primeur ! dit zeer geil en ongeremd spermasletje bezoekt donderdag 17 januari tussen 19 en 21 uur voor de eerste keer de sexcinema in hilversum. ze zal zeer sexy, uitdagend gekleed gaan in lakkleding, kort rokje, sliploos, nylons, high heels, borsten bloot. ze heeft de opdracht zich bijzonder hoerig, geil en als een echte spermaslet te gedragen onder toezicht van haar partner.
eerst gaat ze wat rondkijken in de sexshop, dan even lekker naar een geil filmpje kijken in de cinema. dan zal ze een bezoekje brengen aan de glory hols en hopelijk enkele pikken stevig en langdurig moeten pijpen, zodat je haar mondje volspuiten. ze is namelijk dol op sperma en slikt alles door. als ze deze opdracht heeft volbracht, mag ze naar de darkroom. aldaar wordt ze geblinddoekt en geboeid met haar borsten bloot en haar geschoren kutje goed zichtbaar. haar partner zal dan enkele mannen (3 tot 5) aanwijzen die haar keihard een voor een gaan afneuken,.... zij heeft de vrijheid om te bepalen of dit met of zonder condoom mag gebeuren. evt. anaal kan mits niet te groot geschapen. over borsten, buik, kontje, gezicht of in haar mondje mag natuurlijk ook. wil je graag zeker zijn dat je kunt deelnemen kun je altijd een mailtje sturen met je mobielnummer, naam en evt. foto naar s.extasy@hotmail.com ze doet dit alleen puur voor de kick en slechts eenmalig. graag tijdig iets laten weten als je graag haar met respect wil gebruiken.
donderdag 17 jan bezoekt ongeremd spermasletje de cinema
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: donderdag 17 jan bezoekt ongeremd spermasletje de cinema
Ik ben erbij. 185 lang 85 kilo verzorgd en sportief figuur. En ik neem een paar leuke vrienden mee dus zaad genoeg
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: donderdag 17 jan bezoekt ongeremd spermasletje de cinema
ik kom ook donderdag avond, wil het niet missen ben een goedgeschapen man 19cm pik
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten