Nieuwsgierig

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Plaats reactie
Heerlijkvrouwtje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Nieuwsgierig

Bericht door Heerlijkvrouwtje »

Een vriendje van mij vertelde laatst over de bioscoop en weet pas sinds vorige week van het bestaan.

Het lijkt me erg spannend eens een kijkje te nemen
Me door een heerlijke man of meer mannen te laten nemen
Dat is een grote wens van me

Nu alleen een keer doen ;)
Eroticcinema Arnhem
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Nieuwsgierig

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Hallo Heerlijkvrouwtje,

Ik weet niet of je gezien heb dat wij vanavond een stellenavond hebben, dit is een gezellige avond die maandelijks terugkeerd en de berichten liegen er niet om.
Ik dacht misschien is het wat om met je vriendje samen deze avond eens te bezoeken, dan kan je op een rustige manier met een ongedwongen sfeer eens kennis maken met onze cinema, je bent niet de enige, die het spannend vind, want we hebben de laatste maanden al zeker 8 jonge nieuwe stellen mogen begroeten.
Vorige maand was het wederom weer een gezellige boel, en werden de "speeltjes" goed gebruikt, word je al nieuwsgierig? kom het dan beleven in ons filiaal in Arnhem.

Vanavond zal ik er zijn met alle gastvrijheid die ik kan geven, hapje en drankje staan klaar!!jullie kunnen volop gebruik maken van onze faciliteiten, en wij stellen wederom leuke sexspeeltjes ter beschikking.

Er zijn nog een paar plaatsen vrij, meld je snel aan, http://www.eroticcinema.nl/Agenda.html?id=201
Wij willen een beperkt aantal stellen toelaten, het zal weer een gezellige avond worden.

Groetjes,
Carla van Het EroticCinema Team.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten