Wij waren donderdag 14/1 even gezellig naar de bios van erotica. Voor ons niet de eerste keer. Maar wel de eerste keer dat veel heren bij onze entree al direct overspannen begonnen te graaien naar mijn sletje. Tot nu toe wisten de meeste zich te beheersen. Heren hou de boel een beetje onder controle aub. Rustige toenadering tot mijn sletje doet wonderen. En als u toch van plan bent om naar erotica te gaan poets dan vooraf even je tanden, neem een douche en koop bij Jan (of collega) een paar condooms. Nee, mijn sletje zoent niet met u maar als u zo dicht op haar hangt..... (zucht). Mijn sletje pijpt wel (ja, wel safe hé) maar kan het enorm waarderen als u zich intiem scheert. En als u echt wil scoren bij mij of mijn sletje,.... dan haalt u tussendoor even een kopje koffie bij Jan voor ons. Ja het valt niet mee allemaal.
En als u dan weer voldaan naar huis gaat, kijk dan in het licht van de mooie erotica shop nog even of u wel uw eigen schoenen heeft aangetrokken. Donderdag moest namelijk een bezoeker met andermans schoenen naar huis. Was geen weer voor blote voeten hé. En dan nog even thuis uitleggen hoe dat heeft kunnen gebeuren. Het is voor de ander te hopen dat hij het eerder in de gaten had dan diegen die thuis op hem zat te wachten........
Mannen, verder was t gezellig. Tot over een paar weken. Bedman&Saskia.
wie de schoen past......
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 69
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: wie de schoen past......
Hoi Bedman & Saskia,
Mijn schoenen waren het in ieder geval niet.
Wel heb ik genoten van de heerlijke actie en het schaamteloze gedrag van sletje Saskia. Ik hoop er zeker volgende keer weer bij te zijn, daarover houd ik contact. Groet Sem
Mijn schoenen waren het in ieder geval niet.
Wel heb ik genoten van de heerlijke actie en het schaamteloze gedrag van sletje Saskia. Ik hoop er zeker volgende keer weer bij te zijn, daarover houd ik contact. Groet Sem
-
- Contacteer:
jammer zo'n bericht
of je word beroofd van je portomonee of gefilmd en op youtube gezet en nu zijn zelfs je schoenen niet heilig
zucht
of je word beroofd van je portomonee of gefilmd en op youtube gezet en nu zijn zelfs je schoenen niet heilig
zucht
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 69
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Dag Bedman & Saskia,
Zag vandaag dat er een koffieautomaat in de zaal stond, ben je tenminste van dat gesleep af met die koffie.
Groet, Sem
Zag vandaag dat er een koffieautomaat in de zaal stond, ben je tenminste van dat gesleep af met die koffie.
Groet, Sem
-
- Geaardheid: hetero
- Contacteer:
welke maat schoenen was het?
mijn vrouw vond de schoenen waarmee ik thuis kwam verdacht groot
mijn vrouw vond de schoenen waarmee ik thuis kwam verdacht groot

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten