Jongerendag Arnhem vrijdag 17 januari

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem

Ga jij naar de jongerendag in Arnhem 17 januari?

Peiling eindigde op 23 jan 2025 16:46

Ja, man
13
31%
Ja, vrouw
0
Geen stemmen
Ja, stel (m/v)
4
10%
Nee
25
60%

Totaal aantal stemmen: 42

Detim
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Jongerendag Arnhem vrijdag 17 januari

Bericht door Detim »

EroticCinemaTeam schreef: 15 jan 2025 21:27 We hebben geluisterd naar de wensen van de bezoekers aan de Jongerendagen en gekeken wat hierin past in de EC. Hierbij presenteren we onze nieuwe JONGEREN AVOND!

Aankomende vrijdag 17 januari, 3e vrijdag van de maand, is er vanaf 17.00u Jongeren AVOND in EC Arnhem. Dat betekent vanaf 17.00u alleen maar Jongeren tussen de 18-40 jaar. Bij voldoende animo en gezelligheid zal de eindtijd uitlopen naar uiterlijk 21.00uur.

Tot vrijdag!

Groet Team EC
Jammer dat het geen hele dag is maar fijn dat er duidelijkheid is. 1 vraag nog.
Gaan jullie alle oudere uit het cinema kicken? Of mogen er gewoon geen nieuwe bij komen? Hoe gaat dit in zijn werking
Jamzz & Wanted
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Jamzz & Wanted »

EroticCinemaTeam schreef: 15 jan 2025 21:27 We hebben geluisterd naar de wensen van de bezoekers aan de Jongerendagen en gekeken wat hierin past in de EC. Hierbij presenteren we onze nieuwe JONGEREN AVOND!

Aankomende vrijdag 17 januari, 3e vrijdag van de maand, is er vanaf 17.00u Jongeren AVOND in EC Arnhem. Dat betekent vanaf 17.00u alleen maar Jongeren tussen de 18-40 jaar. Bij voldoende animo en gezelligheid zal de eindtijd uitlopen naar uiterlijk 21.00uur.

Tot vrijdag!

Groet Team EC

Naar wie is er eigenlijk geluisterd? In ieder geval niet naar de jongeren uit de Kik groep, bijna 100 man sterk. Deze groep spreek elke maand met elkaar af, voor een leuke en gezellig jongerendag onderling. Soms worden er zelfs extra daagjes ingepland. Voor sommige onder ons zijn op deze dagen zelfs vriendschappen ontstaan, maar veel ook friends met een beetje meer.
Niemand, maar dan ook werkelijk niemand die actief is binnen deze groep, is het ook maar een centimeter eens met wat er nu is gedaan met de jongerendag.

Onze post in Amersfoort Algemeen spreekt boek delen...
Misschien wordt het nu tijd om écht te luisteren naar de jongeren? Het enige dat gevraagd is, was of er een mogelijkheid was om de dag een uurtje langer door te laten gaan. Zodat de mensen die pas later aanwezig konden zijn, óók een leuke jongerendag zouden hebben. Hoe dit in hemelsnaam is geïnterpreteerd om de jongerendag om te toveren naar een jongerenavond, al sla je me dood. Maar dit is in ieder geval niet wat wij binnen de Kik groep voor ogen hebben gehad, iets wat wij de afgelopen 14 dagen ook duidelijk hebben proberen te maken in de EC's zelf.

Afgelopen zaterdag kregen meerdere van ons te horen dat de jongerendag is vervangen door een jongerenavond. Dit besluit is genomen op basis van financiële overwegingen, met als argument: "We zijn uiteindelijk gewoon een winkel, en de jongerendagen leveren minder omzet op."
geil1000
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door geil1000 »

Hoe gaat het in ze werk op zo'n dag?
Komen ze tegen 17.00 iedereen zijn id vragen om leeftijd te kunnen vaststellen?
En dan moeten 40+ wegwezen ook al hebben ze complete entree voor die dag betaald?
Wat als mensen geen id bij zich hebben en/of willen tonen?
Zou het geen optie zijn om gehele dag jongerendag te zijn maar dan in gedeelte van de cinema? Op dezelfde manier als bij "Isaura en friends"? Er zou ook met bandjes gewerkt kunnen worden.
Zo is er voor de jongeren meer tijd dan alleen paar avond uurtjes en kunnen ouderen ook gebruik blijven maken van de cinema.
EroticCinemaTeam
Contacteer:

Bericht door EroticCinemaTeam »

Beste Jamzz & Wanted,

Jij mag je bij je eerstvolgende bezoek melden bij de balie om je bericht te bespreken.

Tot morgen, en anders tot snel!

Groet EC

Jamzz & Wanted schreef: 15 jan 2025 23:57

Tot vrijdag!

Groet Team EC

Naar wie is er eigenlijk geluisterd? In ieder geval niet naar de jongeren uit de Kik groep, bijna 100 man sterk. Deze groep spreek elke maand met elkaar af, voor een leuke en gezellig jongerendag onderling. Soms worden er zelfs extra daagjes ingepland. Voor sommige onder ons zijn op deze dagen zelfs vriendschappen ontstaan, maar veel ook friends met een beetje meer.
Niemand, maar dan ook werkelijk niemand die actief is binnen deze groep, is het ook maar een centimeter eens met wat er nu is gedaan met de jongerendag.

Onze post in Amersfoort Algemeen spreekt boek delen...
Misschien wordt het nu tijd om écht te luisteren naar de jongeren? Het enige dat gevraagd is, was of er een mogelijkheid was om de dag een uurtje langer door te laten gaan. Zodat de mensen die pas later aanwezig konden zijn, óók een leuke jongerendag zouden hebben. Hoe dit in hemelsnaam is geïnterpreteerd om de jongerendag om te toveren naar een jongerenavond, al sla je me dood. Maar dit is in ieder geval niet wat wij binnen de Kik groep voor ogen hebben gehad, iets wat wij de afgelopen 14 dagen ook duidelijk hebben proberen te maken in de EC's zelf.

Afgelopen zaterdag kregen meerdere van ons te horen dat de jongerendag is vervangen door een jongerenavond. Dit besluit is genomen op basis van financiële overwegingen, met als argument: "We zijn uiteindelijk gewoon een winkel, en de jongerendagen leveren minder omzet op."
EroticCinemaTeam
Contacteer:

Bericht door EroticCinemaTeam »

Alle bezoekers tussen 12.00 en 17.00 uur worden bij de balie beoordeeld op leeftijd waarbij alle bezoekers tussen 18-40 jaar een polsbandje om krijgen. ID moet verplicht getoond worden bij twijfel rondom de leeftijdsgrens, bij het niet kunnen of willen aantonen van een ID bewijs wordt er geen toegang of bandje verleend.
Om 17.00 uur wordt er een ronde gedaan door onze crew en iedereen zonder bandje is verplicht de cinema te verlaten - hier zijn ze immers van op de hoogte gesteld bij aankoop van hun ticket die dag.
Iedereen na 17.00 uur tussen de 18-40 jaar ontvangt net als alle andere Jongeren-bezoekers een polsbandje, iedereen boven de 40 mag niet naar de cinema.

Tot morgen!
Pansex
Geaardheid: bi
Leeftijd: 34
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door Pansex »

EroticCinemaTeam schreef: 16 jan 2025 15:59 Alle bezoekers tussen 12.00 en 17.00 uur worden bij de balie beoordeeld op leeftijd waarbij alle bezoekers tussen 18-40 jaar een polsbandje om krijgen. ID moet verplicht getoond worden bij twijfel rondom de leeftijdsgrens, bij het niet kunnen of willen aantonen van een ID bewijs wordt er geen toegang of bandje verleend.
Om 17.00 uur wordt er een ronde gedaan door onze crew en iedereen zonder bandje is verplicht de cinema te verlaten - hier zijn ze immers van op de hoogte gesteld bij aankoop van hun ticket die dag.
Iedereen na 17.00 uur tussen de 18-40 jaar ontvangt net als alle andere Jongeren-bezoekers een polsbandje, iedereen boven de 40 mag niet naar de cinema.

Tot morgen!
Wat een slecht idee dit. Wie heeft dit in hemelsnaam bedacht? Ik kan me niet voorstellen dat mensen boven de 40 hier op zitten te wachten. Stel je komt om 15:00 of 16:00 aan en je moet om 17:00 weer vertrekken, daar ga je geen entree voor betalen. En daar is dan de jongerendag voor opgeofferd. Hopelijk luisteren jullie naar alle bezwaren en draaien jullie de belachelijke beslissing om van de jongerendag een jongerenavond te maken snel weer terug. Hier wordt immers niemand beter van lijkt me.
andre40
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door andre40 »

Heel erg fijn nu kunnen veel gewoon tot 17.00 komen op de vrijdag!!
Het is mijn vrije dag dus ben er heel blij mee.
En heel veel zijn er erg blij mee!!
Top bedacht.
Als ik van 13.00 tot 16.30 geweest ben is het ruim voldoende!!
Train_Angel_
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: BBW
Contacteer:

Bericht door Train_Angel_ »

Tot vrijdag!

Groet Team EC
Ik neem aan dat er op deze dagen op leeftijd gecontroleerd gaat worden?
Ik sta bekend als 'De Conductrice', en of ik je kan rijden als een trein ;)

Maar eigenlijk ben ik gewoon een pillow Princess 👑

Ik probeer elke jongerendag aanwezig te zijn <3
Afrosensual
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Bericht door Afrosensual »

Train_Angel_ schreef: 20 jan 2025 08:55

Tot vrijdag!

Groet Team EC
Ik neem aan dat er op deze dagen op leeftijd gecontroleerd gaat worden?
Dat klopt, controle word zowel tussen 12:00 en 17:00 uitgevoerd via ID check en polsband(als je 18-40 bent) en na 17:00 door de personeel.

Ik citeer:

Alle bezoekers tussen 12.00 en 17.00 uur worden bij de balie beoordeeld op leeftijd waarbij alle bezoekers tussen 18-40 jaar een polsbandje om krijgen. ID moet verplicht getoond worden bij twijfel rondom de leeftijdsgrens, bij het niet kunnen of willen aantonen van een ID bewijs wordt er geen toegang of bandje verleend.

Groet,
Afrosensual
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten