Bijna pasen
-
- Geaardheid: hetero
- Contacteer:
Bijna pasen
Lekker stel is nog op zoek naar mannen die komen kijken! Zie ons berichtje elders op dit forum. Stuur een PB met wat info over jezelf en wellicht nodigen we je uit.
- Sam Ferrer
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Bijna pasen
Best StelvoorSex,
Eerst kon ik niet maar door ziekte ging e.e.a. niet door.
Kon alleen 's middags niet ben wel 's avonds gekomen. Was er even voor 8 uur.
Bij de gloryholes taste al iemand onder mijn rokje.
Toen mezelf opgesloten in de kooi en zeker door 1 kerel betast.
Daarna op de stoel gaan liggen voor ik het bestefte streelde er iemand mijn kruis en vanuit mijn ooghoeken kon ik zien dat er allerlei mannen stonden te kijken. Ik werd vreselijk opgewonden. Ben door meerdere mannen in mijn kruis getast. Maar dat wil ik toch anders ga je daar niet wijdbeens liggen.
Na een rondje door de zalen ben ik weer terug gegaan naar de darkroom en heb een condoom om de dildo gedaan en zakte daar overheen. Op een gegeven moment kwam er een man zich bij me atrekken. Met knikkende knieën mocht ik van de dildo af maar moest ik de man pijpen. Nog nooit gedaan. Dit was in mijn ogen een enorme grote dikke pik. Paste net in mijn mond. Waarom weet ik niet maar na wat zuigen en likken ging ik al over op zo diep mogelijk. Tot kokhalzen toe.
Volgende keer, weet niet wanneer, misschien meer.
Sam
Eerst kon ik niet maar door ziekte ging e.e.a. niet door.
Kon alleen 's middags niet ben wel 's avonds gekomen. Was er even voor 8 uur.
Bij de gloryholes taste al iemand onder mijn rokje.
Toen mezelf opgesloten in de kooi en zeker door 1 kerel betast.
Daarna op de stoel gaan liggen voor ik het bestefte streelde er iemand mijn kruis en vanuit mijn ooghoeken kon ik zien dat er allerlei mannen stonden te kijken. Ik werd vreselijk opgewonden. Ben door meerdere mannen in mijn kruis getast. Maar dat wil ik toch anders ga je daar niet wijdbeens liggen.
Na een rondje door de zalen ben ik weer terug gegaan naar de darkroom en heb een condoom om de dildo gedaan en zakte daar overheen. Op een gegeven moment kwam er een man zich bij me atrekken. Met knikkende knieën mocht ik van de dildo af maar moest ik de man pijpen. Nog nooit gedaan. Dit was in mijn ogen een enorme grote dikke pik. Paste net in mijn mond. Waarom weet ik niet maar na wat zuigen en likken ging ik al over op zo diep mogelijk. Tot kokhalzen toe.
Volgende keer, weet niet wanneer, misschien meer.
Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten