Dit omdat ik 1 x eerder was geweest om ff te kijken .. en omdat ik het ook erg intresant leuk spannend en educatief vond/vind

Ik wil daarom ook ff wederom het personeel en alle bezoekers bedanke voor de gezeligheid en ook voor de adviese en informatie

Ik ben zelf hetro ingesteld (Niet dat ik wat tegen mense met een andere voorkeur heb , heb die namelijk ook in mijn vriebde groep

Ik zelf vind hun ook altijd wel leuk en aardig , en kan ook goed met ze opschieten

En ook al verwachte ik nix tot weinig van slechts een enkele x bezoek of 2 x bezoek , maar hoopte ook
een beetje op het bezoek van een leuke dame(es)
Daarom had ik vooraf mijn 2de bezoek .. op het forum vermeld dat ik vandaag 15 oktober 2012
een bezoekje zou brengen .. en het erg leuk zou vinden .. als er ook meer vrouwlijke
bezoek(ers) zou(den) zijn .. al is het mischien maar voor de gezeligheid en/of praatje

Hellaas .. weinig tot geen responds op het forum .. of in de ec .
Wat ik zelf wel jammer vond

Daardoor bleef ik mischien ook wel wat langer in de ec Arnhem dan ik had gepland .
En natuurlijk , door de erotiek die op mij afkwam in de ec (bios/en speeltuintje)
Raakte ik ook enigzinds mentaal en fysiek geprikkeld .
Voor de gene die aan het eind van die dag in de ec Arnhem was , en mogenlijk aanstoot neemt aan mijn gedrag in de bios (my own handjob) .. wil ik ook ff kwijt .. mocht je aanstoot er aan hebben genomen .. mijn welgemeend excuus .
Het kwam omdat ik dus zoals ik al noemde .. omdat ik mentaal .. en fysiek .. enigzinds geprikkeld was .. en .. mischien zelf .. enigzinds .. ff van die prikkels .. wat stoom wou afblazzen .
Mochten de perasoneels leden .. er klachten over hebben gekregen .. mijn excuus .. mocht ik weer is binne lopen .. vertel het me dan alstublief .. dan zorg ik ervoor dat het niet meer gebeurt .
Mochten jullie liever hebben .. dat ik vanwege dat gedrag/sexueele handeling niet meer langs kom .. laat het dan alstublieft weten via een reactie via dit forum .
Ik begrijp het dan ook wel .
Ik wil het personeel nogmaals bedanken voor hun goede werk .. en wens iedereen een pretige week .
Vriendelijke groeten van Boefje .