Jongerendag Arnhem vrijdag 17 januari
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Jongerendag Arnhem vrijdag 17 januari
Hi allemaal,
Ik zie geen aankondiging-topic staan maar ga er van uit dat vrijdag gewoon de jongerendag weer is in Arnhem. Ik ben nog niet eerder geweest maar ben van plan met een friend with benefits te gaan. Ik ben 31/M en ben al vaker naar clubs geweest, zij is 26/V en gaat voor de eerste keer. Spannend maar wel nieuwsgierig.
Gaan er nog stellen of vrouwen? Zij wil wel een extra man erbij of experimenteren met een vrouw, ik ga alleen voor de vrouwen
Tot vrijdag!
Ik zie geen aankondiging-topic staan maar ga er van uit dat vrijdag gewoon de jongerendag weer is in Arnhem. Ik ben nog niet eerder geweest maar ben van plan met een friend with benefits te gaan. Ik ben 31/M en ben al vaker naar clubs geweest, zij is 26/V en gaat voor de eerste keer. Spannend maar wel nieuwsgierig.
Gaan er nog stellen of vrouwen? Zij wil wel een extra man erbij of experimenteren met een vrouw, ik ga alleen voor de vrouwen
Tot vrijdag!
-
- Leeftijd: 25
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Jongerendag Arnhem vrijdag 17 januari
Ik had super graag willen gaan maar ben niet in de gelegenheid! Ik ga kijken of ik wel bij de travestiedag kan zijn. Have fun!
-
- Leeftijd: 27
- Contacteer:
Leuk oproepje. Ik kom zeer waarschijnlijk ook. Hoelang zijn jullie van plan om te komen?
-
- Contacteer:
Wij kunnen waarschijnlijk pas rond 17u of wat later er zijn, en dan tot hoe lang het gezellig is
Leuk dat er wat stellen aangeven te komen, PM voor iets meer kennismaking vooraf mag ook. Mannen zien we ter plekke wel.
Ik ben dus 31, man, 1,65 en Indisch kleurtje. Zij is 1,70 en blond met echt geweldig lichaam, slank met curves
Leuk dat er wat stellen aangeven te komen, PM voor iets meer kennismaking vooraf mag ook. Mannen zien we ter plekke wel.
Ik ben dus 31, man, 1,65 en Indisch kleurtje. Zij is 1,70 en blond met echt geweldig lichaam, slank met curves
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Ik vraag me af of a.s. vrijdag jongerendag is in Arnhem. Zie nergens een aankondiging.
-
- Contacteer:
SnowcarGo schreef: ↑14 jan 2025 16:11 Wij kunnen waarschijnlijk pas rond 17u of wat later er zijn, en dan tot hoe lang het gezellig is
Gaan jullie sowieso? Of alleen als er jongerenavond is?
-
- Contacteer:
Wij hebben het sowieso al gepland en zijn beide nieuwsgierig, dus we zullen sowieso wel gaan. Dan is het kijken hoe gezellig het is en of er leuke mensen zijn. Voor haar is het de eerste keer dus hoewel ik haar wat voorbereid qua omgang blijft het ook aftasten hoe alles gaat, wat ze er van vindt, enz. Misschien is er maar 1 iemand die ze leuk vindt, misschien 0, misschien 3, geen idee.Detim schreef: ↑15 jan 2025 17:27Gaan jullie sowieso? Of alleen als er jongerenavond is?SnowcarGo schreef: ↑14 jan 2025 16:11 Wij kunnen waarschijnlijk pas rond 17u of wat later er zijn, en dan tot hoe lang het gezellig is
Dat gaat alleen makkelijker met leeftijdsgenoten, dus vandaar dat jongerendag het unieke, ideale moment was.
-
- Contacteer:
Snap ik heel goed. Ik heb ook liever jongerendag. Maar dan weet ik iig dat er 2 jongeren zijn (al doe ik niks met mannen)SnowcarGo schreef: ↑15 jan 2025 17:47Wij hebben het sowieso al gepland en zijn beide nieuwsgierig, dus we zullen sowieso wel gaan. Dan is het kijken hoe gezellig het is en of er leuke mensen zijn. Voor haar is het de eerste keer dus hoewel ik haar wat voorbereid qua omgang blijft het ook aftasten hoe alles gaat, wat ze er van vindt, enz. Misschien is er maar 1 iemand die ze leuk vindt, misschien 0, misschien 3, geen idee.Detim schreef: ↑15 jan 2025 17:27Gaan jullie sowieso? Of alleen als er jongerenavond is?SnowcarGo schreef: ↑14 jan 2025 16:11 Wij kunnen waarschijnlijk pas rond 17u of wat later er zijn, en dan tot hoe lang het gezellig is
Dat gaat alleen makkelijker met leeftijdsgenoten, dus vandaar dat jongerendag het unieke, ideale moment was.
Denk dat ik wel ff bezoekje ga brengen
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
We hebben geluisterd naar de wensen van de bezoekers aan de Jongerendagen en gekeken wat hierin past in de EC. Hierbij presenteren we onze nieuwe JONGEREN AVOND!
Aankomende vrijdag 17 januari, 3e vrijdag van de maand, is er vanaf 17.00u Jongeren AVOND in EC Arnhem. Dat betekent vanaf 17.00u alleen maar Jongeren tussen de 18-40 jaar. Bij voldoende animo en gezelligheid zal de eindtijd uitlopen naar uiterlijk 21.00uur.
Tot vrijdag!
Groet Team EC
Aankomende vrijdag 17 januari, 3e vrijdag van de maand, is er vanaf 17.00u Jongeren AVOND in EC Arnhem. Dat betekent vanaf 17.00u alleen maar Jongeren tussen de 18-40 jaar. Bij voldoende animo en gezelligheid zal de eindtijd uitlopen naar uiterlijk 21.00uur.
Tot vrijdag!
Groet Team EC
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten