Vrijdagmiddag 14-nov
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Vrijdagmiddag 14-nov
Gisteren geweest (zo rond 1430 tot 16:15) om eens rond te kijken. Grote drukte en er waren nog twee andere stellen waarvan 1 stel erg actief en het andere stel 'kat uit de boom kijkend' (wat ook prima is). Mijn vriendin en ik genoten van een mooie donkere man die haar twee keer goed gevingerd heeft. Deze man lijkt naar meer te smaken......Vriendin heeft bij het vingeren in darkroom ogen dichtgedaan en toen ze klaar was, was ze verbaasd dat er zoveel toeschouwers waren. Ze vond dat kicken!! Wordt vervolgd...
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Vrijdagmiddag 14-nov
je vriendin is erg lekker en je zag dat ze meer wilde maar niet durfde.
het lijkt me super om haar te verwennen.
geniet jij er ook van als je dat ziet?
het lijkt me super om haar te verwennen.
geniet jij er ook van als je dat ziet?
-
- Contacteer:
wie was jij als ik vragen mag?
-
- Contacteer:
ik ben Ron, stond bij jullie bij de lockers en bij binnenkomst vertelde ik waar je moest zijn.
weet je het nog?
weet je het nog?
-
- Contacteer:
Nee, zat je dan 'toevallig' ook even onder haar rokje?
-
- Contacteer:
ja echt wel effe met me vingers tegen der kutje aan, volgende x wil ik haar graag neuken als dat mag
-
- Contacteer:
Beetje brutaal toch om ongevraagd aan haar te zitten. Dat zijn toch niet de regels!
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Dat zijn absoluut niet de regels!spain123 schreef:Beetje brutaal toch om ongevraagd aan haar te zitten. Dat zijn toch niet de regels!
Zet hem de volgende keer meteen in schandblok zodat hij alleen kan toekijken maar nergens aan kan komen.

Even serieus: toen ik dit las wilde ik niet meteen reageren maar Ron, dit soort acties zorgt er voor dat vrouwen er vandoor gaan. Ik weet dat je geil bent dat maak je duidelijk genoeg in je reacties op het forum en in de chat maar dit soort acties kan echt niet. In Hilversum is er pas nog een rel geweest omdat een man zijn hand op de arm van een vrouw legde maar jij gaat een heel stuk verder nog. Dit is echt NOT DONE, ga naar een hoer als de nood zo hoog is, daar mag dat wel. ik wed dat als zij je een draai om de oren had gegeven dat ze nog applaus had gehad van de andere mannen ook!
- Nick007
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Het beste is dit direct aan het personeel te melden....dan word hij verwijderd door dit soort mannen hebben de vrouwen vaak geen zin meer om de EC te bezoeken.
Nikki en Nick
spain123 schreef:Beetje brutaal toch om ongevraagd aan haar te zitten. Dat zijn toch niet de regels!
Nikki en Nick
- Nick007
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Het was niet echt een rel daar julia maar sommige mannen vonden dat het normaal was om te doen,ik heb toen daar op gereageerd.....maar afgelopen naaktdag waren de mannen heel aardig en hadden we van niemand last en hielden voldoende afstand ondanks dat we niemand betrokken bij het spel wat we met summergirl en stefanalmere hadden ......er moet wel iets van een klik zijn ,als die er is worden ze door ons zelf bij het spel betrokken, opdringen en ongevraagd aan iemand zitten is nooit leuk.....jammer dat dit bij jullie gebeurt is spain123 maar laat dit jullie er niet van weerhouden weer naar de EC te komen....
Gr Nikki en Nick
julia schreef:Dat zijn absoluut niet de regels!spain123 schreef:Beetje brutaal toch om ongevraagd aan haar te zitten. Dat zijn toch niet de regels!
Zet hem de volgende keer meteen in schandblok zodat hij alleen kan toekijken maar nergens aan kan komen.![]()
Even serieus: toen ik dit las wilde ik niet meteen reageren maar Ron, dit soort acties zorgt er voor dat vrouwen er vandoor gaan. Ik weet dat je geil bent dat maak je duidelijk genoeg in je reacties op het forum en in de chat maar dit soort acties kan echt niet. In Hilversum is er pas nog een rel geweest omdat een man zijn hand op de arm van een vrouw legde maar jij gaat een heel stuk verder nog. Dit is echt NOT DONE, ga naar een hoer als de nood zo hoog is, daar mag dat wel. ik wed dat als zij je een draai om de oren had gegeven dat ze nog applaus had gehad van de andere mannen ook!
Gr Nikki en Nick
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten