Er is inderdaad iemand langsgeweest tijdens ons bezoekje. Er kwam een meisje binnen en vroeg: "Is hier alles oke?". En wij zeiden "ja". Het was namelijk ook wel oke. En ook weer niet. Ik wil het probleem ook beslist niet bij de EC leggen. Deze heren bleven gewoon maar proberen en proberen. Op een soort van subtiele wijze. En als ik zei: geef ons wat ruimte, gingen ze 50 cm verder op zitten om het toch weer rukkend verder te proberen. De man in kwestie strekte zijn nek tot bijna komische lengte en bleef maar wanhopig oogcontact met ons zoeken terwijl voor iedereen duidelijk zou moeten zijn dat er geen behoefte was aan een extra man erbij. En dat we genoeg hadden aan elkaar.Eroticcinema A'foort schreef: ↑23 aug 2022 10:20 Beste bezoekers,
Als EC nemen wij het natuurlijk hardstikke serieus als er signalen komen dat dingen niet fijn gaan. Helaas zien wij tijdens onze controle rondjes ook niet alles, maar wees dan vooral ook niet bang om ons even aan te schieten en aan te geven dat het niet goed gaat, of dat iemand zich niet gedraagt. Wij vragen niet voor niets of alles oke is! En als het echt de spuigaten uitloopt, mogen jullie altijd naar de balie komen om te vragen om hulp.
Het is absoluut de bedoeling dat de EC een fijne plek is voor iedereen en als dat betekent dat wij als personeel in moeten grijpen, dan doen we dat ook zeker.
Met vriendelijke groet,
Team EroticCinema Amersfoort
Ik had hem gewaarschuwd (en dit was nadat hij echt VLAK voor onze stoelen ging staan rukken). Het enige wat ik nog had kunnen doen was hem echt verzoeken helemaal op te rotten, maar als je half in het spel zit met je partner is dit ook wel een stap. En vlak achter ons zat ook nog iemand. Moest ik die dan ook wegsturen? Nu accepteerden we het maar, maar tegelijkertijd zorgde het er ook voor dat mijn partner gewoon niet kon ontspannen.
Ik denk dat de enige oplossing is, gewoon MEGA duidelijk zijn. Als iemand aan blijft houden, en je toch een soort strijd aan moet gaan met iemand, is het eigenlijk al te laat. De geilheid is weg. Mijn partner had daarna ook genoeg gehad van de ervaring en wilde weg.
Het is jammer, want een spontaan bioscoopbezoek heeft ook iets heel erg spannends. Maar in de praktijk levert het eigenlijk vooral gedoe op. Ik zie ons dat ook niet zo snel meer doen. Daarom hebben we het bij ons tweede bezoekje anders aangepakt.