Onbehoorlijk gedrag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
OntevredenBezoekr
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Onbehoorlijk gedrag

Bericht door OntevredenBezoekr »

Normaal gesproken hele goede ervaringen met mijn bezoeken aan de cinema. Nooit ergens last van gehad. Vandaag grijpt iemand in het gangpad vol naar mijn kruis zonder dat er ook maar enige vorm van contact was tussen mij en de andere bezoeker. Daarnaast was er nog iemand die met z'n hand een hele rare beweging maakte precies die kant op, tsja.

Lijkt mij geen normaal gedrag. De eerste persoon is verwijderd uit de cinema waarvoor dank, maar ik ben er zo van geschrokken dat ik niet meer terug wilde omdat het niet veilig voelde. Schijnbaar zijn er ook geen coulanceregelingen voor dergelijke dingen en is het 'beleid' om niet te doen aan een terugbetaling.

Mij zijn jullie kwijt als klant...
Eroticcinema A'foort
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Onbehoorlijk gedrag

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste,

Fijn om te horen dat je hele goede ervaringen hebt gehad bij de bezoeken aan de cinema! Tevens vervelend om te vernemen dat dat afgelopen week anders is geweest.

Wij nemen onbehoorlijk gedrag uiterst serieus en handelen hiernaar, zoals ook op deze dag is gedaan.
We vinden het spijtig te vernemen dat dit niet voldoende is geweest voor jou.

Speelt de veiligheid een rol in de keuze om bij ons terug te komen, schroom dan niet om dit bij ons te melden. We willen ten alle tijden zorgdragen voor een veilige omgeving!

Met vriendelijke groet,
Team Erotica
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten