Als je deze topic leest, dan kan je toch gewoon niet meer thuis blijven... Ook de verhalen van Siemstel maken me zoooooooooooooo nieuwsgierig!!
Ik kan me nu al niet meer inhouden... Hahaha... Moet ik me met al die spanning nu al even verwennen om of kan ik beter wachten tot in de cinema???
Of allebei! Hahahaha
Ha ha Helix bij mij gaat het ook al kriebelen in m'n broekje maar ik zal het nog even uitstellen en de vibrator vandaag maar in de kast laten liggen, er zullen vandaag in EC wel genoeg vibraties voor mij zijn
Helix ; ik heb al hele leuke vibo's gehad of die van jou daar tussen past zullen we straks wel zien
Henk.AdHg ; Alles is goed maar in adamskostuum is voor de oogjes van de vrouw wel leuk.
Wij gaan nu vertrekken en hopen er rond twee uur te zijn, tot straks allemaal geile binken
xxx
Siemstel schreef:Ha ha Helix bij mij gaat het ook al kriebelen in m'n broekje maar ik zal het nog even uitstellen en de vibrator vandaag maar in de kast laten liggen, er zullen vandaag in EC wel genoeg vibraties voor mij zijn
Hoi ik hoop dat jullie er vanavond nog even zijn, ik ben nl pas 18.00 klaar met m'n werk. Gr. William
William wij waren er tot ongeveer 20.30 uur en we hebben je niet meer gezien, jammer dat we je toch op een of andere manier zijn misgelopen want wij kwamen ook voor jou.
Overigens het was echt gezellig en vele met ons hebben het erg gezellig gehad naar dat we hoorden en we hopen dan ook nog wat ervaringen van al die mensen te mogen vernemen hier op dit topic dat maakt het voor ons alleen nog maar leuker om er snel weer heen te gaan.
Onze uitgebreide ervaring volgt nog begin deze week
Groetjes Siemstel
hoi siemstel en de andere ik vond het reuze gezellig en heb er geen spijt van dat ik gekomen ben hoor
jullie zijn een echt leuk stel heb erg genoten van roos
na dat jullie weg waren is er nog een stelletje geweest maar dat was helemaal niks zij zag er best leuk uit maar ze deden het in een cabine en als er maar gekeken werd ging het gordijn weer stijf dicht dus dat was niks maar we hebben daar toch zeker tot 9 uur gezellig gekletst en zo dus ja een zeer geslaagde avond
siemstel hoop dat ik er de volgende keer weer bij kan en mag zijn groetjes rick-rick
Het bezoek vrijdagmiddag was weer een schot in de Roos.
Roos had voor elke bezoeker balletjes meegenomen. En wat smaakten de balletjes heerlijk.......
Waar kom je dit nog tegen.........Het geeft aan wat voor een fijne vrouw deze Roos wel is.
Samen met Siem was het weer volop feest. Niemand kwam iets tekort. Het was weer een meer dan oergezellige middag. Kortom grote klasse en een dikke kus voor Roos.
Liefs Joop