Donderdagmiddag 2 januari

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
andre40
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Donderdagmiddag 2 januari

Bericht door andre40 »

Poezenbeestje schreef: 02 jan 2025 17:52
andre40 schreef: 02 jan 2025 17:35
Boogschutter83 schreef: 02 jan 2025 11:14 Hoi stel ik kom ook even langs gewipt vandaag :) tot straks 😘
Had je beter thuis kunnen blijven! Het was veel te druk en een paar stelletjes waar je niks mee mag!
En met zo'n houding denk ik dat je in de toekomst met nog minder stellen mag meedoen. Wat een absurd niveau van entitlement zeg.
Nee hoor ik denk dat je mij niet goed begrijp!
Het was echt veel te druk met mannen, echt giga druk.
En ik vond het leuk om te kijken naar de stelletjes, ze waren alleen met hun zelf bezig, en dat is heel erg prima.
Ik kom de volgende keer gewoon weer kijken, maar hoop dat het dan niet zo giga druk is
Steluitachterhoek
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Steluitachterhoek »

Pardon? Ik was daar alleen, niet als stel. En heb wel degelijk mannen mee laten doen. Als ik nee heb gezegd, heeft dat zijn redenen. Ik ben immers niet verplicht om iemand mee te laten doen.

1 stel was voor de allereerste x en een ander stel had de xxx room. Iedereen moet zelf bepalen wat hij of zij doet. Niemand is ook maar iets verplicht

Maar het was zeker druk.

En ben het eens met poezenbeestje
Maggiver
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Maggiver »

Het was een drukke middag maar erg gezellig. De azijn plasser. Door het respect van iedereen krijg je ook wat terug.
Dame van stel achterhoek was zeer leuk en actief, het stel dat er niet zo lang was was ook actief en een nieuw stel was erg gezellig met gesprek. Het xxl room stelletje nodigdie zelf mensen uit in de xxl room.
Het gezellig maken en leuk hebben hoeft niet zo te zijn dat je gelijk erop moet kunnen gaan.
Stellen en dame dank voor de erg leuke middag
Greetz maggiver
Boogschutter83
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Boogschutter83 »

Mike1966 schreef: 02 jan 2025 17:47 Tsja meedoen, met wie dan ook is altijd een voorrecht! En degene die je mee laten spelen bepalen!! Zo zijn nu eenmaal de regels van het spel!
Boogschutter83 schreef: 02 jan 2025 11:14 Hoi stel ik kom ook even langs gewipt vandaag :) tot straks 😘
Had je beter thuis kunnen blijven! Het was veel te druk en een paar stelletjes waar je niks mee mag!
Heb me ander prima vermaakt vandaag. En stellen bepalen zelf wat ze wel en niet willen toch ?
Mike1966
Leeftijd: 58
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

Boogschutter83 schreef: 02 jan 2025 21:20
Mike1966 schreef: 02 jan 2025 17:47 Tsja meedoen, met wie dan ook is altijd een voorrecht! En degene die je mee laten spelen bepalen!! Zo zijn nu eenmaal de regels van het spel!
Heb me ander prima vermaakt vandaag. En stellen bepalen zelf wat ze wel en niet willen toch ?
Klopt helemaal wat maar ook vooral met wie. Althans in ons geval is dat zo. Maar voor ieder wat wils, er zijn ook bezoekers die er anders over denken.
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten