Zuigen

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
geunt
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Zuigen

Bericht door geunt »

Als ik binnen kom loopt ik altijd direct naar de ruimte tussen de cinema's. Zo ook deze vrijdagavond. De hetero zaal zat redelijk vol en bij de gay cinema zat slecht 1 man. Hij had zijn lul te voorschijn gehaald en ging langzaam met zijn hand heen en weer. Toen ik weer terug keek naar de andere cinema merkte ik dat ik niet alleen was in de tussenruimte. Ik zag een hand door de gloryhole en ik waande me heel gelukkig dat ik al zo snel contact had. Ik haalde mijn nog slappe lul te voorschijn en bood hem aan bij de gloryhole. De hand pakte mijn lul en begon er aan te trekken. Snel werd deze groter en schoof ik hem door het gat heen. Ik voelde hoe een warme mond over mijn lul schoof en heel langzaam zoog hij hem naar binnen. Ik zag in de spiegeling van de ruiten dat hij zichzelf aan het aftrekken was wat weer een enorm geil gezicht was. Ik voelde na een paar minuten dat de rem er op moest want anders was het te snel afgelopen. Ik trok mijn lul iets terug en ging zelf het tempo bepalen. Na 10 minuten kwam de explosie erg dichtbij en besloot ik om te stoppen. Ik verelde hem dat ik later terug zou komen en hij vond het goed. Na een kwartiertje weer in de tussenruimte. De pijper was er nog en hij was druk in de weer met een andere gast die al ver gevordert was aan zijn geluiden te horen. Nadat deze was klaargekomen, diret weer mijn lul door de opening gedaan en direct nam hij hem weer in de mond. Ik heb me nog heerlijk een aantal minute laten pijpen tot aan mijn hoogte punt waarbij hij alle sperma naar binnen zoog.

Hulde voor de pijper en ik hoop je nog vaak te treffen!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten