We besluiten er vol voor te gaan, alles royaal en extra intens zou onze ervaring Amersfoort worden, met speciale aandacht voor een uitgebreid voorspel thuis, en later ook in de auto.
Naakt uit de douche, blinddoek ik je en neem ik je mee naar het bed waar ik je zoals beloofd vastbind aan hoofd en voeteneinde. Handen, voeten tegen elkaar aan. Je benen bind ik bij elkaar met leren riemen. Je ligt op je buik en mijn focus ligt op je kont, die ik wil versieren met rode striemen. Heerlijk om je te horen kreunen onder het geluid van de flogger. Ik hou het niet meer en wil je kut zien. Spreid je benen zo wijd mogelijk en zie je kut open en verlangend naar gevuld worden. Ik pak je langzaam en diep met de paarse dildo en werk al snel de grootste buttplug in je geile kont. Oef wat geil. Terwijl ik je feitelijk dubbel penetreer, pak ik je toy en verwen je clit van achteren net zolang tot je schokkend een paar malen klaarkomt. De basis is gelegd. Tijd om je aan te kleden en om te toveren tot mijn geile hoerige onderdanige Sub. Ragfijne naad kousen retro jarretellegordel, leren korset met open borsten, en dito rok. Ik vind je zoooo mooi! Makeup ook royaal, doe maar lekker zwaar vandaag. We gaan.
Gespannen maar zelfverzekerd lopen we naar de auto. Onze missie is begonnen.
Leren rok over je mooie, gespreide en gekousde benen zijn een lust voor mijn oog. Mijn handen zijn mijn sensoren die zoveel lust opwekken dat ik moeite heb om de aandacht bij het stuur te houden. Je bent aangenaam verrast wanneer ik je roze trillende toy uit m'n zak tover, en binnen de kortste keren zit je schokkend en trillend klaar te komen naast me in de passagiersstoel. Expres rij ik langzamer wanneer we een vrachtwagen passeren.
Parkeergarage de Flint is inmiddels in zicht, we zijn er bijna. In stilte lopen we richting EC en ik betrap mezelf erop dat ik soms vergeet te ademen. Eenmaal binnen voelt het als snel vertrouwd, een bekende vriendelijke heer achter de balie die we kennen van EC Hilversum verwelkomt ons. Daar gaan we.
Op naar de lockers, die in dezelfde ruimte zijn als het grote bed en twee vertrouwde banken. Er hadden vooraf al een aantal heren gereageerd op de oproep en feliciteerden mij met m'n verjaardag, hoe bijzonder is dit!! R, een oude bekende, kwam al naar ons toe en begon je eigenlijk al direct op te geilen tegen het bed aan. Tegen de tijd dat ik onze spullen had opgeborgen, werd je al flink betast door aanwezige heren, R. met zijn hoofd tussen je benen. Toen ik erbij kwam staan nam je mijn keiharde lul in je mond en begon me heerlijk te pijpen
Op het bed je kont naar achteren en omhoog. Dit betekent dat je lekker gepakt wil worden van achteren weet ik als geen ander. Je werd geneukt, gelikt, gevingerd terwijl je mij hartstochtelijk bleef pijpen. De toon van de middag was gezet!! Heerlijk om je zo voldoende overgave te zien genieten van al die handen en pikken in en om je heen. Ik voel het al; je gaat me goed trots maken vanmiddag.
Al volledig opgegeild gaan we richting bios, normaal gesproken ons eerste station. Het was druk vooraan rond een ander stel dat was binnengekomen, dus de achterste rij dan maar. Doorgaans zet ik je in Hilversum op de voorste rij, met twee mannen aan weerskanten en liefst twee tussen je benen. Ik sta achter je en hou je handen vast boven je hoofd terwijl de heren je overal verwennen. Vandaag liep het anders, en werd je heerlijk geneukt door een aantrekkelijke heer met een mooie pik. Het zou niet zijn eerste keer worden deze middag, want we verhuizen met z'n allen naar de darkroom waar de intensiteit verder zal worden opgevoerd. Geblinddoekt, en eenmaal geboeid aan het kruis geef ik de de opdracht om je kont naar achteren te steken, hetgeen je gewillig doet - ook omdat je al weet wat je te wachten staat. Ben je stout geweest?, vraag ik je dwingend. "Heeel stout!" kreun je, waarop ik ds flogger loslaat op je geile billen. Klets klets klets , wat een heerlijk geluid in de acoustiek van de ruimte. Na je billen flink onderhanden te hebben genomen met m'n zweepje, voel ik of je nat genoeg bent voor het volgende onderdeel. In mijn ogen ben je dit nog niet, dus draai ik je om met je rug naar het kruis zodat de aanwezige heren je kunnen verkennen, voelen, betasten, proeven en vooral verwennen met hun kundige vingers. Je kirt, kreunt en draait met je heupen van genot.
Je bent klaar voor de sling, waar je gemakkelijk in plaatsneemt- je benen nu nog in de beugels. Persoonlijk bijt ik de spits af in het onwaarschijnlijk heftige neukfestijn dat van start gaat. "Ik wil meer! Neuk me! Harder, dieper " schreeuw je het uit. Je kunt er geen genoeg van krijgen. Ik ben trots op mijn Sub. Afwisselend neuken R, ikzelf en nog twee andere heren je helemaal suf. We zijn bezweet, wild, obsessed en kunnen er geen genoeg van krijgen. Je komt schokkend, squirtend, schreeuwend achter elkaar klaar. Net zolang tot de vloer ook nat wordt onder de sling. Zooo geil!
Amigo R. stelt voor even een pauze in te lassen want hij heeft gebakjes meegenomen.
Topgedachte en dankjewel daarvoor! Even frisse lucht en op adem komen voordat we verhuizen naar de gynaecologen stoel, die net als de sling en het andere materiaal van prachtige kwaliteit is overigens!
Je blinddoek is inmiddels allang af dus weet je meteen wat er nu gaat gebeuren, en ik vermoed de andere heren ook. Glijmiddel is nauwelijks nodig, met zoveel gemak glijdt mijn hand naar binnen bij je. Ik kijk omhoog en geniet van het uitzicht. Jouw prachtige zwoele gezicht, je leren korset, je gekousde benen wijd gespreid voor mijn vuist die langzaam in en uit beweegt. Ik maak draaiende bewegingen en je kreunt het uit van genot. Tijd voor je toy erbij. De heren weten niet wat ze zien als je schokkend klaarkomt achter elkaar door. Het is zoo' n heerlijk geil gezicht als je je zo laat gaan.
Mijn oog valt ineens op het wandrek. Je pakt de spijlen vast en laat je gewillig achterlangs neuken door mij en R. afwisselend. Hard en diep, precies zoals je het hebben wil.
Na dik twee uur is het dan tijd voor de Grand Finale op het grote bed, waarin alles kan en mag zo lijkt het. Net wilde dieren, zo gaan we tekeer. Als een bijenkoningin wordt je aan alle kanten op je wenken bediend met genot. De ruimte ademt seks en geil. Ik geniet om te zien hoe je spuitend klaarkomt terwijl je R. als een wilde Amazone berijdt, hoe je hem pijpt terwijl je geneukt wordt door mij of een andere gelukkige. Je neukt, kreunt, schreeuwt het uit van genot. Het ene orgasme na het andere klinkt luid door de ruimte. Medespelers Student en Tattoo (voor het gemak) komen heftig klaar, R. en ik zetten nog aan voor een laatste ronde. Uitgeput ploffen we op de bank en is het tijd om naar huis te gaan, voor ons eigen 'toetje'. Samen thuis nog een ultieme climax beleven als intieme beloning voor een waanzinnig geil avontuur.
Dankjewel EC Amersfoort, natuurlijk Rick, Student, Tattoo en de andere aanwezige heren, maar natuurlijk vooral jou - mijn lieve Bee- voor een onvergetelijke verjaardag.
I