Beste hetero-heren,
Op do 7 nov. '24 van ong. 16 uur tot 18u30 ong. zal mijn mooie stijlvolle klassemilf laura door mij gebruikt worden in de XXX-room. Jullie zullen door het raam kunnen meegenieten van deze sessie.
Laura is 169 lang, 66 kg, prachtige benen, slank maar niet mager, leuke billen, een warm-sappige, nauwe, optimaal stimulerende neukspleet en vooral een stel natuurlijke , volle stevige megatieten (G-cup!). Ik weet dat de mannen allemaal naakt zullen zijn, maar laura zelf zal extra pikant in corset, nylons, jarretelles en high heels schitteren!
Meerdere frisse, verzorgde geile mannen met appetijtelijk lichaam kunnen door mezelf worden binnengelaten om te participeren aan de seksparty met haar; ze kickt op flink doorgeneukt worden. Zorg dat je fris gewassen bent, fris ruikt, onderaan geschoren bent en zeker een condoom meebrengt! Als je geil genoeg bent, is heerlijk leegspuiten gegarandeerd. Tot weldra....
Gegroet, Sir, Meester van supersexy laura
sexylaura op do 7 nov. in XXX-room
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: sexylaura op do 7 nov. in XXX-room
Beste Laura,
Ik was er helemaal klaar voor. Helaas heb ik jullie niet gezien. Een uur voor niets gereden, middag vrij genomen.
Jammer.
Ik was er helemaal klaar voor. Helaas heb ik jullie niet gezien. Een uur voor niets gereden, middag vrij genomen.
Jammer.
- Goodlooking
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Heerlijk genoten vanmiddag van Laura. Echt een prachtige dame met geweldig mooie volle borsten. Toen ik binnen kwam werd ze net door een man geneukt in de ruimte naast de XXX-room. Hierna volgde een kort schouwspel met een dildo die tegen het raam van de XXX-room werd aangeplakt. Daarna was ik de eerste gelukkige die Laura even lekker mocht neuken in de XXX-room. Het duurde dan ook niet lang voordat ik mijn condoom vol spoot. Bedankt voor deze leuke middag.
-
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Twee hele verschillende reakties..Laura was er niet en eentje van Laura was heerlijk. Wie was er nog meer aanwezig tijdens deze middag?
- Mike1966
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 57
- Contacteer:
Tsja wat is waar en wat is niet waar?
Wie probeert wie in de maling te nemen?
Komt iemand wel of niet?
Is het profiel echt? Of nep? Of een schaduw profiel van een al bestaand lid?
Waarom doen mensen wel of juist niet wat ze aankondigen?
Waarom rekenen vele er op dat als iets van hun wensen langs gaat komen zij ook direct mee mogen spelen of daarvoor in aanmerking komen?
Het gehalte “fake-” of “uitlokkings oproepen en opmerkingen neemt met de week toe!!
De beste oplossing; leven en laten leven, reken nergens op en ga gewoon langs. Soms geluk soms pech maar altijd even er lekker op uit geweest.
Wie probeert wie in de maling te nemen?
Komt iemand wel of niet?
Is het profiel echt? Of nep? Of een schaduw profiel van een al bestaand lid?
Waarom doen mensen wel of juist niet wat ze aankondigen?
Waarom rekenen vele er op dat als iets van hun wensen langs gaat komen zij ook direct mee mogen spelen of daarvoor in aanmerking komen?
Het gehalte “fake-” of “uitlokkings oproepen en opmerkingen neemt met de week toe!!
De beste oplossing; leven en laten leven, reken nergens op en ga gewoon langs. Soms geluk soms pech maar altijd even er lekker op uit geweest.
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
- Goodlooking
- Leeftijd: 41
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Mannen, Iik heb geen idee of ik jullie kan overtuigen maar ik was er donderdag 7 november omstreeks 16.30 uur. Op dat moment waren er 2 dames in de cinema en ik denk een mannetje of 15. Ik ben met Laura en haar partner de XXX-room in geweest dus vandaar dat ik ervan uit ga dat dit het stel was dat de oproep geplaatst had. Rond 1700 uur ben ik weer huiswaartst gegaan. Geen idee dus of beide dames nog lang gebleven zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast