DRAMA

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
jongen47
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

DRAMA

Bericht door jongen47 »

Ja dat was het ook..onze 1e en tevens ook laatste keer!!!
Als hongerige wolven stonden de zo ongeveer 30 man (als het niet meer waren) te wachten. Ik als enige dame. Hoe benauwend is dat ????? Iedere beweging die ik (samen met partner) maakte of waar we ook naar toe liepen.....als pupies volgden ze en ging men geleund tegen de muur gewoon weer staan wachten en staren. Nee t was zeker geen leuke en ontspannen ervaring.
Als men denkt om in zo'n sfeer lekker van bil te gaan, dan moet ik jullie allemaal teleurstellen!!! Opgewonden is het laatste wat we er van werden.
We stonden binnen het half uur weer buiten. Waarschijnlijk was het druk ivm de gangbang, maar dan nog. Voor ons was dit eens en NOOIT meer !!!!!

Ik hoop dat dit een les is voor de mannen daar. Als jullie je zo opstellen als er een stel binnen komt (ook nog voor de 1e keer), jagen jullie deze echt weg op deze manier. Denk niet alleen met je piemel, maar ook eens met je hersenen!!!! Geef wat meer de ruimte en het wordt al een heel stuk vriendelijker en gezelliger. Wie weet wat er dan allemaal had kunnen gebeuren.

Wat we wel even kwijt willen is de complimenten aan Peter!!!!! De ontvangst en uitleg was erg klantvriendelijk..daar lag het zeker niet aan!!!!

WE VONDEN HET ECHT HEEL JAMMER!!!!!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten