Eindelijk...

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Joycie
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Eindelijk...

Bericht door Joycie »

Het gaat er eindelijk van komen. Ik had een buitenspel in gedachten maar de weersverwachtingen voor het komende weekend en de dagen daaraan volgend zijn meer dan slecht. Ik heb me tegen mijn gewoonte, om overal alleen heen te gaan op een moment dat het mij uitkomt, in laten verleiden om me te laten begeleiden door een vriend naar een binnensituatie. Ik word tenslotte ook een jaartje ouder en moet daar ook rekening mee houden. Bovendien kan ik ook eens 's middags in plaats van 's avonds.
Al met al, begin volgende week geef ik eindelijk (eerste keer; echt waar) acte de presence. Is het nodig om wegwijs gemaakt te worden? Moet ik met gewoonten rekening houden?
HeelHard
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Eindelijk...

Bericht door HeelHard »

Klinkt spannend! Als je wilt, kan ik je wel wegwijs maken hoor .....
dukker
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door dukker »

Leuk hoor, de eerste keer naar de EC. Veel plezier!

m.v.g., Dukker.
pavus1
Leeftijd: 54
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door pavus1 »

Wauw,

Ik heb al eens eerder berichtjes van je gezien op de site, maar deze is echt een uitnodiging waar ik graag meer van weet. Ik mag wel zeggen dat jouw foto en je stats perfect passen bij mijn voorkeuren. Ik weet niet waarom, maar ik val nou eenmaal makkelijk voor een mooie vrouw die 'iets' ouder is dan ik. En zeker als ze goed in haar vel zit en zelfverzekerd geniet van alles wat de EC te bieden heeft. Ook je pagina op chatgirl nodigt uit om eens nader kennis te maken.

Daarnaast ben ook ik een liefhebber van het buiten gebeuren, maar helaas zit dat er voorlopig nog niet in. Ik moet bekennen dat ik ook wel eens bij temperaturen rond het vriespunt op een parkeerplaats ben beland, maar een echte aanrader is dat toch niet. Ik kan het van een mooi schouwspel al snel erg warm krijgen, maar toch sta ik dan eerder te rillen van de kou dan met een enorme stijve in mijn hand.

Dus als je volgende week inderdaad bij de EC in Amersfoort langs wil komen in de middag, dan hoor ik dat graag via een Pb. Ik kan meestal makkelijk mijn agenda aanpassen en ik werk in de buurt, dus ben bijna altijd in de gelegenheid om voor zo'n heerlijke dame als jij direct aan te treden.
Niet dat dit betekent dat ik je ook direct op het bed te grazen wil nemen hoor, ik ben eigenlijk meer een genieter die om te beginnen wat afstand bewaart en graag het schouwspel bewondert. Maar een uitnodiging om actief mee te doen zal ik ook niet zomaar afslaan.

Het lijkt mij in ieder geval geweldig om je ook in levende lijve te ontmoeten. Al is het maar om onze ervaringen in het buitenspel en de hierbij behorende lokaties eens uit te wisselen. Wat wat het laatste betreft begin ik toch zo langzamerhand te denken dat alle mooie lokaties gesloten worden of zo frequent bezocht door de politie, dat daar ook niets meer te beleven valt. En al dat snoeiwerk van Rijkswaterstaat helpt ook niet om nog een aardige gelegenheid in stand te houden. Ik ben dus hoognodig toe aan wat nieuwe recente lokaties waar nog echt iets leuks te beleven valt als de temperaturen het toestaan.

Maar zoals ik al zei, eerst maar eens volgende week afwachten. Ik hoop dat je mij op de hoogte wilt houden wanneer je langs komt om eens te kijken wat er in de EC Amersfoort te beleven valt. Mijn ervaringen zijn hier echt top, dus aan de EC zal het zeker niet liggen.

Groeten van Paul
52 jr maar nog zo nieuwsgierig en geil als 16, met een lichte voorkeur voor vollere dames, maar elke vrouw is geweldig mooi om in actie te zien
Marck033
Geaardheid: bi
Leeftijd: 33
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Marck033 »

Hoi schoonheid, dat belooft wat. Als je dinsdag komt..ik ben de hele dag vrij en bied me bij deze aan. Voor wat je maar wenst. MOcht je meer willen weten, een pb-tje is zo gestuurd toch?

Kus.
35 jaar, slank, licht gespierd, verzorgd, helder blauwe ogen, kort bruin haar en...wil je meer weten, vraag het me!
1martin
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door 1martin »

Hoi Joycie.
Klinkt allemaal zeer verlijdelijk.
puur natuur in de natuur ,wel weersafhankelig
kun je me laten weten wanneer je in de ec kom is dat s,middag .
lijkt mij zeer spannend .
indien mogelijk graag een pbtje.

lekkere groet martin
pavus1
Leeftijd: 54
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door pavus1 »

Hoi joycie,

Laat me nog eens weten of dit nu een goed voorbeeld was van jou humor. Eerlijk gezegd kan ik er namelijk niet om lachen.
Waarom wel de moeite doen om een halve dag vooraf een exacte tijd af te spreken, maar daarna niet het fatsoen hebben om te laten weten dat het niet door gaat. Toch drempelvrees? Geen probleem, maar geef het door. Jammer, ik had er meer van verwacht. Doe geen moeite voor een tweede uitnodiging, je kent het gezegde:
Een ezel stoot zich geen tweede keer aan dezelfde steen.

Bedankt
Sam Ferrer
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Sam Ferrer »

joycie,

wat versta je onder begin van de week?

Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
oldhippie
Leeftijd: 42
Contacteer:

Bericht door oldhippie »

was dus niet de enige die voor nix kwam jammer dat t zo moet
ampland55
Leeftijd: 49
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door ampland55 »

oldhippie schreef:was dus niet de enige die voor nix kwam jammer dat t zo moet
nee je was niet de enige dit is in ieder geval geen dame waar je naar uit kijkt.
Dus deze gaat voortaan maar heerlijk buiten in de kou zich maar laten verwennen.
Met zn dame ben ik klaar mee
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten