Wat leuk om de MEN-ONLY-dag zo vanuit ieders eigen beleving te lezen. Ik heb zelf heerlijk genoten van het spel met Traby033, maar ook van pup-Traby-in-opleiding. Even mee aan de riem naar de kooi in de grote speelruimte, keurig ook zijn rug boven op de kooi een korte kwispeltraining gegeven met vibrator en dildo. Staartje leerde snel en kwispelde voor meer.
Erg leuk en lekker dat Slipper zo genoten heeft van het spel in de Sling. En vergeet niet willemb : ik was er ook getuige van dat Traby033 hem verwende op het bed in de gayfilmzaal. Je hoefde niet te vragen hoe het was en of het lekker was: dat kon je zo wel zien aan beide spelers. Later zag ik willemb met een grote glimlach op zijn gezicht het pandje verlaten. En tenslotte, niet te vergeten, Evert die ik ook wel vaker zie in Amersfoort, vriendelijke man, even praatje mee gemaakt, ook een lekker ding met de mooiste billen van Amersfoort en omgeving, heerlijk bezig gezien met een ontzettend geile man, standje 69 en alles wat er bij hoort.
Ja beste lezer: daar zit je dan achter het schermpje. Je had erbij kunnen zijn en deel kunnen uitmaken van dit kleine feestje. Maar niet getreurd. Aanstaande woensdag, nieuwe kansen, MEN-ONLY in Amersfoort. Zorg dat je erbij bent. De moeite waard om eens een snipperdag voor op te nemen. Ik ben er weer bij met mijn "speeltas" en verwacht ook weer een aantal bekende en minder bekende geile mannen voor de hoogmis van geilheid, lust en liefde.
Men only
- traby033
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Men only
Ha, geen dank, ik heb er ook van genoten… maar eerst weer komende woensdag in Amersfoort… weet niet of ik mijn staartje in doe. Het was een primeur die had ik dus vloer het eerst in publiekelijk, is me ook wel bevallen elke keer als iemand hem aanraakte ging er een siddering door mijn lichaam, mmmm dus jij ook bedankt voor het spelen hiermee…@slipper
- traby033
- Contacteer:
@yurimi huh, hoogmis? Das wel heel lyrisch geschreven. Hahaha. Maar het was heerlijk om iedereen zo lekker bezig te zien. Heeft mijn jock inmiddels al heimwee? Tot woensdag…
- Afrosensual
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 37
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Had dit graag gezien! Op naar Woensdag, wellicht mijn laatste(schema gerelateerd) Gay dag
.

- traby033
- Contacteer:
Dan gaan we er een feestje van makenAfrosensual schreef: ↑11 aug 2025 05:33 Had dit graag gezien! Op naar Woensdag, wellicht mijn laatste(schema gerelateerd) Gay dag.
- yuriym
- Leeftijd: 100
- Contacteer:
Natuurlijk werd je gemist Afrosensual. Fijn dat je er woensdag weer bij bent. Voor een feestje ben ik zeker te porren; dus ik ben er zeker ook.
-
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Oh wat lekker!
Moet duidelijk ook weer eens naar de men-only dag gaan. Is te lang geleden inmiddels.
Moet duidelijk ook weer eens naar de men-only dag gaan. Is te lang geleden inmiddels.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten