Vrijdag middag rond 13:00

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Horman18
Contacteer:

Vrijdag middag rond 13:00

Bericht door Horman18 »

Hallo,

Ik ben een bi man en voor veel in ik zou graag eens wat dingen willen proberen in de cinema of wat anders is er dan wel iemand aanwezig en moet je ook toegang betalen?

xxxx
MrsKatinka
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vrijdag middag rond 13:00

Bericht door MrsKatinka »

:mrgreen:De toegang is gratis en er liggen 7 maagden op je te wachten die je ervoor willen betalen om genomen te worden door jou :shock:
leukevent
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door leukevent »

[quote="MrsKatinka"]:mrgreen:De toegang is gratis en er liggen 7 maagden op je te wachten die je ervoor willen betalen om genomen te worden door jou :shock:[/quote]

lol,
Laatst gewijzigd door leukevent op 26 jun 2009 08:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Een 56 jarige vent die zijn grenzen aan het verkennen is.
FemSubSletje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

Of je geeft gewoon antwoord op de vraag aan iemand die blijkbaar nog niet weet hoe het hier aan toegaat. Voor sommige mensen is deze wereld nieuw.

Beste Horman; De toegang is 10€ en die betaal je in de winkel aan de kassa. In de bios kan je heel veel proberen en ontdekken. Maar ligt natuurlijk een beetje aan de aanwezigheid van de andere bezoekers. En dit verschilt. Daar is geen standaard voor. Er is altijd wel een mix van hetero, bi en homo. Maar niet iedereen houd van hetzelfde aan spelletjes en type man natuurlijk. Smaken verschillen. En de ene keer lopen er slechts 5 mannen rond en de andere dag heb je mazzel en zijn er 20 30 mannen en 5 vrouwen ofzo.
Soms is er mega veel aktie en kan je helemaal sufgeneukt of gepijpt worden of anderen sufneuken en pijpen :D En de andere keer zit je gewoon een beetje een filmpje te kijken en zelf aan je pik te sjorren.

Dus zoals je leest Horman. Er is geen standaard. Hou het forum in de gaten en je leest een beetje wie er komen en wat er wanneer te doen is. Maar een hoop mensen komen ook spontaan. Dus het kan altijd een geile bende worden. Ligt ook een beetje aan je eigen initiatief en inzet :P En morgenavond word het echt druk met mannen en vrouwen en een cd heb ik gelezen. Dus dan is er echt actie.

Ik zou zeggen, Ga er heen, kijk, geniet, ontdek. En kom vooral vaker dan 1x langs. Elke keer is weer anders.

Veel plezier.
Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
macey
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door macey »

FemSubSletje schreef:
Soms is er mega veel aktie en kan je helemaal sufgeneukt of gepijpt worden of anderen sufneuken en pijpen :D En de andere keer zit je gewoon een beetje een filmpje te kijken en zelf aan je pik te sjorren.
Made me smile :lol: :lol: :lol:
Horman18
Contacteer:

Bericht door Horman18 »

Bedankt FemSubSletje,

Daar heb ik tenminste wat aan gehad.
jammer dat sommige mensen zo reageren.

Ik ga zeker weten een kijkje nemen binnenkort bedank!!

xxx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten