Zomaar een verslag, van niet zomaar een ervaring.......

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
MevrouwJo
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Zomaar een verslag, van niet zomaar een ervaring.......

Bericht door MevrouwJo »

Het leek een gewone dinsdag. Mijn slaaf had de opdracht gekregen zich te melden in Amersfoort, alwaar we gezellig iets gingen drinken. Op dat moment had hij nog geen enkel vermoeden dat zijn Eigenaresse via het forum van EC al wat contacten had opgedaan en afspraken had gemaakt. Want, zoals iedereen, maakt ook een slaaf fouten. En er komt dan een moment dat die bestraft en gecorrigeerd moeten worden.

Wandelend door Amersfoort, nam ik ineens de stap om de EC binnen te gaan. Waar hij nog dacht een sexwinkel binnen te stappen, keken wij even rond in de grote verzameling aangeboden speeltjes. Nadat de slaaf zich had staan verbazen over de afdeling butplugs die meer iets weg had van Amsterdammertjes, nam Mevrouw hem bij de hand en liep naar de toonbank en vroeg om de rondleiding.
De vraag of we op de hoogte waren dat het fetisj dag was en daarna de melding "....ja er komen straks twee......" werd gesmoord door een "ssssst" van Mevrouw......
Volledig uit het veld geslagen volgde de slaaf Mevrouw, zoals het hoort en zoals het rust geeft. Na de rondleiding, was er een moment om ons om te kleden. Nou ja, ik kon me omkleden, m'n slaaf kon zich uitkleden.
We waren vroeg, dus was het nog niet druk. Dat gaf ons de tijd om rustig alle vertrekken te verkennen en de "gang van zaken" te merken.

Al snel waren er mannen die door hadden wie we waren en zich aanmelden om te helpen straffen. De halsband bracht m'n slaaf naar de knieën en de mond moest open. Ze wilden wel gebruik maken van zo'n gehoorzaam slaafje dat met toestemming gebruikt kon worden. Het kruis was een prima plek om hem vast te zetten en eens goed te bevoelen en keuren.
Een tepelklem hier, een zweepslag daar en toen vond Mevrouw het tijd om de slaaf te draaien. Die heerlijke kont naar de darkroom gericht. Handen vast, voeten vast en ook die halsband heb je niet voor niets. Een oog aan het kruis zorgde dat hij niet meer weg kon met z'n hoofd en de billen waren klaar voor ontvangst.

Mevrouw zag haar slaaf steeds gewilliger worden en het werd tijd om het kooitje met bijbehorende kontballetje te verwijderen.
Nog even met z'n mond voor een gloryhole gezet, waar heel gulzig gebruik van werd gemaakt. Waarna ze in de darkroom z'n kontje aanbood. Mondje, kontje, kies maar.

Ondertussen was ook het sletje van Mevrouw gearriveerd. Waar de mannen als vliegen op af kwamen, maar zij netjes zei zich eerst te moeten melden. Ook zij werd in de darkroom op haar knietjes gezet. Wist niet welke kant ze op moest kijken zoveel pikken wilden een moment haar mond verkennen. Een vertrouwd gezicht in EC en zowel zij als de aanwezige mannen wisten van wanten. Ik was even weg gelopen om iets te pakken en toen ik terug kwam waren alle gaatjes al aan de beurt geweest.
Haar knietjes sparend in de swing gelegd en al moesten sommige mannen het opstapje gebruiken, is zij goed gebruikt. Haar hoofd achterover en flink diep in haar mond geneukt. Haar kutje volledig uitgewoond. En ook haar kontje in beslag genomen.

Hoe machtig voel je je als er twee sletjes van je genomen worden op alle mogelijke manieren. Oneerlijk dat zij 3 en hij maar 2 gaatjes had, maar van alles is goed gebruik gemaakt.

Toen nog een dame zich aanbood. Een ongehoorzame dame. Die nog gestraft gaat worden voor haar ongehoorzaamheid......was het feest compleet. Op diverse plaatsen en plekken geneukt, kwam ook deze dame volledig aan haar trekken. Hangend in de swing begon ze te gillen en een korte blik op de vloer, maaktte direct duidelijk waarom. Deze dame had de hele vloer onder liggen spuiten..... Wat een geile, ongehoorzame slet zeg.

Alle mannen bereikten een vreselijk hoog niveau van geilheid. Het gillende spuitsletje was naar huis, mijn slaaf zat braaf aan m'n benen gekluisterd, dus Lotte was de plek om achter te laten wat was opgebouwd. In een hoekje gedreven, om haar knieën, mond wijd open, zat zij klaar voor wat komen ging. Omringd door zo'n 10 mannen, zat zij klaar voor ontvangst. Ze had vandaag al veel ontvangen. Maar dit werd haar beloning. Stuk voor stuk gaven ze haar het bedankje dat ze wilde.....tot het van haar kin af droop.......
Heerlijke slet!

Van een dag die begon met een niets vermoedende kop koffie, werd dit een dag om nooit te vergeten.
Laatst gewijzigd door MevrouwJo op 25 feb 2015 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
kinkymarco
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Zomaar een verslag, van niet zomaar een ervaring.......

Bericht door kinkymarco »

Heerlijk was de middag, en ben nog heel lang in m'n eentje blijven na genieten vervolgens ik richting huis ging.
om zonder te denken aan sex en alleen de Meesteres te mogen strelen en ruiken was al een verademing. Het leer wat ik rook was ook zeer aangenaam bij zo een sessie.

Hartelijke dank.

kus
valentijn
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door valentijn »

.
Laatst gewijzigd door valentijn op 01 jun 2015 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
m'n geile grote dikke pik = 19/6
japie
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door japie »

nou mevrouw Jo, daar heb ik heel wat gemist. moet ik ook maar beter op het forum letten. hopelijk komt er snel een herhalingsessie en dan ben ik erbij hoor.
Eric050
Geaardheid: bi
Leeftijd: 38
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Eric050 »

Mevrouw Jo,

Het was geweldig. Je had je slaaf en sletje heerlijk in je macht. Ik heb van ze en van jou genoten.

Hopelijk tot een volgende keer.

xx
juliatv
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door juliatv »

Koffie

Wat een leuk verslag,
En gelijk heb ik al weer spijt dat ik deze koffie gemist heb!!
Graag meegedaan. maar ja.

wie weet in de toekomst........

juliatv
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten