Reverse Gloryhole?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Sasje86
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Reverse Gloryhole?

Bericht door Sasje86 »

Ow en ja ik zou er zelf ook heel graag in liggen :D :D :D
bi44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door bi44 »

Ik doe altijd alles safe, ook pijpen en gepijpt worden. De overgave lijkt me heel spannend voor de vrouw in kwestie. En met goed toezicht aan de andere kant van de muur is de safe sex uiteraard goed te handhaven. Een respectvolle, maar overweldigende ervaring bieden aan de vrouwen die hier op geilen. Sasje? Misschien dat ook Zelda er wat voor voelt?
Rokje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Rokje »

Exact Sasje, dank.

De heren lezen mijn cynische- en tot nadenken stemmende opmerking niet goed of willen deze niet goed lezen.

Het safe-sexbeleid van de EC is een farce.

Het is zo duidelijk als wat.
Pijpen en beffen wordt, op een heel enkele uitzondering na, nergens binnen de EC’s safe gedaan.

En bare beuken tussen wildvreemden ook regelmatig waargenomen trouwens.

quote=Sasje86 post_id=175813 time=1752788143 user_id=53169]
Mamba95 schreef: 17 jul 2025 13:27
Rokje schreef: 16 jul 2025 18:10 Safe sex beleid waarborgen als argument EC..?
Laat mij niet lachen. Ik ken slechts 2 mannen die een condoom gebruiken bij het pijpen binnen de EC.
En beflapjes nog nooit gezien…
Ga jij er dan maar in liggen, zonder begeleiding en dergelijke. Als je weer eruit komt en je voelt iets vloeibaars langs je benen lopen, dan weet je hoelaat het is. EC heeft gewoon gelijk.

Nou Mambo ec heeft ook gelijk dat ze dit zouden moeten waarborgen. Maar ook rokje heeft een punt. Want als je staat voor "safe sex" moet dit wel eenduidig over de hele linie getrokken worden. Penetratie gaat daarin redelijk goed. Maar als ik voor mezelf spreek, proberen de meeste mannen een jasloze Harrie in mn mond te duwen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. En zuchtend weggaan als ik vraag een jasje aan te doen. Dus ik denk niet dat t zo zwartwit is zoals je aangeeft. En ja ik ben zeker voorstander van safe sex. Zeker omdat ik als zelfstandige alleen gaande vrouw graag wil genieten zonder telkens bezig hoef te zijn of de mannen en vrouwen zich aan de "regels" van safe sex voldoen😁😉
[/quote]
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: arie1971, latexyin en 42 gasten