Hoe doen jullie dat?
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Hoe doen jullie dat?
Hallo, ik ben een bi man die graag eens actief met jullie mee zou willen doen, maar ik durf het niet. Niet om het doen en laten maar meer omdat ik bang ben om wat op te lopen. Ik zie jullie van de 1 naar de ander pijpen en zou dat ook zo graag willen.... Zijn jullie nooit bang voor iets? Ik heb afgelopen week sinds een jaar weer eens gepijpt maar geniet er dan eigenlijk niet van omdat ik maar blijf denken aan enge dingen. Ik heb me een enkele keer laten nemen (uiteraard safe) maar alleen in 1 op 1 situaties omdat ik bang ben in een darkroom dat ik niet steeds snel genoeg kan voelen of de ander wel een condoom gebruikt. Ik zou graag eens ervaren hoe het is om ondergespoten te worden, maar ben bang van het witte goedje.... Hoe doen jullie dat? Het is echt zo klote die onzekerheid.....
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 18
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Hoe doen jullie dat?
Ik zit met hetzelfde probleem. Graag een reactie ..
- koen
- Leeftijd: 32
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
waar kun je je regelmatig testen in amersfoort?
heb me wel vaker laten testen maar dat was altijd via ziekenhuis en huisarts.
Kan dat ook makkelijker?
heb me wel vaker laten testen maar dat was altijd via ziekenhuis en huisarts.
Kan dat ook makkelijker?
Ik ben in voor leuke seks met jongens en/of meiden (samen of apart) van zeg max 37jaar.
-
- Leeftijd: 47
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
anoniem en gratis bij ge GGD in utrecht.....
En een schone en frisse lul achter in je keel laten spuiten is 1 van de meest riskante dingen die je kunt doen om een soa op te lopen, ook hiv! Schoon betekent zeker niet altijd soa vrij!!!
En een schone en frisse lul achter in je keel laten spuiten is 1 van de meest riskante dingen die je kunt doen om een soa op te lopen, ook hiv! Schoon betekent zeker niet altijd soa vrij!!!
-
- Leeftijd: 65
- Contacteer:
Ik heb hetzelfde als jij. Ik beperk me tot het likken van ballen en schacht van een droge pik en pijp alleen met condoom. Ik trek wel zoveel mogelijk pikken af en zorg dat ik geen wondjes heb. Was mijn handen regelmatig. Zou graag eens een flinke lading in mijn mond willen, maar neem het risico niet.
- Gay-AH
- Geaardheid: homo
- Contacteer:
En wie zegt dat de ander zich heeft laten testen?
Ook al zegt hij/zij dat het een week geleden was.......
Ook al zegt hij/zij dat het een week geleden was.......

Ervaren masseur voor boys, erotisch en opzwepend.
Een pm doet wonderen als je interesse hebt.
- driekeerpotent
- Leeftijd: 54
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Ja ,niemand heeft dat testbewijs bij zich.
En diegenen die zeggen dat ze getest en veilig zijn zeggen dat dus tegen iedereen,en hebben dus vaak wisselend contact,waarschijnlijk?
Ik pijp altijd met condoom en was na elke andere pik die ik aangeraakt heb altijd mn handen zonder mezelf aan te raken,ik ben dus heel voorzichtich ook al zou ik heel graag eens dat sperma in mn keel willen voelen spuiten en zo,n dikke eikel echt puur natuur voelen, maar mn gezonde verstand wint het echt (gelukkig) altijd van mn geilheid.
moet wel zeggen dat er heel veel mannen zijn die als ik een condoom aanbied al afhaken en weglopen.En ook ik zie verschillende mannen de ene na de andere lul leegzuigen en soms slikken en dan zo weer naar de volgende,Sorry hoor ,maar wat haalt een test dan uit???
En diegenen die zeggen dat ze getest en veilig zijn zeggen dat dus tegen iedereen,en hebben dus vaak wisselend contact,waarschijnlijk?
Ik pijp altijd met condoom en was na elke andere pik die ik aangeraakt heb altijd mn handen zonder mezelf aan te raken,ik ben dus heel voorzichtich ook al zou ik heel graag eens dat sperma in mn keel willen voelen spuiten en zo,n dikke eikel echt puur natuur voelen, maar mn gezonde verstand wint het echt (gelukkig) altijd van mn geilheid.
moet wel zeggen dat er heel veel mannen zijn die als ik een condoom aanbied al afhaken en weglopen.En ook ik zie verschillende mannen de ene na de andere lul leegzuigen en soms slikken en dan zo weer naar de volgende,Sorry hoor ,maar wat haalt een test dan uit???
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
- Gay-AH
- Geaardheid: homo
- Contacteer:
Tjah zelfs met het passen van een broek bij C&A kan men wat oplopen.
Of een shaggie draaien van een ander.
En ga zo maar door.
Of een shaggie draaien van een ander.
En ga zo maar door.
Ervaren masseur voor boys, erotisch en opzwepend.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast