Hallo .
Ik ben 22 jaar en vraag me af of er stellen zijn die een keer zin hebben in spannend contact .
Xx
voor alle stellen !
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: voor alle stellen !
wat heb je te bieden?
wij zijn tom en sonja
37 en 39
en ik heb passie genoeg voor meer mannen
wij zijn tom en sonja
37 en 39
en ik heb passie genoeg voor meer mannen
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hoi Tom en Sonja, ik ben dan ook graag van de partij en wil graag met jullie kennis maken.
Ik, indien in the mood (maar dat ben je altijd wanneer je naar de EC gaat) vond het lekker om geheel naakt te gaan en dan maar zien wat er gebeurt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd en zoals iedere man ben ik ook (beetje) bi, dus er kan veel gebeuren. Wat vinden jullie lekker?
Ik, indien in the mood (maar dat ben je altijd wanneer je naar de EC gaat) vond het lekker om geheel naakt te gaan en dan maar zien wat er gebeurt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd en zoals iedere man ben ik ook (beetje) bi, dus er kan veel gebeuren. Wat vinden jullie lekker?
Hoi Tom en Sonja,
Heb ook zin in een spannend avontuur! Was afgelopen week ook even naar de bios en viel heerlijk met mijn neus in de boter, er waren twee leuke stellen aanwezig en heb het heel gezellig gehad.
Ben ook heel nieuwsgierig naar jullie!
xx
Heb ook zin in een spannend avontuur! Was afgelopen week ook even naar de bios en viel heerlijk met mijn neus in de boter, er waren twee leuke stellen aanwezig en heb het heel gezellig gehad.
Ben ook heel nieuwsgierig naar jullie!
xx
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten