iemand de ruimte kunnen geven en er niet gelijk bovenop willen duiken.

Overigens is het vooral aftasten hoe we dit samen vinden dus actie is zeker niet gegarandeerd. Ga er maar van uit dat deze - tijdens ons eerste bezoekje - minimaal zal zijn en dat we vooral een beetje rondkijken en dingen laten landen en misschien wat met elkaar spelen. Het zou kunnen dat we ons veilig en ontspannen genoeg voelen om er wat anderen bij te betrekken maar dat zal allemaal afhankelijk zijn van de sfeer en de aanwezige mannen.
Mijn gewillige sletje is begin 40 (maar ziet er jonger uit), erg knap, heeft een prachtig lijf en een stel stevige geile tieten en een pijpgraag mondje. Ze vindt het heerlijk om gebruikt te worden. We staan samen aan het begin van onze kinky ontdekkingstocht maar ik denk dat als ze zich eenmaal vertrouwd voelt en in the mood is, er heel veel mogelijk is! Het is een ontdekkingstocht die we wel stap voor stap zullen maken.
Voel je hier iets bij en denk je dat je iets voor ons kunt betekenen? Stuur een PB of reactie via deze thread.