Maandag 21 juli kom ik naar Amersfoort, ik (m, 41) ben er om 12:00 en blijf tot 14:00 uur.
Wat ik zoek? Mannen die een beetje dominant kunnen zijn en zich door mij willen laten pijpen (wel safe).
Zoek mij op in de gay filmzaal, ik zit hier in een stoel.
Kom voor mij staan, verpak je harde pik en dan mag je zonder vragen je pik in mijn mond stoppen. Ik hoop dat ik je dan heerlijk mag en kan pijpen.
Als je dit lekker lijkt, mag je mij ook op het matras leggen, zodat ik je vanaf daar kan pijpen in een standje die jou geil lijkt. Achter mijn hoofd die ik over de rand hang, naast mijn hoofd; jij bedenkt het maar.
Af en toe zou ik ook graag je ballen likken/zuigen.
Kortom; ik doe alles graag. Je mag mij ook aanraken, maar ik wil niet worden gepijpt.
Ik bedoel het niet vervelend, maar jij bent niet ouder dan 60 en uiteraard fris daar beneden. Zeg ik tegen je dat ik je liever niet pijp, dan neem ik aan dat je mij verder laat.
Wie komt er ook?? Reageer even hieronder of met een persoonlijk bericht.
Naaktdag maandag 21 juli - pijpen in gayzaal
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Naaktdag maandag 21 juli - pijpen in gayzaal
Het is toch even geleden dat ik in Amersfoort was.
Heb er weer erg veel zin in om, vlak voor de vakantie, toch nog even een lekker geil middagje EC te doen. Hoop dat er wat mannen komen die door mij gepijpt willen worden.
Ben misschien ietsje later dan 12:00 uur, maar om 12:10 uur zit ik zeker op mijn plek in de stoel. Zit ik er toch niet, zoek mij dan in de ruimte bij de Gloryholes tussen de filmzalen in. Ik draag een ronde bril en heb een tattoo op rechter bovenarm.
Zie je mij, spreek mij dan aan en zeg mij naar de filmzaal te gaan. Ik beloof dat ik goed zal luisteren
.
Heb er weer erg veel zin in om, vlak voor de vakantie, toch nog even een lekker geil middagje EC te doen. Hoop dat er wat mannen komen die door mij gepijpt willen worden.
Ben misschien ietsje later dan 12:00 uur, maar om 12:10 uur zit ik zeker op mijn plek in de stoel. Zit ik er toch niet, zoek mij dan in de ruimte bij de Gloryholes tussen de filmzalen in. Ik draag een ronde bril en heb een tattoo op rechter bovenarm.
Zie je mij, spreek mij dan aan en zeg mij naar de filmzaal te gaan. Ik beloof dat ik goed zal luisteren

Gebruikers op dit forum: jack1 en 33 gasten