Wij zijn benieuwd, man is erg nieuwsgierig naar de ervaring is voor bijna alles in (no bottom) vrouw erg gehecht aan de sfeer en impressie.
Kan iemand vertellen liever Amersfoort of Arnhem?
Wanneer zijn de leukste momenten dagen ?
Tot Hoelaat kan je binnenkomen?
Mannen opdringerig of laten toch je gang gaan?
Samen in glory hole als stel doet t de andere kant er toe wie van de 2 speelt ?
Wachtend op alle leuke interessante reacties bij leuke reacties gaan we datum plannen!
1e keer samen of alleen
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 65
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: 1e keer samen of alleen
Ik ken Arnhem niet, maar weet dat Amersfoort een prettige bioscoop is.
Als er een stel binnenkomt dan krijgt de dame onmiddellijk veel, maar nee = nee en dat werkt bijna altijd goed. Je moet vooraf goed bedenken wat jullie willen: wel of geen penetratie, met of zonder condoom? Condooms zijn gebruikelijk bij penetratie. Bij pijpen niet, maar geef aan als je met wilt pijpen. Ik doe niet anders.
Met tweetjes in gloryhole? Spannend! Ik denk dat het een man niet veel uitmaakt of er een mannen- of vrouwenmond zijn pik verwent.
De donderdag is een goeie dag. Naaktdag en meestal lekker druk. Mijn tip: kijk eerst lekker rond en ga in de bios even rustig zitten en begin met elkaar. Voelt het goed, nodig eerst een man of vrouw uit om in jullie spel te betrekken. Opeens tien mannen om je heen kan intimiderend overkomen.
Als er een stel binnenkomt dan krijgt de dame onmiddellijk veel, maar nee = nee en dat werkt bijna altijd goed. Je moet vooraf goed bedenken wat jullie willen: wel of geen penetratie, met of zonder condoom? Condooms zijn gebruikelijk bij penetratie. Bij pijpen niet, maar geef aan als je met wilt pijpen. Ik doe niet anders.
Met tweetjes in gloryhole? Spannend! Ik denk dat het een man niet veel uitmaakt of er een mannen- of vrouwenmond zijn pik verwent.
De donderdag is een goeie dag. Naaktdag en meestal lekker druk. Mijn tip: kijk eerst lekker rond en ga in de bios even rustig zitten en begin met elkaar. Voelt het goed, nodig eerst een man of vrouw uit om in jullie spel te betrekken. Opeens tien mannen om je heen kan intimiderend overkomen.
- Eroticcinema A'foort
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Re: 1e keer samen of alleen
@ sanderbeekmans Condooms zijn verplicht bij alle sexuele handelingen in de EC.
@Jackdede wat leuk dat julli interesse hebben in de EC.
Je kunt een half uur tot sluitingstijd binnen komen.
Er zijn niet specifiek leukste momenten. dat wisselt heel erg.
We hebben ook stellenavonden mochten jullie het een beetje spannend vinden. Die zijn altijd heel gemoedelijk.
Met vrie nedelijke groet,
Team Erotica
@Jackdede wat leuk dat julli interesse hebben in de EC.
Je kunt een half uur tot sluitingstijd binnen komen.
Er zijn niet specifiek leukste momenten. dat wisselt heel erg.
We hebben ook stellenavonden mochten jullie het een beetje spannend vinden. Die zijn altijd heel gemoedelijk.
Met vrie nedelijke groet,
Team Erotica
Gebruikers op dit forum: P.S en 19 gasten