DI.21 APRIL. WENDY SOMER. ORGIE/GANGBANG/EXTREEM

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
peteramersfoort1964
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: DI.21 APRIL. WENDY SOMER. ORGIE/GANGBANG/EXTREEM

Bericht door peteramersfoort1964 »

Hoi Wendy,

Vanmiddag zal het de eerste keer zijn dat ik meedoe aan een fan fuck. Dus dan maar meteen met een van de lekkerste... :D
Heb je nog een vriendin bij je?

Tot vanmiddag, Peter
WENDY SOMER
Contacteer:

Bericht door WENDY SOMER »

Het zou mij super lijken als je het deed , maar durf je dat
We kijken wel hoe er op gereageerd word
Niks moet ...... Alles mag .... Toch
Tot zo xxxxxx

jongengeil schreef:Zou graag als bi bottom naast je liggen en ook geneukt worden door al die mannen.. is daar intresse voor heren ? Vindt jij dit geil wendy ?
WENDY SOMER
Contacteer:

Hoi hoi.
Nee heb TIFFANY jammer genoeg niet bij mij
Maar er zou nog een vrouwtje komen die wel vaker in de EC komt
Dus komt wel goed deze middag
Xxxxxx. Tot zo

peteramersfoort1964 schreef:Hoi Wendy,

Vanmiddag zal het de eerste keer zijn dat ik meedoe aan een fan fuck. Dus dan maar meteen met een van de lekkerste... :D
Heb je nog een vriendin bij je?

Tot vanmiddag, Peter
Eroticcinema Arnhem
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Wendy is "In The House"

Ze heeft zich al flink opgewarmd aan het nieuwe speeltje "The Womanizer" en is er helemaal klaar voor.

Kom jij ook nog op haar feestje vanmiddag?

De Womanizer is hét speeltje van de eeuw. Met orgasme-garantie! Erg verslavend en bijzonder geschikt voor een snel, heftig, clitoraal orgasme,
http://www.eroticaonline.nl/Toys-WOMANIZER/
Bijlagen
2015-4-21.jpg
Nikki007

Bericht door Nikki007 »

Schrijft iemand straks nog een verslag?
peteramersfoort1964
Geaardheid: bi
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door peteramersfoort1964 »

Al een hele tijd fantaseer ik om eens de EC te bezoeken als er een fanfuck gehouden wordt. Ik hou het forum daarom al heel lang in de gaten en volg de aankondigingen en ervaringen op de voet.

Vandaag was het dan zover, toppertje Wendy Somer zou vanmiddag in Arnhem zijn. Om half 2 stapte ik ietwat nerveus maar zeer opgewonden binnen bij EC Arnhem.
Nadat ik door een vriendelijke behulpzame man van EC op weg geholpen was belande ik bij de lockers. Snel kleedde ik mij uit en in een boxer en een handdoek betrad ik de grote ruimte waar zou gaan gebeuren.
Wendy stond op moment dat ik binnen kwam, voorovergebogen een man die op het bed lag te pijpen terwijl ze van achteren genomen werd door een andere geilaard. Ik kreeg direct een flinke stijve bij het zien van dit tafereeltje en ging er bij staan. Natuurlijk kon ik niet van mijn pik afblijven en ondertussen streelde ik Wendy overal en daarbij schonk ik veel aandacht aan haar immens lekkere en grote bollen. De aanwezige mannen wisselden elkaar in rap tempo af. Wendy had schijnbaar er geen moeite mee om alle mannen te laten klaarkomen, of dat nu neukend, pijpend of trekkend was.
Af en toe trad ik weer een beetje terug, ik wilde zelf nog niet klaarkomen, want ik weet van mijzelf dat het mij daarna voorlopig niet meer lukt. Dat uitstellen had een naar neveneffect, toen Wendy met mij bezig was verloor mijn pik zijn stijfheid. Ik ben een paar keer met Wendy bezig geweest, en ik heb al beginneling veel gekeken naar al het geils op het grote bed.
Nadat Wendy gepauzeerd had ben ik heerlijk door haar op het grote bed verwend. Ze pijpte me grandioos en masseerde mijn pik op allerlei fijne zachte maniertjes. Daarbij gebruikte ze een heerlijk glijmiddel op siliconenbasis. Daar heb ik ook maar meteen een flacon van gekocht. Kan ik thuis ook lekker gebruiken. Uiteindelijk kwam ik al rukkend klaar terwijl Wendy met haar gezicht vlak bij mijn spuitende pik was. Heerlijk gezicht was dat.

Al met al vond ik het een erg geslaagde en geile middag. Wat ik ook erg fijn vond was dat Wendy niet met 6 mannen tegelijk bezig was, maar twee of hooguit drie mannen in de weer was. Dat was erg fijn omdat ze op deze manier aan elke man veel en persoonlijke aandacht kon geven… TOP!
Wendy, heel erg bedankt voor de fijne middag en ik hoop tot gauw.

Peter (fris en fruitig, kusje d’r op)
XXX
WENDY SOMER
Contacteer:

Een verslag ......?

Had je eigenlijk moeten komen , maar was eigenlijk heel gezellig. , niet echt druk
Gewoon genoeg mannen die volgens mij een super middag hebben gehad
En ik trouwens ook , was weer super en bedank iedereen ervoor
Had gewoon niet in de gaten dat het alweer 4 uur was dus was weer veel te laat in de auto ..... Dus dikke file dat is dan wel weer een nadeel
Maar voor de gene die niet konden komen. ......... VOLGENDE WEEK WOENSDAG 29 APRIL
Ben ik in AMERSFOORT.
ZOU ZEKER KOMEN .. dan is TIFFANY er ook weer bij
Xxxxxjes. Wendy.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Annesub en 4 gasten